Xenon
#641
Posted 2009 October 17 - 22:10
#642
Posted 2009 October 17 - 22:18
Pas tave isijungia uzvedus, pas mane isijungia vos tik padavus degima... Tada uzgesta ir uzsidega kai uzsikuria... Tai pries uzkuriant visada sublyksi (xenon neturiu)...ogi pas mane yra daniskas variantas,tik ne degima ijungus, o uzvedus pati varikli,tada jos ir isijungia, yra ir tie patys xenonai, bet jokio blikciojimo iki uzvedimo nera.
Edited by EvX, 2009 October 17 - 22:19.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#643
Posted 2009 October 17 - 22:43
jei pasukus degima ir iskart uzsivedus varikliui automatiskai uzsidega lempos(balastas duoda itampa lemputei(įtampa paleidimo metu padidinama nuo12V iki 23000V)tada sublyksi lempute -uzdegamos dujos ir jos ikaista iki darbines temperaturos)kazkas tipo taip...tai tada viskas gerai.Sveiki, prie tos pacios temos : Isidejau ksenonus ir pastebejau toki dalyka kad pasukant rakteli ir ijungiant mase, tuo ijungimo momentu sublyksi lempos. Kaip manote ce yra kokia nors problema? lempoms nekenkia? Gal ir kitiems taip buna?
jei nera automatinio lempu uzdegimo,tai jei sublyksi lempos , kazka pajungei gal ne taip
#644
Posted 2009 October 18 - 11:01
Taip, pas mane daniskas variantas, lempos isijungia automatiskai uzvedus varikli. Bet reikalas ne tame. Zodziu vos pasukus rakteli i mases padeti, jos taip trumpai sublyksi, gal kokia sekundes dali .tada uzvedus varikli jos isijungia normaliai. Mazdaug vyksta teip: suki rakteli, blykst, ,raktelis tada atsistoja i mases padeti, suki rakteli i variklio uzvedimo padeti,uzsiveda variklis,uzsidega lempos. Manau pagavot kaip vyksta.Pas tave gal daniskas variantas- automatinis sviesu isijungimas vos ijungus degima?
Edited by zbitkus, 2009 October 18 - 11:05.
#645
Posted 2009 October 18 - 12:37
pabandyk taip:raktelis mases padeti palaukeme minute ir uzvedam .Mazdaug vyksta teip: suki rakteli, blykst, ,raktelis tada atsistoja i mases padeti, suki rakteli i variklio uzvedimo padeti,uzsiveda variklis,uzsidega lempos. Manau pagavot kaip vyksta.
klausimas:ar jau uzvedus varikili dar karta blyksteli ir uzsidega ?
#646
Posted 2009 October 19 - 10:16
Yra du skirtingi dalykai: gamykliniai žibintai su xenonais ir bet kokie žibintai su aftermatket-iniais zenonais. Skaidri lempa ar neskaidri, yra lęšis ar ne - į normas jei ir bus įmanoma įtilpti, tai sunkiai. Kai kurie TA inspektoriai, matyt, dar gerai nežino, kaip atpažinti negamyklinius zenonus, todėl kartais praleidžia vieną kitą lešinį skaidrialempį. Nors šiaip neturėtų.I neskaidres lempas nepatartina deti xenonu, nes:
1. Didelis spindulio lauzymas bus, del kurio didele tikimybe, kad bus akinami kiti vairuotojai
2. Sudetinga pereiti tech. apziura
3. Labai slyksciai atrodo
4. Visi kiti variantai, kuriu neisvardinau
P. S. Labai juokinga matyti kokią apynaują Škodą ar ne pirmos jaunystės BMW X* su Vertex ar analogiškais zenonais Lietuvį kelyje atpažinsi Nors, kitavertus, fufliakus zenonus mėgsta ir belgai...
#647
Posted 2009 October 19 - 14:29
#648
Posted 2009 October 19 - 19:27
#649
Posted 2009 October 19 - 19:54
Labai fuflo tas reikalas ten atrodo nekeiciant faros stiklokam labai reikia ksenonu normaliu - tai kreipkites i automoderna - ten ksenonus stato kartu su lesiais i bet kokius zibintus - http://www.automoder...=lt&m=3&cid=396
#650
Posted 2009 October 19 - 21:47
daugiau neteisybes.xenonai turi tik du privalumus vartotojui ir viena dideli-gamintojui.tai ilgaamziskumas,maziau sroves naudoja(kuro).gamintojui-kaina,kuria parduoda iranga,paprastesnis ir pigesnis reflektorius","stiklas".Va tokis durnas klausimas pasistojo: daug kas įsitikinę, jog xenonai gerai (su išlygom) tik skaidriose farose, a ne? Tipo, rifliuoto stiklo (senesnio modelio) faros ima akinti, teisingai? Vadinasi, sudėjus vienodas spingsules 55W (halogenus) tiek į senasias, tiek į skaidriasias, senosios turėtų irgi labiau akinti? Nu jeibogu nepastebėjau tokio reiškinio...
halogenai-tik viena labai svargu privaluma-geriau ir toliau apsviecia tamsius objektus.pestiji,tamsiais rubais apsivilkusi,pamatysi zymiai anksciau.
del xenonu siauro spalvinio spekrto,stengiantis ji kompensuoti,dedama linze,kuri ne tik fokusuoja,bet ir filtruoja "saltaji"spektra.
"rifliuotas" stiklas -sviesai "lauzyti".prasciausiai dirba su melsvais xenonais.
kas i bmw 530 ~2001-2002m susidejo xsenonus-tai tikrai plytos prasosi-akina juodai.pas juos apvalios -su specifiniu stiklu .
#651
Posted 2009 October 20 - 08:10
Labai sutinku su Spakenu šiuo klausimu. Pas mane C8 turi taip vadinama bixenon, bet priedo ilgom dar ir papildomą halogeną kaip ir visose auto. Specialiai vieną vakarą pažaidžiau su šviesom bandydamas kombinacijas. Gavosi trys kombinacijos (pagal apšviestumą vietos surašytos):1. bi su H, 2. xenonas trumos ir halogenas, 3. bi.daugiau neteisybes.xenonai turi tik du privalumus vartotojui ir viena dideli-gamintojui.tai ilgaamziskumas,maziau sroves naudoja(kuro).gamintojui-kaina,kuria parduoda iranga,paprastesnis ir pigesnis reflektorius","stiklas".
halogenai-tik viena labai svargu privaluma-geriau ir toliau apsviecia tamsius objektus.pestiji,tamsiais rubais apsivilkusi,pamatysi zymiai anksciau.
del xenonu siauro spalvinio spekrto,stengiantis ji kompensuoti,dedama linze,kuri ne tik fokusuoja,bet ir filtruoja "saltaji"spektra.
"rifliuotas" stiklas -sviesai "lauzyti".prasciausiai dirba su melsvais xenonais.
kas i bmw 530 ~2001-2002m susidejo xsenonus-tai tikrai plytos prasosi-akina juodai.pas juos apvalios -su specifiniu stiklu .
Tiesa pasakius trečias variantas, ar trumpos, ar ilgos įjungtos skirtumas nelabai didelis, šviesa taip kažkaip baisiai išsiskiedžia ir gan sunku darosi nustatyti atstumus iki daigtų.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#652
Posted 2009 October 21 - 20:27
Skaidriems nesvarbu, o senesniems (rifliuotiems) stiklams galima padaryt skaidrų langelį prieš lešį. Pasižiūrėk pas mazdas 626 (nuo 92m), pas kai kuriuos bimbalus orginaliai šitaip eina...Labai fuflo tas reikalas ten atrodo nekeiciant faros stiklo
#653
Posted 2009 October 22 - 12:22
spynele ziurek kontaktai jauc ismaltiMazdaug vyksta teip: suki rakteli, blykst, ,raktelis tada atsistoja i mases padeti, suki rakteli i variklio uzvedimo padeti,uzsiveda variklis,uzsidega lempos. Manau pagavot kaip vyksta.
#654
Posted 2009 October 22 - 20:19
o spynele ir sviesos kaip tarpusavyje susijusios?spynele ziurek kontaktai jauc ismalti
#655
Posted 2009 October 22 - 21:22
mase gauna anxciau. tavo varijantas ten gi su uzsideganciom lempomo spynele ir sviesos kaip tarpusavyje susijusios?
Edited by Mariukas, 2009 October 22 - 21:25.
#656
Posted 2009 October 22 - 21:26
pas bnw kazkaip ir tas rifliuotumas kazkoxSkaidriems nesvarbu, o senesniems (rifliuotiems) stiklams galima padaryt skaidrų langelį prieš lešį. Pasižiūrėk pas mazdas 626 (nuo 92m), pas kai kuriuos bimbalus orginaliai šitaip eina...
#657
Posted 2009 October 22 - 21:27
#658
Posted 2009 October 22 - 22:22
Turiu ideja visa stikla ikirestailo padaryti skaidru ir imesti lesius bent i trumpas, po to sidabrini ta reflektoriu nudazyti.Daug dar darbu reikia padaryti 406 kad jis taptu idealia masina pagal mane...Skaidriems nesvarbu, o senesniems (rifliuotiems) stiklams galima padaryt skaidrų langelį prieš lešį. Pasižiūrėk pas mazdas 626 (nuo 92m), pas kai kuriuos bimbalus orginaliai šitaip eina...
#659
Posted 2009 October 22 - 22:48
#660
Posted 2009 October 22 - 23:01
Forume vienas zmogelis maciau daresi, reiks atkasti ta tema ;)http://www.cardomain.com/ride/431153/2 - 406-as su skaidriom savadarbėm lempom. Nemažai darbo, bet rezultatas kur kas geresnis nei lietuvių pamėgti zenonai neskaidriuose žibintuose.
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users