Ryte taip pat reikia uzsivesti masina ant benzo.Zinau tik viena, benzo bake reik turet ne vien del to kad surblys nesudegtu, bet ir del to kad apsirikes ir likes be duju iki kalanieles datrauktum

DEMESIO DEMESIO NESENAI ISIDEJUSIEMS DUJAS.
#41
Svečias_Minde 605_*
Parašyta 2005 kovo 23 - 13:25
#42
Svečias_Grysha_*
Parašyta 2005 kovo 29 - 23:06
Kuro siurblys kainavo 120 ltl su idejimu.kiek kainuoja ir kaip atsijungineja kuro siurblys? automatiskai? ar mygtuka koki imontuoja?
Kiek supratau turi atsijungti automatiskai perjungus ant duju
#43
Svečias_Eduardas_*
Parašyta 2006 birželio 08 - 01:27
#44
Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 birželio 08 - 09:54
paskaityk isnaujo ka parasiau. juk parasiau normaliose duju irangos montavimo taskuose etc "BRC" tai padaro be problemu.Kad varikliui isilus atomatiskai persijungia ant duju, tai nereiskia, kad siurblys atjungtas.
Dujininkai neatjungia kuro siurblio nes nekekvienas sugeba tai padaryti ir tai uzema laiko. Tai to pasekoje ir atsirado legendos apie purkstuku ausinima ir prikepima.
#45
Svečias_dariuxas_*
Parašyta 2006 birželio 08 - 10:31

#46
Parašyta 2006 birželio 08 - 11:40
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#47
Parašyta 2006 birželio 08 - 12:49
Apie benzo tepančiasias savybes - irgi nereikia lia-lia. Plaunančiosios savybės - taip, bet ne tepančiosios. Tiesioginis benzo įpurškimo progreso stabdis - būtent benzino tepančiųjų savybių stoka prie aukštų temperatūrų (saliarka jau senai buvo purškiama tiesiai). Dujos vs benzas (tepimas) - dujos degdamos mažiau teršalų/nuosėdų palieka ir nenuplauna nuo cilindrų sienelių tepalo taip kaip benzas.
Dėl benzo cirkuliacijos - ma rods bent kiek padoresnė dujų įranga užveda ant benzo, o pakankamai įšilus (pergazavus, etc.) perjungia ant dujų. Perjungus ant dujų benzo siurblys turėtų būt atjungiamas. Nėra reikalo ten jį liurlinti ratu. Purkštukų jis ten ratu bėgdamas neturėtų skalauti (aušinti, plauti, etc.). Kadangi purkštukai nedarinėjami, benzas juose stovi. Ir ratu jis bėga nebent kuro magistralėmis, rampomis, reguliatoriais, etc.
Tuščias/beveik tuščias bakas - blogis. Užvesti dujomis ne kas (prie žemų temperatūrų nelabai jos garuoja, etc.). Dirbti ant benzo beveik tuščiu baku - blogis (siurblys dar prisiurbčioja likučių varikliui užmaitinti, bet pats kaista).
Laikyti pilną baką irgi manau neverta. jei benzas naudojamas tik užvedimui, tai ko gero galima visus metus su tuo pilnu baku pravažinėti. Ne chemikas aš, bet koks liurlalas metų gale iš to benzo lieka - nelabai įsivaizduoju.
Konkliužynas: Aš manau, kad rekia turėti bake 10-20l kuro
1. Užsivesti užtenka
2. Šildymo metu siurblys aušinasi
3. Iki degalinės nuklibinkščiuoti užtenka
4. Benzas bake neužsistovi
#48
Parašyta 2006 birželio 08 - 13:36

Vilnius
#49
Parašyta 2006 birželio 09 - 14:27
1. o vasara uzvedinet dujom?"Užvesti dujomis ne kas (prie žemų temperatūrų nelabai jos garuoja, etc.). "
2. kokios pasekmes uzvedinejant dujomis istisus metus....
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#50
Parašyta 2006 birželio 09 - 18:04
1. Manau, kad taip. Ne karvę kainuoja tas gramas benzo. O bent jau kartais prasisukti kokią minutę benzo agregatams nėra blogai. Ko gero priklausomai nuo aparatūros, bet bent jau mano atveju ("šlanginė" BRC įranga) nerekomenduoja jungti dujas anksčiau nei sušilus iki 60C. Gal ir ne iš piršto laužta. tik tarp mūsų mergaičių - jungiu anksčiau...1. o vasara uzvedinet dujom?
2. kokios pasekmes uzvedinejant dujomis istisus metus....
2. A velniai žino. Bet gero ko gero nieko. Važinėjau kartą bene visus metus taip, taupiau. Gyvas. Bet vieną kartą šovė. Ar dėl to - negaliu pasakyti. Dar girdėjau mitą, kad esant žemai temperatūrai, nesušilus varikliui ir jungiant dujas, labai atšala reduktoriaus membrana (nes ten dujos garinamos - reduktorius dar labiau atvėsta). O guma nuo žemų temperatūrų kietėja, etc. Nu perrinko "Propanas" reduktorių, važinėju toliau. Linkęs labiau tikėti, kad membrana sugadinta neteisingų dujų. O gal viskas krūvon dedasi... Vienas akivaizdžiai pastebimas trūkumas - nedarbas ant laisvų...
Vienintelis atvejis kai vedu ant dujų - karštą dieną, šiltas variklis. Tada jis ir vedasi su dujomis noriau. Su benzu sugeba užsisiurbti...
#51
Parašyta 2006 birželio 09 - 18:58

![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)

#52
Parašyta 2006 birželio 12 - 08:49
Pakalbėk su mano bratkiu, anas bezdalus pats susikrovė, važinėjasi jau metus beveik ir džiaugiasiRespect Maskoliui!!!
Blyn su tokio benzo kainom vis labiau pradedu smaugti sazine del duju... Manau prisireiks siu ziniu kada nors ateityje! tu geriau dazniau pas mus i meeta atlek ir ne 5 minutems
![]()
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#53
Parašyta 2006 birželio 13 - 06:55
as ir dziaugiuosPakalbėk su mano bratkiu, anas bezdalus pats susikrovė, važinėjasi jau metus beveik ir džiaugiasi

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#54
Svečias_rosi_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 21 - 17:23
#55
Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 16:46
Buvusiai masinai restauravo siurbli uz 90lt.pas Petra berods, "Geliu rate".
#56
Svečias_MRX_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 20:44

#57
Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 21:42
Tai gal todel is dusliku kai kuriom auto vanduo upeliais teka??Visada laikau puse bako benzino, nes kitaip kaupiasi kondensatas
#58
Svečias_MRX_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 22:53
Prarudyja bakai, ziema uzsala kuro padavimas, dyzeliams siurbliai eina saibom, ir siaip varikliam vanduo nieko gero neduodaTai gal todel is dusliku kai kuriom auto vanduo upeliais teka??
#59
Parašyta 2006 lapkričio 30 - 09:10
#60
Svečias_Qze_*
Parašyta 2006 lapkričio 30 - 09:20
as uz sita varianta, varikliam virs 2.5 l ir zmoniem, kurie negyvena uzmiestyje/kaime ir t.t. o yra linke pastovet kamsciuose... tobish sau...aukot pinigus ir det tiesiogini....

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0