Jump to content


Photo

IV kartos duju irangos gliukai


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2007 December 19 - 15:12

Sveiki, jau uzsirasiau pas meistrus, bet norisi pasidalinti mintimis ir su jumis Masinoj yra ideta IV kartos BRC duju iranga, vaziuoja normaliai, apetitas 12-14l mieste ir 8.5 trasoj. P605 Variklis 2.0l, 95m. Nerasyciau cia jei visad butu ok, bet kartais ant duju uzplaukia jam smegenys ir ant laisvu plaukioja apsukos nusileisdamos iki kokiu 600 tik, masina dreba. Masina elgiasi vangiai ir i gaza reaguoja pasyviai. Norint pergazuot vaziuojant ar stovint iki ~2600 apsukos uzkyla is leto, poto 2600-3000 isvis praktiskai vos kyla, o perkopus 3k gazuojasi aukstomis apsukomis normaliai kaip ir įprastai. Nukritus apsukoms zemiau 3k vel problema jauciasi. Pasijunta tais kartais ir dujos kvapas. Vaziuojant namo tenka kilt i kalna, tai pastebejau jei esant tam uzmigimui ir gerai nuspaudus gaza kad apsukos pakiltu virs 3k ir prabustu, o i kalna kilt sunku ir jos praktiskai nekyla, girdisi garsas lyg ka pramustu - po pramusimo atrodo lyg gautu duju doze ir sokteli i prieki ir vel leteja iki sekancio pokstelejimo. Garsa apibudinciau kaip metalas aptrauktas guma kurnors trinkteli ar membrana kokia sudirba. NZ :) Tiesa, po pastaruju kartu apejus apejus masina ties galiniu ratu jautesi kazkokios pasvilusios gumos smarve. Net pasitikrinai ar ne su rankiniu i kalna ikilau, gal ciuoze :) benzinu visada viskas ok. jeigu oziuojasi dazniausia prie sviesoforo uzgesinu ir uzkuriu is naujo, 1/2 kartu padeda, kitais kartais tenka palaukt ilgiau. Iranga ideta jau 2.5metu, auto pas mane jau puse metu. Per ta laika nereikejo prie jos kist nagu, pakeiciau filtra kuris eina pries purkstukus - nepadejo. Dar mintys lenda apie filtro prie duju bako keitima. Specai pasakys. Propanas kaune sekancia savaite atostogaus, nepriima, tad nuvares po nauju susitvarkes parasysiu kas buvo, kolkas galima tik garsiai mastyt :blink:

Edited by Tyro, 2007 December 19 - 15:18.

  • 0

#2 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Posted 2007 December 20 - 10:28

aisku niekas cia virtualiai siu problemu neispres,bet pabandom paspelioti :) tas garsas negali neticia buti nuo voztuvo ,kuris balione stovi.Jis kai atsidaro ,tai buna toks "klack".Gal netaukia del to kad jis uzsidato?o kai isijungia ,tai ir traukti pradeda?Seip aisku keista jei butent tas variantas bus,nes voztuvui maitinimas ateina is duju kompo,o tasai negali seip sau jingineti be priezasties.Nebent kontaktas koks blogas ,vat ir junginejasi kada nori... kitas variantas gali buti toks,kad kai mazeja duju slegis sistemoje,tai duju kompas persijungia i darba benzinu.Gal taip pas tave ir yra:netraukia ,nes mazas slegis,o kai nuspaudi pedala,tai kompas ijungia benzina ir tau atrodo ,kad kazkas "pramuse".Taipat gali persijungineti ,kad duju ipurskimo laikas tampa labai ilgu (pvz del labai mazo slegio ,kompas bando kompensuoti misini ir prailgina ipurskimo laika,o kompe suveikia apsauga,kai laikas didesnis nei 22-25ms.)Tai gali buti kad ir sitas variantas pas tave. bet kurio atveju tai bus susije su nepakankamu slegiu sistemojo,tai teisingai ir galvoji,kad reikia filtriuka pakeisti.Gal pades. Bet kurio atveju parasyk kas buvo ,jei paviks isspresti >idomumo delei:)
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#3 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2008 January 03 - 18:27

Buvau siandien pas meistrus. Pradejus plaukioti apsukoms numove kazkokia slangele nuo variklio (sake per didelis slegis) ir apsukos susinormalino. Uzmovus vel plaukiojo. Prijunge auto prie kompo, ir kokia 30-40 minuciu reguliavo ziuredami kompe ir CO visa mano iranga. Po viso sito kolkas dar siandien beda nepasikartojo, nors nevisuomet kasdien ji ir kartodavosi. Trauka liepe patikrint apsukus pora ratu - lyg nepakito, bent jau pagerejimo kazkokio kolkas nepajutau, gal ant sanaudu atsilieps. Kas islindo ko anksciau nebuvo - tai gerai pora kartu be petrukiu pergazavus pasigirsta sprogimas kolektoriuje, nestiprus. Pasiule pasikeist zvakes. Gal ir laikas butu, puse metu po masinos pirkimo ir ju nekeiciau dar. Kokias po kiek siulytumet? Viskas kainavo 20lt. Nemanau kad cia daug uz beveik valanda demesio ^_^
  • 0

#4 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • posts 1,115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Posted 2008 January 03 - 18:58

Buvau siandien pas meistrus. Pradejus plaukioti apsukoms numove kazkokia slangele nuo variklio (sake per didelis slegis) ir apsukos susinormalino. Uzmovus vel plaukiojo. Prijunge auto prie kompo, ir kokia 30-40 minuciu reguliavo ziuredami kompe ir CO visa mano iranga. Po viso sito kolkas dar siandien beda nepasikartojo, nors nevisuomet kasdien ji ir kartodavosi. Trauka liepe patikrint apsukus pora ratu - lyg nepakito, bent jau pagerejimo kazkokio kolkas nepajutau, gal ant sanaudu atsilieps. Kas islindo ko anksciau nebuvo - tai gerai pora kartu be petrukiu pergazavus pasigirsta sprogimas kolektoriuje, nestiprus. Pasiule pasikeist zvakes. Gal ir laikas butu, puse metu po masinos pirkimo ir ju nekeiciau dar. Kokias po kiek siulytumet?

Viskas kainavo 20lt. Nemanau kad cia daug uz beveik valanda demesio ^_^

NGK katalogas

cia ieskok
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#5 Svečias_Nowa_*

Svečias_Nowa_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 05 - 13:38

nu va pas mane pas P406 4 kartos dujos atejus ziemai taip pat kazko nenori normaliai dirbti. Iskart uzkuri auto, lyg nieko ! palauki keliata minuciu apsukos pradeda sokineti nuo 800 iki 1500 ! galiausiai viena ryta uzkurus ir sedint masinoj visai uzgeso :| , nesupratau! Tiesa yra dar vienas dalykas . Noredamas sustoti vaziuodamas nemazu greiciu negaliu isjungti pavaros nes auto tada uzgesta! Kitaip sakant jei stabdau isjunges pavara auto uzgesta. Na man aiskino kad dujos turbut labai mazai atsuktos ir oro srautas uzpuciu dujas. Na bet as tai nzn :wacko:
  • 0

#6 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2008 January 05 - 13:49

Kazkaip nerealiai skamba del to uzputimo :D Geriau nesikankink, nuvezk kad paziuretu ar sureguliuotu ir bus ramu. As galva lauziau, taip vazinejau gal 3 men, pinigus "taupiau" remontui ir nepatogumus kentejau. Buvau atsidejes 150lt ir galvojau dar pridet reiks kai ras gedima, voztuva ar dar ka remontuot, filtrus keis. O cia tik sureguliavo, 1valanda laiko, 20lt, ir jau galvos neskauda... B) Verta nelaukt o ziuret ir tiek. :) Ten kai reguliuoja ir apsukas sureguliuoja jei gesta. SUreguliuosi dabar kad ziema dirbtu, o atejus pavasariui jei netenkinks vel susireguliuosi. 20lt tai baika del ramios galvos. ;) P.S. Cia ne tos slangines dujos, dejuok nedejaves bet cia jau pats nieko nepadarysi, reik kompo ir ziniu. Tam ir yra servisas.

Edited by Tyro, 2008 January 05 - 13:50.

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users