Pagaliau surinkau
#1
Posted 2003 October 17 - 08:06
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#2
Posted 2003 October 17 - 08:38
Vilnius
#3
Posted 2003 October 17 - 08:47
#4
Posted 2003 October 17 - 08:55
Kaštavo apie 600 Lt detalės, keletas bemiegių nektų, skaudantys visi nugaros ir juosmens raumenys, bei daug rusiškos tautosakos
Jei ne paslaptis kiek tai kaštavo?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Posted 2003 October 17 - 09:03
206
#6
Posted 2003 October 17 - 09:35
Pradzioj vertetu sureguliuoti forsunkiu atsidarymo spaudima (kalibruoti saibas po spyruoklem) bei sureguliuoti ipurskimo momenta. Tai yra pagrindiniai dalykai, del kuriu variklis kala kaip traktoriaus. Tiesa, kalimas gali buti ir neisgydomas, jei pas tavi stovi ne gamintojo numatytas kuro siurblys.Dabar man tik ramybės neduoda gan didokas ar tai siurblio ar forsunkių garsas.
Saibu kalibravimas - brudnas darbas. Statai forsunke ant stendo su manometru, lygini atsidarymo spaudima su kataloginiais duomenim. Jei atsidaro per anksti, ardai purkstuka, isimi saiba, ja pamatuoji ir ieskai kitos siek tiek storesnes. Surenki purkstuka ir vel statai ant stendo. Jei atsidaro per velai, vel ardai purkstuka, isimi saiba ir ja plonini viena ar keliomis desimtosiomis mm dalimis ir taip rekursyviai varai kol pasiekiamas kataloginis purkstuko atsidarymo spaudimas. Tiesa, sis metodas tinka tik tuomet, jei purkstukas NESISIOJA.
P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....
#7 Svečias_Mazulis Ronny_*
Posted 2003 October 17 - 09:38
#8 Svečias_bono_*
Posted 2003 October 17 - 09:57
#9
Posted 2003 October 17 - 09:59
P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....
#10
Posted 2003 October 17 - 10:00
Vistiek būčiau perrinkęs...Reikejo imti mano (kai siuliau pirkti). Butum ramiai sau miegojes ir vargo nemates...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Posted 2003 October 17 - 10:04
Na siurblys tai stovi tikrai gamintojo, bent jau pagal Heynes, tai tikrai.Pradzioj vertetu sureguliuoti forsunkiu atsidarymo spaudima (kalibruoti saibas po spyruoklem) bei sureguliuoti ipurskimo momenta. Tai yra pagrindiniai dalykai, del kuriu variklis kala kaip traktoriaus. Tiesa, kalimas gali buti ir neisgydomas, jei pas tavi stovi ne gamintojo numatytas kuro siurblys.Dabar man tik ramybės neduoda gan didokas ar tai siurblio ar forsunkių garsas.
Saibu kalibravimas - brudnas darbas. Statai forsunke ant stendo su manometru, lygini atsidarymo spaudima su kataloginiais duomenim. Jei atsidaro per anksti, ardai purkstuka, isimi saiba, ja pamatuoji ir ieskai kitos siek tiek storesnes. Surenki purkstuka ir vel statai ant stendo. Jei atsidaro per velai, vel ardai purkstuka, isimi saiba ir ja plonini viena ar keliomis desimtosiomis mm dalimis ir taip rekursyviai varai kol pasiekiamas kataloginis purkstuko atsidarymo spaudimas. Tiesa, sis metodas tinka tik tuomet, jei purkstukas NESISIOJA.
P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....
Na įpurškimo momentas tai sakykim liko tas pats, nes siurblys buvo užkaiščiuotas ir reguliavimo varžtai tikrai neliesti.
O dėl kalibravimo, tai gali būti. Kitas dalykas kiek tas malonumas kainuoja ir t.t.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Posted 2003 October 17 - 10:08
Nemirgek kaip eglute. Jei teisingai pamenu, pyzinio 205'o 1.8D (variklio kodo nezinau) purkstuku atsidarymo spaudimas ~120 atm. 86' 1.6D askorto ~140 atm, fordinio 2.5D ~170Atm.P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....
P.S. auksciau minetu varikliu kodu nezinau, taciau purkstuku atsidarymo spaudimas priklauso ne nuo variklio kodo, bet greiciau nuo gamintojo numatyto konkretaus kuro siurblio.
#13
Posted 2003 October 17 - 10:10
Ni ni ni....tavo traktorius jau pries remonta dirbo baisiau uz belorusaNa įpurškimo momentas tai sakykim liko tas pats, nes siurblys buvo užkaiščiuotas ir reguliavimo varžtai tikrai neliesti.
O dėl kalibravimo, tai gali būti. Kitas dalykas kiek tas malonumas kainuoja ir t.t.
Nepamenu. Man tai tvarke pries kokius 5-6 metus, bet tik po blatu, t.y. procedura uzimanti daug laiko ir chebra nelabai nori tuo uzsiimti.
#14
Posted 2003 October 17 - 10:11
Nemirgek kaip eglute. Jei teisingai pamenu, pyzinio 205'o 1.8D (variklio kodo nezinau) purkstuku atsidarymo spaudimas ~120 atm. 86' 1.6D askorto ~140 atm, fordinio 2.5D ~170Atm
O tai kad tas yr baisiai daug , gal dimensijas pamaišiai
#15 Svečias_bono_*
Posted 2003 October 17 - 10:11
#16
Posted 2003 October 17 - 10:15
Ne. Nepamaisiau. Beje, tiesioginio ipurskimo dyzeliuose tas spaudimas maitinimo magistraleje dar didesnis. gerokai.O tai kad tas yr baisiai daug , gal dimensijas pamaišiai
#17
Posted 2003 October 17 - 10:16
O kur as taip teigiau? Mumi juk ir rase:bet sysiojanciu purkshtuku patvarkyt neymanoma. i'm i right?
Tiesa, sis metodas tinka tik tuomet, jei purkstukas NESISIOJA
#18 Svečias_bono_*
Posted 2003 October 17 - 10:20
#19
Posted 2003 October 17 - 10:22
Esmė ta, kad prieš remontą, vasarą man žibinte perrinko visą galvą ir aš vis tik tikiu, kad visus degimus jie sureguliavo normaliai, todėl aš taip ir kalbu. Kitas dalykas, gal neužsiimt kalibravimais, o tiesiog nupirkt kitus purkštukus ir viskas?Ni ni ni....tavo traktorius jau pries remonta dirbo baisiau uz belorusaNa įpurškimo momentas tai sakykim liko tas pats, nes siurblys buvo užkaiščiuotas ir reguliavimo varžtai tikrai neliesti.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#20
Posted 2003 October 17 - 10:22
echhhh...pries dedant ratus ant automobilio juk irgi reikia isitikinti, jog padangos nekiauros. Ane?Aroone> as ir nesakau kad tu taip teigei
as tik uzsimineu kad tai irgi labai svarbus momientas,
ir tai reikia yvertinti priesh ysukant senas forsunkes variklin ;)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users