Mazo dydzio atsarginis ratas montuojamas po dugnu, gale. Jeigu aktualus normalaus dydzio atsarginis- pirk Rusijoje, jiems skirtose modeliuose montuojamas butent toks Ant galiniu dureliu? Genialus sprendimas, ipac kai tos durys atsidaro i virsu Daugelyje prabangesniu siuolaikiniu modeliu pvz. Phaeton, is viso nera atsarginio rato, tik rem. komplektas.beje ten atsarginis ratas berods toks kaip dviracio? dauguma tuos atsarginius ratus montuoja ant galiniu dureliu, o situose modeliuose kazkur viduj pasleptas.
Apie Peugeot 4007
#21 Svečias_sader_*
Parašyta 2007 gruodžio 30 - 21:02
#22 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 gruodžio 30 - 21:33
nereikia net prabangesniu - mano Accord'e ner. Yra kliju bonka, kompresorius, domkratas, raktas... Ir is principo teisingai - juk atveju, kai suplesome kaliosi stipriai yra ne tiek jau daug - dazniausiai skyle mazyte, o rem komplektas taupo ir vieta ir svori. Beje, pries tai kai turejau ant duju ir balionas stovejo zapaskes vietoje - irgi veziojausi klijus nusipirktus degalineje, atsarginis ratas man nesiderino bagazinej niekaip.Mazo dydzio atsarginis ratas montuojamas po dugnu, gale. Jeigu aktualus normalaus dydzio atsarginis- pirk Rusijoje, jiems skirtose modeliuose montuojamas butent toks Ant galiniu dureliu? Genialus sprendimas, ipac kai tos durys atsidaro i virsu Daugelyje prabangesniu siuolaikiniu modeliu pvz. Phaeton, is viso nera atsarginio rato, tik rem. komplektas.
Šį pranešimą redagavo zbigis: 2007 gruodžio 30 - 21:36
#23
Parašyta 2007 gruodžio 30 - 22:10
reiskias kazkuria cia diena tave uzmaciau kaune savanoriuoseBunu ir Kaune, kai is Siauliu atvaziuoju...
#24 Svečias_sader_*
Parašyta 2007 gruodžio 30 - 22:24
Ir as manau, kad "zapaske" nebutina...karta i 2 du metus gal ir prireikia, o veziotis kasdiena. Praejo tie laikai, kai puse masinos ziguliuko bagazineje veziojomesnereikia net prabangesniu - mano Accord'e ner. Yra kliju bonka, kompresorius, domkratas, raktas... Ir is principo teisingai - juk atveju, kai suplesome kaliosi stipriai yra ne tiek jau daug - dazniausiai skyle mazyte, o rem komplektas taupo ir vieta ir svori. Beje, pries tai kai turejau ant duju ir balionas stovejo zapaskes vietoje - irgi veziojausi klijus nusipirktus degalineje, atsarginis ratas man nesiderino bagazinej niekaip.
#25 Svečias_sader_*
Parašyta 2007 gruodžio 30 - 22:29
Tai ne as,...matyt vietinis 4007 yrareiskias kazkuria cia diena tave uzmaciau kaune savanoriuose
#26
Parašyta 2007 gruodžio 31 - 11:16
3 metai be ridos apribojimo??mitsai dave 3 metus iskarto, o Zibintas 2...aisku, gali deretis arba primoketi uz papildomu metu garantija.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#27 Svečias_sader_*
Parašyta 2007 gruodžio 31 - 11:46
Mitsai- 100 000 km, Peugeot- be apribojimo.3 metai be ridos apribojimo??
#28
Parašyta 2007 gruodžio 31 - 12:57
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#29 Svečias_sader_*
Parašyta 2007 gruodžio 31 - 14:35
50 000 km per metus nenuvaziuoju, Mitsas praktiskiau butu, bet jau 12 metu vazineju tik su prancuziskom...nu jei daug vaziuoji pezo geriau
#30 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2008 sausio 03 - 11:45
siaip kaip ir nereikia, bet viens dreugz su Golf V syki taip runge i duobe, kad sulinko ratlankis. repair komplektas nieko nepamacyjo. sedejo ziema masinoj 1.5 valandos, kol tralas nutempe servisan.Ir as manau, kad "zapaske" nebutina...karta i 2 du metus gal ir prireikia, o veziotis kasdiena. Praejo tie laikai, kai puse masinos ziguliuko bagazineje veziojomes
Man paskutini karta kai reikejo, buvo analogiska situacija. Sulinko ratas, bet turejau zapaske.
Siaip jau 206 RC ir CC buvo be zapaskiu.
#31
Parašyta 2008 sausio 03 - 13:33
#32 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2008 sausio 03 - 13:57
#33
Parašyta 2008 sausio 03 - 14:00
ne vinis, bet tikriausiai stiklo suke kokia papuole ir skylute biski didesne gavosi... tai ir neuzsandarino tos skilutes hermetikas... nors kompresoriukas tai tikrai puikiai pute, net nustebino...kol sustojot is padugnes liko tik skutai?
#35
Parašyta 2008 sausio 06 - 17:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#36
Parašyta 2008 sausio 06 - 18:07
siaip man primine saldytuva...Kas tiesa tas nemelas, pasedejus ziauriai akis kliuvo uz pigios plastmases prietaisu skydelyje, pasijauciau kaip cadyje, kietas kaip kaulas plasikas
#37 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2008 sausio 06 - 18:21
#38
Parašyta 2010 kovo 10 - 17:02
#39
Parašyta 2010 kovo 10 - 19:16
#40
Parašyta 2010 kovo 10 - 19:19
o tau tikrai norvegijoj gyvenant reikalingas 4007 arba outlanderis? Gal geriau is volvo XC klases pasiieskoti (pvz xc70)? arba subarau outback (jei daug km ant karto nesuki)?Reikalingas patarimas 4007 pries Outlander'i. Outlanderio privalumai- 10% pigesnis, garantija 5 metai (100Kkm, cia Norvegijoje) dazna pilna imanoma komplektacija, gana masiska masina. Trukumai: pagrinde 2L varikliai, kurie ne velnio netraukia, 2,2 variklis retenybe. 4007 privalumai- tik 2,2 varikliai- sirdis atsileidzia su tokia vaziuojant. Trukumai: retai pasitaiko pilna komplektacija, garantija 3 metai (100km), uzlausta kaina, bendrai retas automobilis gatveje. Kazkaip pasitikejimo nekelia suodziu filtras, nors dileris aiskina, kad del to pas juos reikes pasirodyti tik po 180kkm. Reikalingos nuomones.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0