gal ir geriau, bet i peugeot lempas jo neinkisiSu tokiu požiūriu grįžim prie tos pačios minties, kaip kad jau minėta ne kartą šioj temoj, kad traukinio žibintas dar geriau šviečia.
Xenon
#521
Posted 2009 June 02 - 16:49
#522
Posted 2009 June 02 - 16:59
... bet atrodytų efektingai...gal ir geriau, bet i peugeot lempas jo neinkisi
Pabandytų kas mirktelt...
#523 Svečias_aliosha_*
Posted 2009 June 02 - 17:24
Smagu, kad sita neissemiamaManau verta rišti šitą temą..
Vieni tiki savo tiesa kito savo.. Ir iš vis manau temos pobūdis turėjo būti kitoks.. Ne gėris ar blogis yra xenon.. o su kokiomis problemomis susiduria žmonės kurie turi gamyklinius xenon arba negamyklinius xenon žibintus..
#524
Posted 2009 June 02 - 18:16
cia tai lempos.
#525
Posted 2009 June 02 - 18:19
Kalba eina apie lemputes, bet ne apie lempas, nenukrypkime nuo temosas tai vis pamastau:
cia tai lempos.
#526
Posted 2009 June 02 - 18:21
kalba eina, kad gamykliniai zibintai per silpni ir reikia kazko kas sviecia geriau.Kalba eina apie lemputes, bet ne apie lempas, nenukrypkime nuo temosas tai vis pamastau:
cia tai lempos.
ir as cia visai rimtai. Susikonstruoti kazka panasaus kelionems
#527
Posted 2009 June 02 - 18:27
Parodyk man kas taip parase, as visur matau kalba apie lemputes. Suauge vyrai elgiates kaip darzelinukai, vienas zada faras isdauzyti, bet turbut kiausiniai per mazi tokiam reikalui, kitas teigia, kad pazeidziamas kazkoks istatymas ir kai pasiulai praktiskai isbandyti, deda i krumus, gal laikas suaugti ar vis dar neissike vaikisko sudo.kalba eina, kad gamykliniai zibintai per silpni ir reikia kazko kas sviecia geriau.
PS atsiprasau uz issireiskimus
#528 Svečias_Hausas_*
Posted 2009 June 02 - 18:30
Taigi ne su kiausiniais zada faras dauzyt, o su beisbolkeParodyk man kas taip parase, as visur matau kalba apie lemputes. Suauge vyrai elgiates kaip darzelinukai, vienas zada faras isdauzyti, bet turbut kiausiniai per mazi tokiam reikalui, kitas teigia, kad pazeidziamas kazkoks istatymas ir kai pasiulai praktiskai isbandyti, deda i krumus, gal laikas suaugti ar vis dar neissike vaikisko sudo.
PS atsiprasau uz issireiskimus
#529
Posted 2009 June 02 - 18:34
Nesvarbu man su kuom jis ten zada dauzyti, faktas tas kad tokiam reikalui kiausiniai irgi reikalingiTaigi ne su kiausiniais zada faras dauzyt, o su beisbolke
#530 Svečias_Hausas_*
Posted 2009 June 02 - 18:37
Dideli kiausiniai ir kieta makaule (jei netycia uzmatis savininkas)Nesvarbu man su kuom jis ten zada dauzyti, faktas tas kad tokiam reikalui kiausiniai irgi reikalingi
#531
Posted 2009 June 02 - 18:41
Na va pagaliau kompromisas nors ir vienu klausimu sioje temojeDideli kiausiniai ir kieta makaule (jei netycia uzmatis savininkas)
Edited by Pilotas, 2009 June 02 - 18:42.
#532
Posted 2009 June 02 - 20:10
gal slepkis su savo fotke, bo dar atsiras tavo bendraminciu, norinciu tokiu lempu ir...i jas xenon isidetas tai vis pamastau:
cia tai lempos.
#533
Posted 2009 June 02 - 22:16
Parodyk man kas taip parase, as visur matau kalba apie lemputes.
Tau niekas nesako,kad jos prastai sviecia, cia norima pasakyt, kad xenon'ai geriau sviecia
kalba eina apie ryskesne sviesa. Mano idetoje nuotraukoje variantas kaip apsvietima padaryti daaaaug geresni.ir atrodo graziau ir swiecia geriau.
Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2008 m. liepos 29 įsakymu Nr. 2B-290 ,,Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų“ (Žin., 2008, Nr. 88-3550) patvirtintų Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų 4 skirsnio 201 kode nustatyta, kad draudžiama naudoti nenumatytus arba draudžiamus naudoti apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisus.kitas teigia, kad pazeidziamas kazkoks istatymas
Kelių eismo taisyklių 235 punkte nustatyta, kad eisme dalyvaujanti transporto priemonė turi atitikti nustatytuosius techninius reikalavimus.
Todėl vairuotojui už šių reikalavimų nevykdymą gali būti paskirta bauda nuo dvidešimties iki keturiasdešimties litų arba įspėjimas (Administracinių teisės pažeidimų kodekso 1241 str. 6 d.).
yra teorija - teises aktai. Ir praktika - pilnos gatves automobiliu kurie zibintai sviecia gerokai riskiau nei reiketu. Nera cia ka bandyti.ir kai pasiulai praktiskai isbandyti, deda i krumus,
#534
Posted 2009 June 03 - 07:02
Na sakykime riskumas gali buti geresnis, bet svarbiausia kad jis butu nukreiptas ten kur reikia, o ne belekur. Nors ir buvo laidos apie tos xenonus, kur tikrino su iranga kaip pasiskirsto sviesa nuo tam tikru sviesos saltiniu, bet tai kaikuriems visa tai netiesa, jis turi savo tiesa ir patenkintas spjaudo i visus kitus eismo dalyvius, nes jam taip geriau...pilnos gatves automobiliu kurie zibintai sviecia gerokai riskiau nei reiketu.
Vilnius
#535
Posted 2009 June 03 - 09:21
... ką ir bandau pastoviai įrodyti.Na sakykime riskumas gali buti geresnis, bet svarbiausia kad jis butu nukreiptas ten kur reikia, o ne belekur...
Jei kažkokie dundukai susikiša į faras xenonus ir visai nesirūpina reguliavimu, nukenčia visi - tiek važiuojantys iš priekio, tiek susidėjusiųjų ir susireguliavusių spindulį įvaizdis. Per tokius ir kiti tampa "nusikaltėliais". Griebi tokį vertintoją už parankės, nusivedi keliasdešimt metrų nuo mašinos ir paprašai įvertinti "akinimą". "... Nu... gal ir nieko... bet va, va anas gatvėj golpas žiū, kaip akina... zenonai - blogis..." Nu ir įrodyk tokiam...
Daugelio "vertintojų" pasisakymai man primena bobučių pokalbį prie daugiabučio laiptinės, kurioms visi vyrai - prievartautojai. Nesvarbu, kad nieko neišprievartavo, bet juk nusikaltimo įrankį klyne nešiojasi...
#536
Posted 2009 June 03 - 09:35
Ir ka tu tuom nori pasakyti, kas cia pazeidziama, jei as vietoj H1 tipo lemputes idedu taipogi H1 tipo lempute ( ant jos taip parasyta), kur cia istatymo pazeidimas, ar as kazko nesuprantu? Sutinkciau su siuo pazeidimu, jei as vietoj H1 tipo lemputes deciau D1S, D2S, D2R.Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2008 m. liepos 29 įsakymu Nr. 2B-290 ,,Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų“ (Žin., 2008, Nr. 88-3550) patvirtintų Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų 4 skirsnio 201 kode nustatyta, kad draudžiama naudoti nenumatytus arba draudžiamus naudoti apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisus.
Kelių eismo taisyklių 235 punkte nustatyta, kad eisme dalyvaujanti transporto priemonė turi atitikti nustatytuosius techninius reikalavimus.
Todėl vairuotojui už šių reikalavimų nevykdymą gali būti paskirta bauda nuo dvidešimties iki keturiasdešimties litų arba įspėjimas (Administracinių teisės pažeidimų kodekso 1241 str. 6 d.).
#537
Posted 2009 June 03 - 09:45
ne karta siame forume zmogus dirbantis tech apziuroje rase, kad xenonu montavimas i tam nepritaikitus zibintus, kliutis praeiti tech apziura. Nu bet tau geriau zinoti....Ir ka tu tuom nori pasakyti, kas cia pazeidziama, jei as vietoj H1 tipo lemputes idedu taipogi H1 tipo lempute ( ant jos taip parasyta), kur cia istatymo pazeidimas, ar as kazko nesuprantu? Sutinkciau su siuo pazeidimu, jei as vietoj H1 tipo lemputes deciau D1S, D2S, D2R.Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2008 m. liepos 29 įsakymu Nr. 2B-290 ,,Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų“ (Žin., 2008, Nr. 88-3550) patvirtintų Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų 4 skirsnio 201 kode nustatyta, kad draudžiama naudoti nenumatytus arba draudžiamus naudoti apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisus.
Kelių eismo taisyklių 235 punkte nustatyta, kad eisme dalyvaujanti transporto priemonė turi atitikti nustatytuosius techninius reikalavimus.
Todėl vairuotojui už šių reikalavimų nevykdymą gali būti paskirta bauda nuo dvidešimties iki keturiasdešimties litų arba įspėjimas (Administracinių teisės pažeidimų kodekso 1241 str. 6 d.).
#538
Posted 2009 June 03 - 09:52
Vel griztame prie to pacio nuo ko pradejome. Vienas rase, kitas sake grynai kaip VBS agentura. Kazkoks diletenatu burelis. Sakau gi, kad tech apziura kabinasi prie neskaidriu lempu, nes jos tikrai ne kaip sviecia, pas ka skaidrios ir su lesiais lempos problemu nesudaro pereiti tech apziurosne karta siame forume zmogus dirbantis tech apziuroje rase, kad xenonu montavimas i tam nepritaikitus zibintus, kliutis praeiti tech apziura. Nu bet tau geriau zinoti....
#539
Posted 2009 June 03 - 09:57
Pilotas, arba tu tikrai asilas, arba piktybiškai tokį vaidini. Jeigu aš ant malkinės užrašysiu b...is, tai dar nereiškia, kad malkinė pataps kažkuom kitu. Taip lygiai ir čia. Dar pakartosiu asmeniškai tau pora mano aukščiau rašytų postųIr ka tu tuom nori pasakyti, kas cia pazeidziama, jei as vietoj H1 tipo lemputes idedu taipogi H1 tipo lempute ( ant jos taip parasyta), kur cia istatymo pazeidimas, ar as kazko nesuprantu? Sutinkciau su siuo pazeidimu, jei as vietoj H1 tipo lemputes deciau D1S, D2S, D2R.
"Beje, Jimmy, su fizika pas jus problema ypač kalbant apie kaitrines ir halogenines lemputes. Pradžiai, tiek tavo vadinamos kaitrinės, tiek halogeninės yra tos pačios kaitrinės. Kaitrinė lemputė - tai yra šviesos spinduliavimo principas (fizikine prasme). O va kaip tas šviesos skleidimo elementas sukomponuotas į lizdą, jau pradedam skirstyt į halogenines ir t.t. (čia jau mechanine prasme). Ir apskritai, žmonija dažniausiai naudoja trijų tipų apšvietimo elementus: kaitriniai, dujų išlydžio, bei puslaidininkiniai šviesos elementai. Yra dar keletas kitokių šviesos šaltinių, bet tai jau mažuma."
"Nerka, nu negalima taip... Į užrašą H7 55W yra viskas surašyta. Raidė H apibrėžia šaltinį, tobiš "halogen bulb", skaičius 7 yra lizdo tipas, 55W pats žinai kas. Xenon žymėjimas prasideda raide D, tobiš "Discharge bulb" ir t.t."
Ir dar gale pridedant dėl akinimų-neakinimų. 307 stovi H lemputės ir karts nuo karto tenka iš priekio gaut pasiūlymus perjugt šviesas, nors pakrovus auto, visada paleidžiu žemyn. Su C8 standartinėm D lempom, dar nei karto neteko to patirt, nors pastarasis visada gainiojamas prikrautas pilnai. Automatinis erguliatorius daro savo. Net važiuojant nelygiu keliu, žibintai reaguoja į auto "tūpčiojimus" ir šviesos spindulys ant kelio stovi praktiškai vienodai.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#540
Posted 2009 June 03 - 10:26
Tada asilai dirba tech. apziuru centruose ir policijos departamentePilotas, arba tu tikrai asilas, arba piktybiškai tokį vaidini. Jeigu aš ant malkinės užrašysiu b...is, tai dar nereiškia, kad malkinė pataps kažkuom kitu. Taip lygiai ir čia. Dar pakartosiu asmeniškai tau pora mano aukščiau rašytų postų
"Beje, Jimmy, su fizika pas jus problema ypač kalbant apie kaitrines ir halogenines lemputes. Pradžiai, tiek tavo vadinamos kaitrinės, tiek halogeninės yra tos pačios kaitrinės. Kaitrinė lemputė - tai yra šviesos spinduliavimo principas (fizikine prasme). O va kaip tas šviesos skleidimo elementas sukomponuotas į lizdą, jau pradedam skirstyt į halogenines ir t.t. (čia jau mechanine prasme). Ir apskritai, žmonija dažniausiai naudoja trijų tipų apšvietimo elementus: kaitriniai, dujų išlydžio, bei puslaidininkiniai šviesos elementai. Yra dar keletas kitokių šviesos šaltinių, bet tai jau mažuma."
"Nerka, nu negalima taip... Į užrašą H7 55W yra viskas surašyta. Raidė H apibrėžia šaltinį, tobiš "halogen bulb", skaičius 7 yra lizdo tipas, 55W pats žinai kas. Xenon žymėjimas prasideda raide D, tobiš "Discharge bulb" ir t.t."
Ir dar gale pridedant dėl akinimų-neakinimų. 307 stovi H lemputės ir karts nuo karto tenka iš priekio gaut pasiūlymus perjugt šviesas, nors pakrovus auto, visada paleidžiu žemyn. Su C8 standartinėm D lempom, dar nei karto neteko to patirt, nors pastarasis visada gainiojamas prikrautas pilnai. Automatinis erguliatorius daro savo. Net važiuojant nelygiu keliu, žibintai reaguoja į auto "tūpčiojimus" ir šviesos spindulys ant kelio stovi praktiškai vienodai.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users