Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pagaliau surinkau


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 45

#1 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 spalio 17 - 08:06

Na va, pagaliau vakar savo traktoriaus matarą surinkau. Tiesa užvest dar nepavyko, nes akumą nudvėsinau ir kažkaip labai didelius garsus kaip tikras traktorius leidžia, kai jau bando griebt. Gal siurblys pilnas oro ar forsunkės taip garsiai šneka. Na žodžiu šiandien žiūrėsiu. O ką aš galiu apie remontą pasakyt. Ardosi viskas kaip benzininio. O apie maniškio bėdas galiu pasakyt trumpai, buvo viskam švelniai tariant chaną. Vienas pavyzdys, nuvežiau veleną, kad pašlifuotų ir ruošiausi sudėt remontinius indėklus, nes kai pabėriau jau mačiau, kad taip reikia daryt, bet kai razuvanovo chebra pamatavo kiek nudilę ir ar įmanoma dar šlifuot, verdiktas buvo aiškus, veleną reikia jau mest lauk, nes viskas jau išmušta per remontą ir šlifuot nebėra ką. Kitaip sakant, remontinius indėklus jau beveik galėjau sudėt be šlifavimo. Dar pažiūrėjau, kad stūmoklių laisvumas didokas, plius stūmoklių pirštams buvo chaną ir t.t. Taigi po visų pamatavimų buvo priimtas sprendimas, paimt visą apačią kitą ir viskas, tiesa naujam vistik pakeičiau indėklus, vistiek jau viskas išardyta. Žodžiu tarpusavy su meistrais pašnekėję priėjom išvadą, kad su šituo varikliu varyta be spaudimo do pobiednovo. :wacko: Dabar man tik ramybės neduoda gan didokas ar tai siurblio ar forsunkių garsas. :unsure:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#2 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2003 spalio 17 - 08:38

He he, vo daet! :blink: :D
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#3 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 spalio 17 - 08:47

:huh: :blink: Jei ne paslaptis kiek tai kaštavo?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 spalio 17 - 08:55

:huh: :blink:

Jei ne paslaptis kiek tai kaštavo?

Kaštavo apie 600 Lt detalės, keletas bemiegių nektų, skaudantys visi nugaros ir juosmens raumenys, bei daug rusiškos tautosakos :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2003 spalio 17 - 09:03

poza "pezhas is virsaus" visada atsieina brangiai....
  • 0

206


#6 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 spalio 17 - 09:35

Dabar man tik ramybės neduoda gan didokas ar tai siurblio ar forsunkių garsas.  :unsure:

Pradzioj vertetu sureguliuoti forsunkiu atsidarymo spaudima (kalibruoti saibas po spyruoklem) bei sureguliuoti ipurskimo momenta. Tai yra pagrindiniai dalykai, del kuriu variklis kala kaip traktoriaus. Tiesa, kalimas gali buti ir neisgydomas, jei pas tavi stovi ne gamintojo numatytas kuro siurblys.

Saibu kalibravimas - brudnas darbas. Statai forsunke ant stendo su manometru, lygini atsidarymo spaudima su kataloginiais duomenim. Jei atsidaro per anksti, ardai purkstuka, isimi saiba, ja pamatuoji ir ieskai kitos siek tiek storesnes. Surenki purkstuka ir vel statai ant stendo. Jei atsidaro per velai, vel ardai purkstuka, isimi saiba ir ja plonini viena ar keliomis desimtosiomis mm dalimis ir taip rekursyviai varai kol pasiekiamas kataloginis purkstuko atsidarymo spaudimas. Tiesa, sis metodas tinka tik tuomet, jei purkstukas NESISIOJA.

P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#7 Svečias_Mazulis Ronny_*

Svečias_Mazulis Ronny_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 spalio 17 - 09:38

Reikejo imti mano (kai siuliau pirkti). Butum ramiai sau miegojes ir vargo nemates... :D :D :P
  • 0

#8 Svečias_bono_*

Svečias_bono_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 spalio 17 - 09:57

as ishvis siulyceu pakeisti purkshtukus y naujaus, velniai zino kada jie buvo keisti, o patikrinus/sureguliavus velniai zino pokiek kavalku km jie vel prades sysioti ;)
  • 0

#9 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 spalio 17 - 09:59

P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....

:o :wacko: :blink: :ph34r:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#10 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:00

Reikejo imti mano (kai siuliau pirkti). Butum ramiai sau miegojes ir vargo nemates... :D :D :P

Vistiek būčiau perrinkęs... :lol: :lol:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#11 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:04

Dabar man tik ramybės neduoda gan didokas ar tai siurblio ar forsunkių garsas.  :unsure:

Pradzioj vertetu sureguliuoti forsunkiu atsidarymo spaudima (kalibruoti saibas po spyruoklem) bei sureguliuoti ipurskimo momenta. Tai yra pagrindiniai dalykai, del kuriu variklis kala kaip traktoriaus. Tiesa, kalimas gali buti ir neisgydomas, jei pas tavi stovi ne gamintojo numatytas kuro siurblys.

Saibu kalibravimas - brudnas darbas. Statai forsunke ant stendo su manometru, lygini atsidarymo spaudima su kataloginiais duomenim. Jei atsidaro per anksti, ardai purkstuka, isimi saiba, ja pamatuoji ir ieskai kitos siek tiek storesnes. Surenki purkstuka ir vel statai ant stendo. Jei atsidaro per velai, vel ardai purkstuka, isimi saiba ir ja plonini viena ar keliomis desimtosiomis mm dalimis ir taip rekursyviai varai kol pasiekiamas kataloginis purkstuko atsidarymo spaudimas. Tiesa, sis metodas tinka tik tuomet, jei purkstukas NESISIOJA.

P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....

Na siurblys tai stovi tikrai gamintojo, bent jau pagal Heynes, tai tikrai.
Na įpurškimo momentas tai sakykim liko tas pats, nes siurblys buvo užkaiščiuotas ir reguliavimo varžtai tikrai neliesti.
O dėl kalibravimo, tai gali būti. Kitas dalykas kiek tas malonumas kainuoja ir t.t.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#12 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:08

P.S. Priklausomai nuo purkstuko, jo atsidarymo spaudimas gali varijuoti nuo 100 iki 200 atmosferu....

:o :wacko: :blink: :ph34r:

Nemirgek kaip eglute. Jei teisingai pamenu, pyzinio 205'o 1.8D (variklio kodo nezinau) purkstuku atsidarymo spaudimas ~120 atm. 86' 1.6D askorto ~140 atm, fordinio 2.5D ~170Atm.

P.S. auksciau minetu varikliu kodu nezinau, taciau purkstuku atsidarymo spaudimas priklauso ne nuo variklio kodo, bet greiciau nuo gamintojo numatyto konkretaus kuro siurblio.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#13 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:10

Na įpurškimo momentas tai sakykim liko tas pats, nes siurblys buvo užkaiščiuotas ir reguliavimo varžtai tikrai neliesti.

Ni ni ni....tavo traktorius jau pries remonta dirbo baisiau uz belorusa

O dėl kalibravimo, tai gali būti. Kitas dalykas kiek tas malonumas kainuoja ir t.t.


Nepamenu. Man tai tvarke pries kokius 5-6 metus, bet tik po blatu, t.y. procedura uzimanti daug laiko ir chebra nelabai nori tuo uzsiimti.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#14 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:11

Nemirgek kaip eglute. Jei teisingai pamenu, pyzinio 205'o 1.8D (variklio kodo nezinau) purkstuku atsidarymo spaudimas ~120 atm. 86' 1.6D askorto ~140 atm, fordinio 2.5D ~170Atm


O tai kad tas yr baisiai daug :blink: , gal dimensijas pamaišiai :huh:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#15 Svečias_bono_*

Svečias_bono_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:11

kalibravimas del purkshtuko atsidarymo spaudimo - vienas dalykas. bet sysiojanciu purkshtuku patvarkyt neymanoma. i'm i right? te jau boona susdiles adatos arba korpuso pavirsiu, kaip zinia adata purkshtuke dirba smuginiu principu, so ne viskas amzina :huh:
  • 0

#16 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:15

O tai kad tas yr baisiai daug :blink: , gal dimensijas pamaišiai :huh:

Ne. Nepamaisiau. Beje, tiesioginio ipurskimo dyzeliuose tas spaudimas maitinimo magistraleje dar didesnis. gerokai.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#17 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:16

bet sysiojanciu purkshtuku patvarkyt neymanoma. i'm i right?

O kur as taip teigiau? Mumi juk ir rase:

Tiesa, sis metodas tinka tik tuomet, jei purkstukas NESISIOJA


  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#18 Svečias_bono_*

Svečias_bono_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:20

Aroone> as ir nesakau kad tu taip teigei :) as tik uzsimineu kad tai irgi labai svarbus momientas, ir tai reikia yvertinti priesh ysukant senas forsunkes variklin ;)
  • 0

#19 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:22

Na įpurškimo momentas tai sakykim liko tas pats, nes siurblys buvo užkaiščiuotas ir reguliavimo varžtai tikrai neliesti.

Ni ni ni....tavo traktorius jau pries remonta dirbo baisiau uz belorusa

Esmė ta, kad prieš remontą, vasarą man žibinte perrinko visą galvą ir aš vis tik tikiu, kad visus degimus jie sureguliavo normaliai, todėl aš taip ir kalbu. Kitas dalykas, gal neužsiimt kalibravimais, o tiesiog nupirkt kitus purkštukus ir viskas?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#20 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 spalio 17 - 10:22

Aroone> as ir nesakau kad tu taip teigei :)
as tik uzsimineu kad tai irgi labai svarbus momientas,
ir tai reikia yvertinti priesh ysukant senas forsunkes variklin ;)

echhhh...pries dedant ratus ant automobilio juk irgi reikia isitikinti, jog padangos nekiauros. Ane?
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0