nepaklausi ir nepaieskosi tai nesuzinosi ;)
![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
voztuvu tarpeliai
Started by
Svečias_ArtasL_*
, 2007 Dec 17 11:13
24 replies to this topic
#21
Posted 2007 December 17 - 20:20
Andrius
#22
Posted 2007 December 17 - 21:25
Voztuvai klaksi.Senas tepalas ar pareje hidrokompensatoriai.Kompas nemanau,kad hidrokompensatoriu bukle parodys.
#23
Posted 2007 December 17 - 22:30
Visiškai teisingai paminėta - užakęs (-ę) kompensatorių kanalas (-ai). Žinau tik šiuos būdus šalin tą gedimą:
1. Duoti varikliui "prisišikt", t.y. palaikyt apsukas kelias sekundes iki red line. Kartais sukilęs tepalo slėgis kamštį išspjauna.
2. Tepimo sistemos plovimas. Tai - priedas į tepalą, arba atskiras ploviklis vietoj tepalo (apie tai buvo disputas forume). Šiame metode yra ir rizikos: jei variklis gaudavo prastos kokybės tepalus, arba jie nebūdavo laiku keičiami, visas vidus apaugęs vadinamuoju "vaksu". Nuo ploviklio jis atitirpęs gali visiškai užkimšti kanalus.... Su pasekmėm...
3. Ardymas. Kanalų mechaninis valymas, jei reikia - kompensatorių keitimas.
... labai piktas diedas...
#24
Posted 2007 December 29 - 01:07
pirmas punktas-kaip numireliui klizma(redukcinis voztuvas slegio pertekliu nuleidzia,ir jei stringa-tai i maza puse) ;)
greciau temteratura "atmusa" .
Edited by spakenas, 2007 December 29 - 01:09.
spakenas@gmail .com
#25
Posted 2007 December 30 - 18:49
Neesu klizmų specialistas. Bet yra atvejų, kad tas metodas padėdavo.pirmas punktas-kaip numireliui klizma...
... labai piktas diedas...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users