Peršokti prie turinio


magas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 24

#1 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 00:52

Gal kas zinot,isidejau nauja mage nu ne nauja :-) bet isidejau kita viskas veike ko puikiausiai kol neuzvedu varikklio pradeda zvimbti nuo apsuku kaskaip,o vaziuojant tai isvis nesamone kaukia net muzona permusa ka daryti gal kanetaip sujungiau???????????????????
  • 0

#2 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 01:11

a nieks tipo nesat susidure su tuo? :mellow: :mellow:
  • 0

#3 Provocateur

Provocateur
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 348
  • Vieta:MEMEL
  • Automobilis:Seat Ibiza ST 2012

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 09:14

Generatoriu tvarkyk
  • 0
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012

#4 Svečias_ttadaz_*

Svečias_ttadaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 17:28

O stiprintuvas pas tave pajungtas?
  • 0

#5 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 19:03

jo stepras pajungtas
  • 0

#6 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 19:51

gali buti linijiniai ir koloneliu laidai per arti vieni kitu arba generatoriaus problemos.
  • 0

#7 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 19:58

bet pries tai magas veike puikiai jokiu problemu isidejau kita ir ragas :mellow:
  • 0

#8 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 20:01

Kazkas su "zeme" negerai - "Ground loop" problemos. Sprendimai: gerai pajungt visus minusinius laidus ir korpusa, taip, kad tarp ju gautusi kuo mazesne varza arba i stiprintuva linijinius jungti per vadinamus linijiniu filtrus, katrie yra didelis blogis, nes nupjauna zemus daznius. Generatoriaus problemos taip pat neatmesciau kaip ir tos galimybes, kad aparatura lieva.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#9 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 20:07

:D :D :D nu del aparaturos gal cia perlenkei :P bet va su zeme bandysiu kaska padaryti,o tie linijiniai jeigu vienoj kruvoj ar turi kaska bendro su zyzimu? ir generatorius,kokios ligos ?
  • 0

#10 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 20:20

linijiniai vienoj kruvoj su kuo? Siaip butu juos geriau ne su pliusiniu laidu pravest, bet ir tai 99,9% atveju nesijaucia jokiu triuksmu. Kas liecia aparaturos lievuma, tai teko iki pazaliavimo kankintis su kazkokiu noneiminiu stiprintuvu (mchamer lygio) ir niekaip nepanaikinti zyzimo, pakeitus i normalu Alpine zyzimas dingo. Generatoriaus ligos tai gali buti bet kas faktiskai kas inestu trugdziu i sistema, be oscilografo sunkiai pamatysi.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#11 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 20:28

tai sakai kad stepras zyzima daro :huh: o kaip del kaskokio filtro ant pliuso? jei uzdeciau a butu kokiu pakitimu,siaip ant mago yra tu filtru kalnas, o elektrikai siulo vistiekk filtra deti, nesuprantu nieko mage tik pakeiciau :mellow:
  • 0

#12 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 20:43

Zyzima gali daryti ir linijiniai laidai (nei nera gero sarvo kontakto su antgaliais) ir magas ir stipras. Filtrus ant maitinimo gali bandyt det - blogiau nebus (siek tiek sumazejus max galia), bet nemanau, kad tai kazka radikaliai padetu. Jei pakeitei tik maga ir visa tai prasidejo - ziurek mago minusus, bandyk mago korpusui taip pat atvesti minusa (nuo ten pat kaip ir maitinimui). Geriausiai tai atjunk maga nuo stipriako ir pabandyk be stipriako paklausyt ar nezyzia. Jei zyzia tai magas kreivas. Jei nezyzia - ziurek minusus (tiek mago, tiek jo korpuso, tiek linijiniu laidu sarvo, tiek stiprintuvo).
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#13 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 20:49

aaa nu viskas aisku aciukas ieskosiu bedu ;)
  • 0

#14 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 22:18

kazkas mane jau pataise, sakiau linijiniai su koloneliu laidais kartu, turejo but: linijiniai su pliusu.
  • 0

#15 Svečias_ramezas_*

Svečias_ramezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 22:36

nieko tokio ;) bandysiu ieskoti problemos
  • 0

#16 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 gruodžio 22 - 01:05

:D  :D  :D nu del aparaturos gal cia perlenkei :P
bet va su zeme bandysiu kaska padaryti,o tie linijiniai jeigu vienoj kruvoj ar
turi kaska bendro su zyzimu?
ir generatorius,kokios ligos ?

leva-galimas varijantas-blokai skirtingi:
magas "pionierius" -stipras- x firmos -zyzimas garantuotas.
gerai kad yra linijinio signalo " filtru"-jungi "blokeli" ir dauguma atveju gerai.
geriausia kai ta pati firma ,ir karta ta pati. ;)
praeitame amziuje tai buvo bene pagrindine "chaltura'.net "qatro" keitiklius teko montuoti.
mases,pliusus reikia ziureti kai pilnu garsu paleidus "displejus" prigesineja.
visa kita-suderinamumas.tekdavo net lysti i stiprintuvo elektronika,kad viskas butu OK.

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2007 gruodžio 22 - 01:16

  • 0
spakenas@gmail .com

#17 Svečias_Timuxs_*

Svečias_Timuxs_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 22 - 01:09

:D  :D  :D nu del aparaturos gal cia perlenkei :P
bet va su zeme bandysiu kaska padaryti,o tie linijiniai jeigu vienoj kruvoj ar
turi kaska bendro su zyzimu?
ir generatorius,kokios ligos ?

leva-galimas varijantas-blokai skirtingi:
magas "pionierius" -stipras- x firmos -zyzimas garantuotas.
gerai kad yra linijinio signalo " filtru"-jungi "blokeli" ir dauguma atveju gerai.
geriausia kai ta pati firma ,ir karta ta pati. ;)

Na mano draugui kaip tik tai ir buwo nutike. Su JVC grojo gerai, o kai pasikeite i pioneeriu tai atsirado zyzimas. Nu ka patarsiu ir jam ;)
  • 0

#18 Svečias_ttadaz_*

Svečias_ttadaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 27 - 17:28

Geriausiai linijinius per mašinos vidurį prasivesti, tada mažiausiai trukdžių prisigaudo. Greičiausiai pas tave linijiniai su kitais laidais krūvoje eina ir todėl fonuoja. Dar gali būti, kad naujas magas duoda mažiau voltų už buvusį, tada irgi trukdžiai lengviau pasigauna.
  • 0

#19 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 gruodžio 28 - 01:19

Geriausiai linijinius per mašinos vidurį prasivesti, tada mažiausiai trukdžių prisigaudo. Greičiausiai pas tave linijiniai su kitais laidais krūvoje eina ir todėl fonuoja.
Dar gali būti, kad naujas magas duoda mažiau voltų už buvusį, tada irgi trukdžiai lengviau pasigauna.

ar teko tai isbandyti??? ;)
tipo -ejo sone-fonavo(zyze),pertempei per viduri-ramu.
jei taip-tai kokie aparatai(magai, stiprintuvai,laidai,pajungimo vietos,ir kiti ypatumai) ir kokioje masinoje tai buvo. :rolleyes:
  • 0
spakenas@gmail .com

#20 Svečias_ttadaz_*

Svečias_ttadaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 28 - 11:33

ar teko tai isbandyti??? ;)
tipo -ejo sone-fonavo(zyze),pertempei per viduri-ramu.
jei taip-tai kokie aparatai(magai, stiprintuvai,laidai,pajungimo vietos,ir kiti ypatumai) ir kokioje masinoje tai buvo. :rolleyes:

Teko.
Specialiai pabandžiau prasivesti linijinius pro tą pusę kartu su pravodke - zyzė spaudžiant gazą (su pioneer 6900 magu zyzimas buvo stipresnis nei su jvc sh55). Pravedus linijinius pro "keleivio" pusę kartu su akustikos laidais (kur nėra pravodkės) zyzimas dingo. Bet po to prasivedžiau per mašinos vidurį, kad dar ramiau būtų. Šiaip teisingiausia būtu laidus vesti taip: linijinius per vidurį, o akustinius - per tą pusę, kur nėra pravodkės. Dar patarčiau nepirkti tų pačių pigiausių linijinių laidų ir geriau, kad jie būtų be sužadinimo laido. Sužadinimo laidą reiktų vesti atskirai nuo linijinių kartu su pliusiniu laidu į stiprintuvą (pravodkės pusėje).
Aš dabar naudoju Zealum linijinius laidus, skirtus 4 kanalams, kaina sąlyginai maža - apie 90 litų, o kokybė visai nebloga. Stiprintuvas (4 kanalų) bagažinėje (jis yra rankų darbo, tik korpusas nuo pirktinio), nuo jo priekyje pajungti komponentai ir subas. Dėl radijos vis dar neapsisprendžiu, dabar naudoju JVC sh55, bet žadu pakeisti, tik nerandu kolkas nieko. Mašina - Pežas 405 95 metų 1,8 l benzinas.
Tiesa, su linijinių pratempimu kartu su pravodke pabandžiau Renault Clio, Golf 1, Golf 3 ir Saab 9000 - visuose kažkiek fonavo. Tai daugiau nebebandysiu :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0