sakau, kad mes dukart stodavom pavalgyt ir keliskart pamy..shkej tai apie 16h gaudavos suvazineti.. esam ir per ~14h gryze, be valgymu visai.. per mokama visadasustojau ivazevus i lietuva kur stoilo degaline. suvalgiau sebila.paskuj isvaziuojant is lietuvos irgi
Kiek km esat daugiausiai nuvažiavę per dieną?
#161
Posted 2010 December 21 - 18:19
#162
Posted 2011 January 08 - 08:53
Edited by sauliusv, 2011 January 08 - 08:55.
#163
Posted 2011 January 09 - 21:33
#164
Posted 2012 January 25 - 22:21
#165
Posted 2012 January 25 - 22:53
#166
Posted 2012 January 25 - 23:07
Edited by Bivainis, 2012 January 25 - 23:08.
#167
Posted 2012 January 27 - 02:19
Ne dabartinis, o darbinis Beje irgi zalias, bet wewe transporteris. Siandien vietoj zadetu 640km gavosi 700, kuriuos beveik nesustodamas vaziavau 14val... Dieve, palaimink RedBull'i...O kas tas dabartinis? Žaliasis juk žiemos miegu miega.
#168
Posted 2012 January 27 - 18:56
ziurek neuzsilenk nuo to redbulioNe dabartinis, o darbinis Beje irgi zalias, bet wewe transporteris. Siandien vietoj zadetu 640km gavosi 700, kuriuos beveik nesustodamas vaziavau 14val... Dieve, palaimink RedBull'i...
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#169
Posted 2012 February 05 - 17:50
#170
Posted 2012 February 05 - 18:49
is kur tiek istvermes ,gal amfetamino vitamino uzkandes buvai?as 1100 ikabinau is londono i kyli,ir atvariau visas suvarvejes.jei reiktu toliau vaziout,nepavairuociau.....2500 km be miego - tik su sustojimais parukyti . Visa kelionė truko beveik para
#171
Posted 2012 February 05 - 19:32
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#172
Posted 2012 February 05 - 19:43
#173
Posted 2012 February 06 - 08:09
#174
Posted 2012 February 06 - 13:08
wairuoji traukini?vakar vakare apie 17,30 isjudeta is vln i klp su traukiniu, kelione apie 4,5 h, kol su autiku i kita miesto gala, pasiemiau masina (su vasarinem padangom) ,o tewukas autika ware (klp sniega ir leda iki nuvaziavimo i vezaicius ir dar uz jo grynas ledas buvo ). namo parsivilkau tik puse 6 ryto, db darbe be miego tikiuos amen nebus uz kompo
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#175
Posted 2012 February 06 - 13:10
#176
Posted 2012 February 06 - 19:40
Važiavau pavasari - ne vienas tad buvo su kuom ir paplepėt . Beje keliavom i Norvegija kai dar Lietuva nebuvo europos sajungoj - dėl tam tikru priežaščiu turėjom važiuoti per aplinkui - Lietuva - Lenkija - Vokietija - Danija - Švedija ir Norvegija . Beje kelionė labai patiko - nes pamačiau kelias šalisis kur tiek istvermes ,gal amfetamino vitamino uzkandes buvai?as 1100 ikabinau is londono i kyli,ir atvariau visas suvarvejes.jei reiktu toliau vaziout,nepavairuociau.....
#177
Posted 2012 February 22 - 11:57
#178
Posted 2014 November 04 - 20:58
1875 per ne pilna para,,, ale namuos alaus ejau, jau kaip ikales gerai bet isgerem,,,,,kiek pamenu,,,,
#179
Posted 2014 November 04 - 21:12
kazkada vilnius-panevezys-vilnius-klp-vilnius.
kartais per diena po vln kelis simtus isigudrinu prasukti
#180
Posted 2014 November 28 - 12:14
O, smagi tema. Pasigirsiu. Tekę yra visokių stebuklų padaryt su tais kilometražais, pagrinde prastesniais nemokamais keliais, pagrinde su senais geros arba net ir abejotinos būklės bolidais. Tikriausiai daugiausiai per parą apie 2000km, bet tai buvo su 97tų bolidu, todėl neskaičiuojam, nes neįdomu
Prieš du metus - per dvi paras (šeštadienio 8h ryto - pirmadienio 6h ryto) su 1989 Citroen C15 1.7D - 3000km. Kaunas - Muskiz (Ispanija, Biskajos įlanka). Važiavau vienas, nuo miego saugotąsi visaip - kava, agurkų valgymas. Buvo ir mokamų ir nemokamų kelių, bet pjoviau tą vargšiuką ant tiesios normaliai 120-130kmh, kas šiuolaikiniams auto gal yra juokinga, bet tam bolidui tikriausiai ten palei 4krpm (tachometro nėra, nežinau), nes jis penktu bėgių be problemų 50kmh važiuoja. Į kalną dažniausiai pedalas būdavo iki dugno. Padangos vos gyvos, ūžė vienas priekinis rato guolis, todėl posūkius imdavau didesniu spinduliu. Tiesa, be TA, nes išvakarėse nepraėjau dėl kelių smulkmenų, o nebebuvo laiko ir teko išvažiuot.
Dar iš Lenkijos išvažinėjant į Vokiečius, prapūtė tarpinę, tai likusi kelio dalis buvo linksmesnė, su retkartiniais antifrizo pavalymais nuo stiklo, stiklo plovikliu ir valytuvais, nestojant Galiausiai Ispanijoj sustojęs porą valandų numigt (nes prasidėjo haliucinacijos), užmiršau patikrint antifrizą ir galutinai perkaitinau Kitaip būtų likusius 600km dar datraukęs mažylis.
Prancūzijos pietuose dar buvo pasibaigęs kuras, kai vos užsidegus lemputei, nesuspėjau įsukt į degalinę, o sekančios ant esamos Autovia'os pasiekti nebepavyko, nes 60km šis mažylis su lempute pasirodo nenuvažiuoja. Gerai, kad pajautęs kuro pasibaigimo simptomus (Lucas senas atmosferinis siurblys, gavęs oro, pradeda užsigazuoti, staigiai padidėja trauka ir pan.) susigaudžiau pasukti į pirmą papuolusią greitkelio aikštelę ir variklis ten kažkur jau ir užgeso, į parkavimo vietą atriedėjau jau vien iš inercijos Su kuru atrodė, kad bus problemų ir jau gali tekti eiti pėsčiomis iki tos degalinės, iki kurios dar 15km buvo likę, nes fūristai nei ispanai, nei portugalai apie kuro nupylimą net minties nesvarstė. Galiausiai suradau bulgarišką ekipažą, kurie be problemų nupylė 5litriukus kuro ir apmokestino pigiau, nei degalinėj - po eurą Iki degalinės be problemų užteko, bet tam epizode dugno nemyniau, tik pasiekęs degalinėj ir vėl privaręs pilną.
Blyn, po tokių nuotykių, tai tegyvuoja senoliai XUD varikliai, su prapūsta tarpine 2000km gazas-dugnas.
Skilo tada ne galva, o blokas. Susiradau Ispanijoj draugų, pakeitėm bloką (galva liko sena net nešlifuota) ir su tuo motoru dar 15kkm numyniau iki praeito pavasario. Dar jam siurblį pakeitus važiuotų, bet reikia surinkt (galva praardyta) ir rast mašiną, kur būtų galima įdėt
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users