Peršokti prie turinio


Nuotrauka

tepalo ir kondensato emulsijos išspjovimas žiemą


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 660

#641 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Parašyta 2011 gegužės 09 - 22:17

aik tu sau prie tokios temp spjaudo tepala.... va cia pezas yra siltu krastu masina prie minusiniu temperaturu ir as saldavau nagus savo s16 slangas maustydamas ir plaudamas su vaitspiritu, blogiausia tai, kad prie -20 jos sukieteja ir sunku apmaut.. echh... kaip gera turet Honda... :D

Labai teisingai pasakei :)

Vargau ir as su majonezu ant 605, problemos baigesi isigijus honda, ir jau rodos penktus metus sekmingai ja droziant. :beer:
  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===

#642 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 10 - 14:16

ar butina oil catcha statyti zemiau nei alsuoklis?? ar gali keliais cm auksciau?.. nes biski problemos pasmane - auto su dujom tai taip vietos po kapotu minimaliai, nebent reikes kazkur prieki oro filtro tvirtinit (zemiau gausis jau..)
nes siuo metu laikikli pritvirtinau gale filtro -tai oil catchas gaunasi keliais cm auksciau..

nemanau statyk ji ten kur tinka ir tiek, man labiausiai tiko apacioje tai ten ir idejau.
  • 0

#643 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 gegužės 11 - 20:20

perdejau i apacia, dabar ir isleist bus zymiai lengviau

Posted Image Posted Image Posted Image


buvo net padarytos skyles varztam isukti (pas anglus is kitos puses trosas eina. )

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 gegužės 11 - 20:21

  • 0

#644 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 13 - 17:11

Taigi, prisiskaiciau jau milijona straipsniu apie panasias problemas kaip pas mane. Taigi, turiu peziuka 306, 2.0l benzas. Beda: Istraukus tepalo matuokle ji VISA apsinesusi lyg nesvariu tepalu ir kaip suprantu "majonezu" (tokios kaip baltos/gelsvos putos), ja nuvalius, ikisus atgal ir iskart istraukus rezutatas tas pats, nors dar pries kelias savaites ji normaliai rode tepalo lygi. Padidejusio dumingumo nera, tepalu iki siol nevalge, o dabar kaip zinia negaliu nustatyti net ju lygio sistemoje... Taigi, pasiruoses tepalu keitimui (tepalas ir filtras jau bagazineje), gal ka reiketu padaryti, taisyti, keisti dar iki tepalo keitimo, kad issprasti sia problema? :mellow:

Šį pranešimą redagavo Pezas: 2011 liepos 13 - 17:14

  • 0

#645 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 liepos 13 - 17:16

issiplauti is slangu majoneza :ax:
  • 0
kažkaip.....

#646 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 13 - 17:24

issiplauti is slangu majoneza :ax:

kalba butent apie tas alsuoklio ar kaip ten jis slangas ? :)
  • 0

#647 Horas

Horas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ex Peugeot 405 benz. ex.2vnt. peugeot 406 1998 1,8 benz-dujos.peugeot 406 2001 disel

Parašyta 2012 vasario 18 - 09:10

Prikelsiu trumpam tema... Susidomejau ir as situ "atstoiniku". Klausimelis kokie rezultatai po ilgo naudojimo. T.p. kuro sanaudos, bendras varyklio darbas ir pan.
  • 0

#648 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2012 vasario 18 - 09:22

Prikelsiu trumpam tema... Susidomejau ir as situ "atstoiniku". Klausimelis kokie rezultatai po ilgo naudojimo. T.p. kuro sanaudos, bendras varyklio darbas ir pan.

rezultatai:švarus variklis,nėra tepalo balu po varikliu.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#649 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2012 spalio 03 - 21:07

Sveiki, arteja ziema noriu ta atstoinika pasistatyti, nes itariu kariausiu ties tuo klausimu daugumoj mieste vazinedamas :hmm: Pats neturiu didelio supratimo, tai nekisu nagu, kur neismanau. Gal kas galite patarti kur man ta galetu padaryti Panevezyje? Ar kreiptis i koki rimtesni motorista? :pug:
  • 0

#650 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2013 spalio 13 - 20:58

Prikelsiu sena, naftalinu dvelkiancia tema: imontavau ir as ta "atstoinyka" :)
Posted Image

Šį pranešimą redagavo shakilas: 2013 spalio 13 - 21:02

  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#651 edgaras30

edgaras30
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 23
  • Vieta:ukmerge
  • Automobilis:407. 2.2 116kw benzas

Parašyta 2018 lapkričio 19 - 17:57

Sveiki,gal kas gali pasidalinti foto,majonezo surinkėjo,kaip primasterintas.
  • 0

#652 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2018 lapkričio 21 - 11:02

Sveiki,gal kas gali pasidalinti foto,majonezo surinkėjo,kaip primasterintas.

Pavartyk kelis puslapius atgal, rasi, kas ir kaip.


Šį pranešimą redagavo Mantas_PNV: 2018 lapkričio 21 - 11:02

  • 0

#653 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 sausio 29 - 19:11

O kam to surinkejo reikia??????????

Reikia pries kiekviena ziema ir pavasari issivalyti vedinimo sistemas ir nebus jokio majonezo.

Patikrinta praktikoje ant 406.


  • 0

#654 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 sausio 29 - 22:20

Patikrinta praktikoje ant 406, kad reikia, valyk ten kiek nori, jei pagrinde miestas ir trumpi atstumai, tai galiu pasakyti taip: kas dvi savaites išpilu po gerą stiklinę kondensato / vandenėlio, nesunku įsivaizduoti kuo jis virsta šlangose. Vasarą ten būna sausa ir nieko daryti nereikia, bet jei temperatūra mažiau +10 ir iki kokių -5 ten man prisikaupia daug. Rašau grynai iš praktikos, ką pats matau. Prie didelio minuso ten mažai kondensuojasi, bet būna užsilikę nuo paminėto laikotarpio, kas ir užšąla.
  • 0

#655 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 sausio 30 - 08:57

Patikrinta praktikoje ant 406, kad reikia, valyk ten kiek nori, jei pagrinde miestas ir trumpi atstumai, tai galiu pasakyti taip: kas dvi savaites išpilu po gerą stiklinę kondensato / vandenėlio, nesunku įsivaizduoti kuo jis virsta šlangose. Vasarą ten būna sausa ir nieko daryti nereikia, bet jei temperatūra mažiau +10 ir iki kokių -5 ten man prisikaupia daug. Rašau grynai iš praktikos, ką pats matau. Prie didelio minuso ten mažai kondensuojasi, bet būna užsilikę nuo paminėto laikotarpio, kas ir užšąla.

Nu nez., turejau 406 su 1.8 motoru , auto stovejo lauke , vazinejau septynis metus,daugiausia mieste, jokiu problemu su uzsalimu , majonezo ismetimu,nebuvo .

Nez. kaip  tai irodyti ,bet taip buvo ir meluoti man cia nera ko.


  • 0

#656 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 sausio 30 - 11:13

Na gal tiek kritiškai nebuvo, kad pvz. per matuoklę tepalus išpūstų. Man taip irgi nėra buvę, bet kai važiuojant prie -28 dingo visiškai traukimas, pasikeliu kapotą, o ten šnypščia per tepalo užpylimo propkę, nai tai reikalai aiškūs, tai gerai, kad ne kokius salnikus vertė ar per matuoklę varė, o ėjo lengvesniu keliu. Po to įsidėjau tą surinkėją. Niekas čia nekaltina, kad meluojat, tikim, bet dėl šventos ramybės važinėjant per šalčius aš balsuočiau už tą daiktą.
  • 0

#657 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 30 - 19:02

Sitas dalykas visiskai sveikiem geros bukles motoram beveik kaip ir negalioja. Kuo labiau lavoninis variklis, tuo daugiau majonezinasi
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#658 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 sausio 30 - 19:08

Sitas dalykas visiskai sveikiem geros bukles motoram beveik kaip ir negalioja. Kuo labiau lavoninis variklis, tuo daugiau majonezinasi

Tadas teisus , variklis pas mane buvo tikrai geras.


  • 0

#659 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 sausio 30 - 19:31

Na taip, daugiau dujų patenka į karterį iš cilindrų, bet jau nebereikia idealių 406 su senais xu varikliais ieškoti :) džiaugiuosi, kad tik tokios bėdos prie 435 000 ridos. Tiesa reikia vožtuvų gumeles vėl keisti, buvo man ta procedūra daryta kažkur prie 260 000. Čia kaži dėl ko jos stebuklingai nelaiko, tepalus keičiu kas 10 000, pilu 5w40 ne kažkokias pigienas. Aišku ten įtariu tikrai ne originalias sudėjo. Dabar kai žiema tai dzin, nesimato to tepalo dūmo, daugiau kondensatas, bet šiltu periodu visai nefaina važinėti su mėlynu dūmeliu, ypač su darbine temperatūra stovėti kamštyje ar prie šviesoforo ir startuoti, kada daugiausia tai pasireiškia :)

P.S. Tadai, gal yra tekę keisti c5 x7 dienos šviesų halogeninę lemputę? Ar lengvai, ar reikia normaliai pasantykiauti? Ranka nelenda su striuke po lempa, o šilto garažo neturiu, tai lauksiu šiltesnio oro :)

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 sausio 30 - 19:36

  • 0

#660 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 31 - 05:54

Na taip, daugiau dujų patenka į karterį iš cilindrų, bet jau nebereikia idealių 406 su senais xu varikliais ieškoti :) džiaugiuosi, kad tik tokios bėdos prie 435 000 ridos. Tiesa reikia vožtuvų gumeles vėl keisti, buvo man ta procedūra daryta kažkur prie 260 000. Čia kaži dėl ko jos stebuklingai nelaiko, tepalus keičiu kas 10 000, pilu 5w40 ne kažkokias pigienas. Aišku ten įtariu tikrai ne originalias sudėjo. Dabar kai žiema tai dzin, nesimato to tepalo dūmo, daugiau kondensatas, bet šiltu periodu visai nefaina važinėti su mėlynu dūmeliu, ypač su darbine temperatūra stovėti kamštyje ar prie šviesoforo ir startuoti, kada daugiausia tai pasireiškia :)

P.S. Tadai, gal yra tekę keisti c5 x7 dienos šviesų halogeninę lemputę? Ar lengvai, ar reikia normaliai pasantykiauti? Ranka nelenda su striuke po lempa, o šilto garažo neturiu, tai lauksiu šiltesnio oro :)

Teko. Vienai pusei, berods kairei, visai pusė velnio. Kitai, berods dešinei, pravargau ir galiausiai atitraukiau bamperį toj pusėj ir pasidarė dvigubai greičiau su visu bamperio atardymu, negu keist taip. Dėl pusių galiu klysti. Būtų gal ir taip pavykę pakeist, bet niekad nejudintos buvo, ir labai prilipę plastmasės prie žibintų plastmasių, atsisuko su traškėjimais. Reikia patrumpintos (pjautos) T45 galvutės, raktelio. Galvutę kažkaip gerai būtų prisitvirtint prie raktelio ar kaip kitaip, nes lengva pamest.

Bet mano rankos, nors jau nuo darbo ir brendimo jau sustambėję, bet dar vistiek gana smulkios. Jeigu pas tamstą tos liaudiškai vadinamos replės, žodžiu tikros vyriškos rankos, tai geriau net nevargt ir nusiimt bamperį. Tada nusipirkt tikrai ryškius didelio šviesos srauto rimtus LEDus ir susidėt vietoj tų lempučių. Patroniukai ten tokie, kad paklibinus, iš jų išsitraukia tos kaitrinės lemputės (nors originaliai keičiasi kartu su patroniukais), ir vietoj jų kontaktų tarpas toks, kad labai gražiai įsideda buitinės halogeninės lemputės, berods vadinamas G4 standartas (galiu klysti, pasitikrinkit pasimatuokit). Jų yra LEDinių ir tikrai gerai šviečiančių, neatsiliekančių originaliom halogeninėm. Tik nedėkit tų žaislinių LEDų, kur žmonės būna įsideda tipo "dienos šviesos", kažkokių ten fufliakų pigių prisipirkę arba tiesiog LED juotos atsikirpę. Ir taip nieko nesimato, ir dar paskui būna važiuoja taip per rūką, lietų, pūgą, ir galvoja, kad ten kažkas matosi, nors su krituliais arba rūku privaloma įsijungti pilnas šviesas.

 

Dėl gumelių susidėvėjimo, tai nereikia norėti, kad laikytų, kaip naujos. Tiek gumelės nebus tokios geros, kaip iš gamyklos, kokias bepirktumėt, tiek ir pats variklis ne naujas, o su ta 400+ rida, vadinasi vožtuvų koteliai savo įvorėse ne visai standžiai laikosi ir greičiausiai visai nemažai skersinio laisvumo turi. O skersinis laisvumas riebokšliams yra peilis.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 31 - 06:02

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0