
tepalo ir kondensato emulsijos išspjovimas žiemą
#501
Posted 2007 November 28 - 12:09
#502
Svečias_e2110_*
Posted 2007 November 28 - 12:12
Nesuprantu kam burt kažką, jei jau viskas išspręsta. Įsidedi gamyklinį šildytuvą ir vsio.Sveiki, turiu 605varikliu X10J2TE (gal nesuklydau), pirma ziema bus nezinau ar spjaudysis, dar nebuvo ligsiol. Norejau papasakoti apie tai, ka pasakojo pazistamas meistras. Tai kas susije sus sildytuvais.
Jo bendradarbis, irgi kur dirba servise, turejo peugeot, kuriam ziema spjaudydavo tepalus. Ir siltino ka bedare, bet niekas nepadejo normaliai, kad pasiteisintu. Poto jis sugalvojo eksperimenta - aplink sia zarna apvyniojo papildoma atsaka nuo ausinomo sistemos, uzkurus auto sildamas variklis atitirpina jeigu buna viduj kas uzsale ir viskas tuomet buna cikiCia tik turint laiko gal verta taip daryt, bet gana protinga iseitis
Paciam dar kartais sauna mintis - o jeigu apvyniojus ta slanga "tenu", ir prijungus prie langu sildymo mygtuko. Ateini i masina, uzsikuri, paspaudi langu sildymo mygtuka, tuo paciu ir slanga atsylaTik sitas dalykas pavojingesnis ir reik eksperimentuot koki gala vario ar kito metalo imti kad nebutu per maza varza, kad kaistu ne per daug, ne per mazai ir pan.
#503
Posted 2007 November 28 - 12:28
Edited by Tyro, 2007 November 28 - 12:31.
#504
Posted 2007 November 28 - 12:43
ghmm... tai ir XU10J4R (1998m)motoras turi tas pacias problemas ?O apie koki varikli kalbi? Cia budinga tik XU serijos benzininiams.
tepalo ipilimas ne per slangas eina.
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#505
Posted 2007 November 28 - 13:02
807'am su imontavimu kainavo kazkas netoli 400Lt. O pats sildytuvas yra ne kas kitas, o kaitinimo elementas su baltu izoliaciniu sluoksniu bei jungtimi gale. Skiritingos modifikacijos (skirtingiem varikliam/automobiliam) gali skirtis nebent katinimo elemento ilgiu bei jungtimi.tik girdejes kad jie brangus, elektriniai ir tik 406 skirtu yra, del 605 kazin. Manau kad man jo neprireiks aisku.
#506
Posted 2007 November 28 - 13:52
#507
Posted 2007 November 28 - 14:17
Turbut i lizda, esanti po kapotuKur toji jungtis jungiasi?

#508
Posted 2007 November 28 - 14:47

#509
Posted 2007 November 28 - 15:08
Kaip sildo - nezinau. Mygtuko jokio papildomo nera. Visas montavimas susidejo is kaitinimo elemento apvyniojimo aplink alsuoklio zarna bei jungties ikisimu i jau egzistavusi lizda. Kadangi po ranka autobuso neturiu, o ji matau tik sutemus, tai placiau pakomentuoti bei pafotografuoti nera kaip.tiesiog idomu ar visuomet sildo, ar tik uzkurtam varikliui, ar ir ziema vasara, ar tik tam tikra mygtuka nuspaudus, pagal temperatura ir panasus niuansai
#510
Posted 2007 November 28 - 15:30

#511
Svečias_Danciux_*
Posted 2007 November 28 - 21:14

#512
Posted 2007 November 29 - 11:14
#513
Svečias_Danciux_*
Posted 2007 November 29 - 16:15

#514
Posted 2007 November 29 - 16:44

#515
Svečias_Danciux_*
Posted 2007 November 29 - 18:04


#516
Svečias_BONIS_*
Posted 2007 December 27 - 15:01
#517
Posted 2007 December 27 - 15:25
Kiek zinau ir kiek meistras pasakojo, tai tepalas ne tik per matuokle gali isheiti.Ar cia klystu?Su sąlyga, kad dar žiema nesibaigė ir dar gali pašalti, prisiminiau majonezo problemą. Įdomi būtų jūsų nuomonė. Jeigu ten kazkas užšąla ir tepalai išeina per matuoklę, tai ar nebūtų varijantas: matuoklę išimti, ant matuoklės vamzdelio užmauti žarnelę per kurią atpiltas tepalas subėgtu į kokį nors indą, kurio turinį periodiškai atgal supilti. Žinoma tai kova ne su priežastimi , o su pasekmėmis, bent jau variklis bus švaresnis.
#518
Posted 2007 December 27 - 19:56
#519
Svečias_zbigis_*
Posted 2007 December 27 - 23:37

#520
Svečias_zbigis_*
Posted 2007 December 27 - 23:41
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users