Šį pranešimą redagavo brizas: 2012 birželio 05 - 16:41
Apie Peugeot 806
#301
Parašyta 2012 birželio 05 - 16:38
#302
Parašyta 2012 birželio 05 - 20:21
nu tai ir neklaidink..eitu atskirt pagal variklio koda, gerai nzn. galiu ir suklaidint lucas xud11bte , bosh xud11ate ,,pagooglink ,,ir aisku paziurejus po kapotu .
xud11ate buvo senieji su mechaniniais siurbliais, iki 93 ar 94 metu
xud11bte ejo po 93 ar 94 metu tik su lucas epic siurbliu, t.y. nei 806, nei 406 gamykliskai jau neturejo 2.1td su bosch siurbliu..
kas liecia 2.0hdi, siulyciau ziureti tik i 8v (pigesnis variklis ir paprastesnis remontas), nes 806 ejo ir su 8v ir su 16v varikliais, nors 16v biski geresnis popierinis sukimo momentas..
#303 Svečias_pasienis_*
Parašyta 2012 birželio 05 - 20:52
#304
Parašyta 2012 birželio 06 - 18:28
jei nepilsi is kanistro bile ko, priziuresi, jog bake maurai negyventu ir uzsikimsus sieteliui nepradetu pusiau oro siurbti, gyvens ta lukasas ilgai ir nuobodziai..Tai reiskia 80a6 nerasiu su boschu. O lucas problematiskas su taisymu. Tai reiskia reikia imti 8 voztuvu HDI? Tai bus optimaliausias variantas?
blogiausiu atveju gali buti keiciamas (kartu su purkstukais) i senaji mechanini boscha, tik tokiu atveju prarasi borto kompo parodymus apie sanaudas ir pan.
lucas epic remontas nera toks baisus kaip ji piesia, citrinu forume kazkas ji buvo paberes dalimis ir perrinkes - isvada padare, jog konstrukcija dar net paprastesne uz senaji boscha...
hdi turi dvieju masiu smagrati, fap (ne visi turbut), gudruji skyva, kruvas davikliu/voztuveliu, pries kuriuos lucas siurblio remonto kaina gan stipriai nublanksta... bet hdi taupesnis... kas kam svarbiau. as imciau ta kuris bus maziau nujotas, tvarkingesnis..
#305 Svečias_David806_*
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 14:11
#306
Parašyta 2015 sausio 17 - 22:44
Gal kas is turinciu 806 / ar is jo broliu turetu pilna el schema ?
Domina : nustojo reguliuotis zibintu akstis - kame beda nedakapstau niekaip, reguliatoriai veikia (patikrinau) Kiek suprantu turetu greiciausiai but kazkokia rele, ar tiesiogiai eina maitinimas nuo reguliatoriaus - nei vienoj is turimu schemu nerandu ju.
Pleace help...
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#307
Parašyta 2017 kovo 10 - 09:36
#308
Parašyta 2017 kovo 10 - 13:16
Sveiki. Turiu toki klausima. Turiu jau antra 806 hdi ir su abiem tas pats. Kai isijungia kondiskes siurblys prigesta sviesos sekundei. Cia normalu? Kazkur gali buti jog blogas kontaktas ar del galios variklio taip?
A ko nenormalu? Generatorius veikia, gauna papildoma apkrovima nuo kondes ir kol sugaudo apsukas variklis tai ir pritemsta.
#309
Parašyta 2017 kovo 10 - 17:39
Gal kas netycia dar turi reliu schemas sitam modeliui? Reiketu pries restailui 95 2ltr bendzui ir porestailui 01 hdi
#310
Parašyta 2017 kovo 10 - 18:08
Tu tikrink kondiškės siurblį, o ne rėles. Jei ten šviesos prigesta įsijungus AC - reiškias jis stringa.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#311
Parašyta 2017 kovo 10 - 20:11
#312
Parašyta 2017 kovo 10 - 23:17
Vat tame beda, kad greiciau lemputes perdega. Gal imanoma koki kondika ideti ar kazka isburti?
Gal kas netycia dar turi reliu schemas sitam modeliui? Reiketu pries restailui 95 2ltr bendzui ir porestailui 01 hdi
Greiciau lemputes perdega nes pritemsta?! O posukiu lemputes kodel greiciau neperdega? O vedant varikli irgi pritemsta...tai irgi greiciau perdegs? Pas mane plafonas pastoviai fade in/fade out daro, na ne is karto isijungia pilna sviesumu o palengva issisviecia ir pritemsta. Ar kazko nesuprantu?
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 kovo 10 - 23:17
#313
Parašyta 2017 kovo 10 - 23:33
#314
Parašyta 2017 kovo 11 - 12:46
Kai snekejau su draugu, kuris dirba servise apie dazna perdegima lempuciu h1, jis sake jog jos yra tikrai pakancios ir ilgai tarnaujancios. neturetu greit perdegti. Papasakojau apie savo kondiskes varianta, tai pasake jog jos greiciausiai ir perdega nuo mazos itampos. Pastebejimas, kai pirmajame 806 uzsilenke kondiske, lemputes pradejo ilgiau tarnauti.
Halogeno lemputei visiškai nesvarbu ar ji veiks ant 14V ar 11V. Žemesnė įtampa kaip tik prailgina jos tarnavimą - todėl visiški kliedesiai dėl įtampos. Tokiai lemputei blogai, kai įtampa nukrenta į kokių 9 ir mažiau voltų, nes padidėja halogeno dujų koncentracija lemputės viduj ir šiaip siūlelis pasidaro "peršaltas" - mažiau elestingas ir atsparus vibracijom. Pagrinde lemputės perdega dėl vibracijų. Makaluojasi žbinintas, lizdas išmaltas, neteisingai įdėta. Plius dar jeigu dar dėdamas pirštais palieti lemputę (čia manau nereik aiškint)
Arba kitas variantas įtampos šuoliai į viršų dėl blogo generatoriaus. Bet jau būtų tada koks mašinos kompas nukepęs.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#315
Parašyta 2017 kovo 11 - 14:38
Man atrodo, kad ieškoma šiknoj sliekų, užuot pasiėmus testerį į rankas...
Įdomu, kiek tos lemputės ten laiko?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#316
Parašyta 2017 kovo 11 - 15:06
Man atrodo, kad ieškoma šiknoj sliekų, užuot pasiėmus testerį į rankas...
Įdomu, kiek tos lemputės ten laiko?
Del slieku siknoj Ta ir bandziau pasakyti. Ir ka pamatys su testeriu? Kad nukrenta zemiau 12> kai ijungia kondika? nieko tai labai nepakeis. Sakau, pas mane plafonas, kazkur pp2000 net rodo kaip voltazas keiciasi kai po biski uzsisviecia ir uzgesta. Simta metu ten ta lempute sviete, kol i led'us nepakeiciau. Nemanau kad h1 kazkuo ypatinga tuo atzvilgiu. Nesamones cia zodziu )
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 kovo 11 - 15:07
#317
Parašyta 2017 kovo 11 - 15:21
Na, plafone paprasta kaitrinė lemputė. H1 yra halogeninė, ir idealiom sąlygom gero gamintojo nestriprinta ir nesuperinė standartinė lemputė būna atšviečia ne vienus metus ir ne vieną dešimtį tūkstančių km, net naudojant kaip dienos šviesas. Tai jei ten H1 kepa kaip H7 kas kelis mėnesius, tai yra keli variantai:
1. Naudojamos Zenon/Xunon/Alburnus/Xelectric/SuperBulb/Eagleye ar dar kokios šūdinos lemputės iš maximos, senukų ar turgaus (maximoj beje yra ir Osram, tik labai brangiai).
2. Naudojamos Ultrabright lemputės, kurios ilgai nešviečia. Nes natūraliai, jei nori daugiau šviesos, reikia daugiau galios, o galią riboja normatyvai, 100W juk nelegalu. Dujomis ir technologijomis galima padidinti ryškumą, nu bet ne 50 ar 70proc. Tai natūraliai siūlas daugiau kaitinamas, manau, vadinasi plonesnis.
3. Lempoj bala, ežeras, pelkė arba košia vėjas, t.y. nesandarus korpusas.
4. Montavimo klaida
5. Tikrai blogai su įtampa.
Pas C5tukus elektrinis pakabos siurblys pastoviai irgi sudirbinėja ir prigesina lempas. H7 kaip kepa jiems kas du mėnesius-pusmetį, taip pat ir C4tukams kas tiek pat kepa, kur nėra pakabos elektrohidraulinio siurblio. Pas juos aišku yra vairo siurblys, bet jis dirba nuolat ir per įtampą nedaužo.
Buvo pas man atvaroma viena Xantia, kuriai pastoviai kepė salono ventiliatorius arba jo tranzai. Dėjom šrotinius ventilius ir tranzus gal kas mėnesį. Įtarinėjom irgi visokias įtampas, nes paspaudus stabdį, labai girdimas variklio garso pakitimas.
Pataisymas galiausiai įvyko įdėjus naują Valeo ventiliatorių. Kainavo žmogui 70eur, nes gavom iš senų užsistovėjusių sandėlio atsargų. Spėkit, kiek kainavo šrotiniai ventiliatoriai?
Ai, dar buvo kartą, kad žmogus keitėsi lemputę prie manęs ir išsitraukė kažkokią ten tokią Alburnus. Dar pamėlynintu stiklu. Sakė labai gerai šviečia ir kainuoja gerai. Aš jam tvarkiau rankinį ir dar ten kažką, kad praeitų TA. Tai žodžiu kitą rytą skambina, kad nepraėjo TA, nes neformuoja spindulio ir spalva negera. Liepiau pasikeist lemputę. Nusipirko Osram. Praėjo...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 11 - 15:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#318
Parašyta 2017 kovo 11 - 15:44
Kontaktai sutvarkyti, kad standziai uzsimautu ir statant lemputes stikliukas nelieciamas. Bet tai nepadedavo. Buvo tekdavos kas 3 men keisti ir nesvarbu ar philips ar osramai. Galines lempas tai atmetu del bagazines dangcio darinejimo. Pamatuoti testeriu tai galiu be problemu, jei parasius skaicius padetu info. Kadangi ziema o ne vasara, tad stengiuosi visad vazineti su eco klimoj, tada nesijungia kondiskes siurblys.
#319
Parašyta 2017 kovo 11 - 16:06
Jei 3 mėn laiko, net nesukčiau galvos. Nebent jei keitimas labai komplikuotas. H1 lempukas 2 eurų nekainuoja, o Ultralife apie tris.
O testerio info aišku, ka padėtų, bet tokio, kuris bent plius minus pusės volto tikslumu rodytų. Man kai kepdavo lempukai, tai generas pasirodo krovė 15,5V. Nesiparinau dėl lempukų, bet paskui jau mirguliuot pradėjo viskas, kur įtampa beveik kintama gavosi, akumas užvirinėt. Tada jau nebemalonu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#320
Parašyta 2017 kovo 11 - 16:21
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0