

Kaip jum šių metų kuro kainos?
#661
Parašyta 2011 sausio 13 - 17:53

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#662
Parašyta 2011 sausio 13 - 17:54
Kuras naudojamas ne tik privaciuose automobiliuose.Parodyk man ta valstybes nasta, jei koks Petras is Pazastenu gyvena ne pagal isgales. Nekalbam apie tuos zmones kurie vos gala su galu suduria isgyvendami uz minimuma, nes tokie nesuka galvos del kuro kaino. Kalbam apie tuos veikejus, kurie turi automobilius ir nori, kad kuras jiems nekainuotu.
I Pazastenus duona pati neatkeliauja. Reikia ja kazkaip atvezti.
Brangsta kuras = brangsta viskas.
© J. Erlickas
#663
Parašyta 2011 sausio 13 - 17:59
Cia jau yra spekuliacija prisidengiant kuro brangimu, vo i sita dalyka valstybe turetu labiau kreipti demesi, nei i Petra is PazastenuKuras naudojamas ne tik privaciuose automobiliuose.
I Pazastenus duona pati neatkeliauja. Reikia ja kazkaip atvezti.
Brangsta kuras = brangsta viskas.
#664
Parašyta 2011 sausio 14 - 00:26

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#665
Parašyta 2011 sausio 14 - 08:18
Visoj Eurpoj tokia pat "spekuliacija". Del zaliavu augimo siemet visoje ES prognozuojama 2-3% infliacija.Cia jau yra spekuliacija prisidengiant kuro brangimu, vo i sita dalyka valstybe turetu labiau kreipti demesi, nei i Petra is Pazastenu
Aisku atskiru saliu BVP augs daugiau nei sieks infliacija, bet mes dirbantys lietuvos varguoliai mazai ka pajusime, nes vis dar taupysim.
#666
Parašyta 2011 sausio 14 - 12:31

#667
Parašyta 2011 sausio 14 - 13:22

#668
Parašyta 2011 sausio 14 - 16:54
Vargai su bioetanoliuNesikeikiant.Etanolis BP kainuoja 3,27Lt už litrą be nuolaidos.Iš kur tokia kaina?Benzino sudėtyje tik 15%.Spirito pagaminimo kaštai nesikeitė.Iš oro pabrangino nuo 2,95Lt iki 3,27Lt.Kasininkės klausiu kodėl pabrango.Tik pagūžčiojo pečiais.Paklausa atsirado tai brangina, kad gauti pelno, nes benzino nebeperka jau taip ir dyzelio.Viskas rišasi, nes yra baltarusija.Kiba reiks persidaryti ir važinėti ant 98...
© J. Erlickas
#669
Parašyta 2011 sausio 14 - 17:12
#670
Parašyta 2011 sausio 14 - 17:33
Šiais metais visoje ES visose parduodamose benzino rūšyse turi būti iki 10 procentų etanolio. Teigiama, kad tokiu būdu mažinamas naftos vartojimas ir gerinama mūsų pasaulio ekologinė situacija.
Naują tvarką iškart pastebėti galima užsukus į degalines. Pirmomis šių metų dienomis Vokietijos degalinėse krito į akis tai, kad benzino jau nėra. Kuras dabar vadinamas „Super E10“, „Normal E10“, „Super Plus E10“. Vokietijos degalinėse matyta raidelė „E“ reiškia, kad etanolio kiekis kure jau siekia 10 proc. ES direktyvos galioja ir Lietuvoje, čia irgi didinamas etanolio kiekis kure. Tiesa, mūsų šalyje dar ir praėjusiais metais buvo galima nusipirkti kuro, kuriame bioetanolio kiekis viršijo 10 proc. Šį kurą vairuotojai iškart pastebėjo, nes „E85“ kuras kainavo net 10 proc. pigiau nei įprastas benzinas. Tačiau ar bioetanolio priedai tikrai padeda tausoti gamtą, ar jie nekenkia varikliams?
Brazilai spiritą į bakus pila jau daugiau kaip 40 metų
Etanolis – tai iš cukraus ir krakmolo turinčių augalų išgaunamas spiritas. Į automobilių bakus jis pilamas dėl dviejų priežasčių. Visų pirma, taip siekiama sumažinti naftos atsargų naudojimą. Taip pat teigiama, kad variklių cilindruose deginant bioetanolį mažėja tarša, t.y. degant etanoliui į atmosferą išmetamas tik toks CO2 kiekis, kiek CO2 įsisavino augantys augalai.
Etanolis kaip kuras nėra naujausių laikų išradimas. Nemaža dalis Brazilijoje važinėjančių automobilių jau apie pusę amžiaus labai sėkmingai naudoja etanolį. Šioje šalyje gamintojai jau seniausiai sukūrė savo automobilių modifikacijas, pritaikytas spirito dietai. Tiesa, tokiam etanolio populiarumui Brazilijoje įtakos turėjo ir klimatas.
„Tuomet, kai etanolio kiekis benzine yra didelis, esant žemai temperatūrai galime susidurti su degiojo mišinio garinimo problemomis. Spiritas žemoje temperatūroje praktiškai visai negaruoja, kritinė temperatūra yra apie 5 laipsnius šilumos. Tačiau Brazilijai tai negresia,todėl ten nuo seno važinėja nemažai automobilių, kurių varikliai „minta“ vos ne grynu spiritu“, – pasakojo Vilniaus Gedimino technikos universiteto automobilių transporto katedros docentas, daktaras Vigilijus Sadauskas.
Žalieji bioetanolio bumą vertina atsargiai
Žaliųjų organizacijos labai atsargiai vertina dabartinį bioetanolio bumą. Manoma, kad tai gali pažeisti balansą tarp CO2 taršos ir planetos augalų CO2 absorbavimo.
„Tai gana ironiška situacija. Brazilijoje, Amazonės upės baseine kertami tropiniai miškai, kad ten būtų galima auginti rapsus. Įsivaizduokite absurdą, kad iškirtus tropinius miškus, kurie yra viso mūsų pasaulio plaučiai, jų vietoje auginama medžiaga biokurui. Tai pats akivaizdžiausias pavyzdys, kaip pažeidžiamas gamtos balansas“, – pasakojo Augustė Brandt, „Greenpeace“ organizacijos aktyvistė, Kopenhagos universitete tirianti atsinaujinančius energijos išteklius.
Dėl šios priežasties ES valdžia linkusi kontroliuoti bioetanolio gamintojus. Nuo šių metų pradžios bioetanolio gamintojai turi patvirtinti, kad biomasės auginimo vietose iki 2008 metų nebuvo pelkių ar tropinių miškų
Optimalus tokios problemos sprendimas – bioetanolio gamyba iš organinių atliekų. Tačiau tokia gamybos technologija dar tik žengia pirmuosius žingsnius.
Inžinieriams vis dar kyla klausimų
Grynas etanolis sunkiai garuoja žemesnėje temperatūroje. Benziną maišant su etanoliu reikalingi specialūs priedai, kad šis kuro mišinys išliktų vientisas ir neišsisluoksniuotų. Be to, etanolis yra ne toks kaloringas kaip benzinas.
„Kurą su bioetanoliu atsargiai turėtų naudoti senų automobilių vairuotojai. Nėra viskas aišku ir su naujais automobiliais. Automobilių gamintojai šiuo metu išvis dar nėra linkę šnekėti apie galimą etanolio kiekį benzine. Man teko dalyvauti viename automobilių pramonininkų asociacijos susitikime, ir ten automobilių gamintojų atstovai dar nebuvo pasiruošę įvardinti etanolio kiekio benzine ribos, kuri būtų priimtina daugelio automobilių varikliams. Žinoma, jei konkretus automobilio variklis „nepyksta“ ant etanoliu skiesto kuro, skirtumų mes nepajaustume. Net ir šaltą lietuvišką žiemą tie 10 proc. neturėtų didesnės reikšmės. Na, vietoje dviejų starterio suktelėjimų blogiausiu atveju prireiktų trijų“, – sakė dr. V. Sadauskas.
Tiesa, atsargiau reikėtų vertinti degalus su didesne bioetanolio dalimi. Vartotojai, skubantys įsigyti pigesnių degalų, turėtų būti budrūs – kuras, kuriame bioetanolio yra daugiau nei 10 proc. tūrio (pavyzdžiui, E15, E25, E30, E85 ir pan.), turėtų būti naudojamas tik specialiai tam pritaikytuose automobiliuose su „Flexi-fuel“ sistema.
Europos Bendrijos Degalų Kokybės Direktyva be naujų degalų kokybės reikalavimų numato ir tai, kad visos ES šalys privalės užtikrinti, jog jų rinkose išliktų pakankamai šiandien naudojamų degalų, kurie yra reikalingi automobiliams, negalintiems naudoti degalų su didesniu nei 5 proc. tūrio bioetanolio kiekiu. Tokių automobilių sąrašas skelbiamas Europos Automobilių Gamintojų Asociacijos (ACEA) interneto puslapyje.
Yra variklių, kuriuos bioetanolis „žudo“
Ekspertai pastebi, kad kuras su leistina dabartine 10 proc. etanolio priemaiša priimtinas ne visiems varikliams. Praėjusių metų pabaigoje daugiausia tyrimų šioje srityje atliko Vokietijos ekspertai. Šių tyrimų rezultatai automobilininkų bendruomenę privertė suklusti.
Pasirodo, kuras su 10proc. etanolio priemaiša yra pavojingas dešimtadaliui Vokietijoje registruotų automobilių. Kure naudojamas etanolis šiuose automobiliuose net po vieno vienintelio įpylimo gali negrįžtamai paveikti dalį guminių ir iš aliuminio pagamintų detalių.
Kuras su bioetanoliu kategoriškai nepriimtinas net ir daliai nevisiškai senų automobilių. Etanolis,pasirodo, „žudo“ 2002-2005 pagamintų „Mercedes-Benz C 200CGI“ ir „Mercedes-Benz CLK 200CGI“ variklius, „Opel Vectra/Signum/Zafira“ šeimynos „2,2-Direct“ motorą, iki 2000 gamintus „Citroen“ ir „Nissan“ variklius, „Mitsubishi“ GDI tipo variklius.
Vokiečiai netgi išplatino sąrašus, kuriuose skelbiami automobiliai, kurių motorams dabartinis kuras tampa jau netinkamu. Tad jei baiminatės dėl savo automobilio variklio „sveikatos“, galite pasitikrinti, ar šiuose sąrašuose sąrašuose nėra jūsų keturračio.
Šį pranešimą redagavo Alba: 2011 sausio 14 - 17:35
#671
Parašyta 2011 sausio 14 - 17:58
Neturetu MN but rakstys subinej Orleanui, jeiNu dar būtų įdomus ir kokio rimtesnio PR specialisto komentaras - ar tas Orleno myžčiojimas nėra PR reikalas stengiantis nustumti nuo savęs visuomenės neigiamą požiūrį ant valstybės?
neparduos uz jokia kaina
© J. Erlickas
#672
Parašyta 2011 sausio 14 - 18:19
kažkaip 30proc didesnės sąnaudos ir didesnė varikio galia - nelabai suderinami dalykai turėtų būt kaip ir. Didesnės sąnaudos reškia mažesnį jo efektyvumą. Nebent spec tam pritaikyti auto( kurie dar ir brangesni) su pralaidesniais purkštukais ar panašiai, nors ekonominė prasme nauda lygi praktiškai 0 pagal tame straipsnyje pateiktus skaičius.
Šį pranešimą redagavo Mindaugaz: 2011 sausio 14 - 18:32
#673
Parašyta 2011 sausio 14 - 19:35
Pilotas kaip Chuckas NorrisasNa laukiam roky komentaro apie galios nepridejima, uzsalima ir kitus kliedesius

Žmogau gal pas tave "SAAB 9-5 BioPower"?Juk jis specialiai pritaikytas siam kurui, kaip ir mano riedlente.Juk variklio suspaudimo laispniai skiriasi nuo daugumos

Sesk i suola pradziamoksli rasau tau du

#675
Parašyta 2011 sausio 14 - 20:00
#676
Parašyta 2011 sausio 14 - 20:25
uz tai piloto pasisakymai pagristi,paaiskinti,patikrinti is praktines puses.kiek pastebejau jam bele sneket,ir bandyt gincytis su visais,kad tik pasikarduot.gi nieks is cia besilankanciu nezino ir nera isstudijave apie e85 geriau nei roccas.nu bet ka padarysi, visokiu zmoniu yra,visokiu reikiaNa laukiam roky komentaro apie galios nepridejima, uzsalima ir kitus kliedesius

#677
Parašyta 2011 sausio 14 - 21:30
Specialistai perspėja, kad biodegalai E85 tinka tik specialiai pritaikytiems automobiliams. Tačiau neoficialiuose pokalbiuose patys naftos verslininkai pripažįsta, kad, benziną „iš akies“ per pusę atskiedus bioetanoliu, mašina važiuoja nesiožiuodamaNa laukiam roky komentaro apie galios nepridejima, uzsalima ir kitus kliedesius
Kas ten sake, kad imi stockine masina ir pili nesukdamas pautu?
#678
Parašyta 2011 sausio 14 - 21:38
aip nurodo Lietuvos šilumos tiekėjų asociacija, kai kurių butų, ypač senuose nerenovuotuose daugiabučiuose, gyventojai už vidutinio dydžio - 60 kvadratinių metrų ploto - buto šildymą per mėnesį turi mokėti 1000 litų ir dar daugiau
Nu px tos kuro kainos kai tiek kainuoja siluma

#679
Parašyta 2011 sausio 14 - 22:12
realiai tos sumos yra tikrai mazesnes... plius moka begale papildomai dideliu mokesciu, pragyvenimo kaina didesne,tie patys degalai truputuka brangesni ir panasus dalykai. Taciau ir jie sako, kad brangus degalaividutiniskai LT uzdarbis 1620 Lt., kai Vokietijoj - 8 t. Lt., Britanijoj - 8,5 t.Lt., o Suomijoj - per 9 t.Lt. per menesi...

#680
Parašyta 2011 sausio 15 - 15:31
pagrisk sita sakini.pvz maistas tiek UK tiek DE pigesnis,rubai irgi.sildymas,pvz DE 100kv butas,apie 120e.nuoma aisku brangesne,na cigaretes aisku brangiau,degalai tik centais brangiau.ir da galetu daug pavyzdziu surast.vaistu kainos pvz.ir t.t.pragyvenimo kaina didesne
o vat atlyginimas,jei esi koks tai specialistas tai ZENKLIAI didesnis.pvz elektrikas UK,DE ir liet,mechanikas,ar gamyklos darbininkas,kad ir paprasts,ten zymiai daugiau uzdirba,ir turi didesne perkamaja galia.nu krc......
Šį pranešimą redagavo minde1979: 2011 sausio 15 - 15:33
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0