Diskiniai stabžiai
#1
Parašyta 2008 sausio 20 - 12:40
#2
Parašyta 2008 sausio 20 - 13:17
#3
Parašyta 2008 sausio 22 - 11:32
prisiminiau istorija, kur pasireiske masinos turetojo dzinbudizmas del priziurejimo stabdziu, o konkreciai, kai vazineja su uzstrigusiais suportais. nu kad kuro daugiau ryja kai kaladeles prispaustos prie disku, tai cia dar nieko. buvo man stovint eilutej prie sviesoforo ivykis, is priekio vaziuoja bulka, ir staiga masinos priekis nukrito zemyn ir priekinis ratas jau rieda, uzkabino prieky manes stovincia masina ir sustojo i mano masinos buferi. islipau paziuret ir patraukt ta rata is kelio, ogi ziuriu voliojasi ant asfalto beaustantis stabdziu diskas, visas raudonas, tamsoj taip graziai sviecia supratau, kad karstas diskas iskepino rato guolio tepala, ir guolis pabiro tiesiog ir ratas nukrito su visu stabdziu disku ir stebule , tik nesupratau kodel diskas gulejo atskirai nuo rato, gal ten biski kitaip buvo, bet faktas, kad del neprieziurosTaigi, iš ne vieno pradedančio vairuoklio girdėtas klausimas: kas atsitiko, kad spaudžiant stabdį, muša kojon? Dauguma tą priežastį žino, tad nesikartosiu.
Turiu šeimoje pradedantį (gal per ilgai "pradeda", nes du metus stažo jau viršijo). Kažkada užsiminė, kad "kažkas darosi" ir tuo baigėsi... Teko pasiskolint jo 306-o pralėkt, tai net persigandau - mušimas iš pedalo ne "vos juntamas", o konkretus daužymas. Ardymas, apžiūra - "vaizdzialis nikoks". Vienas diskas įtrūkęs, net kliūna braukiant atsuktuvu. Apie koroziją net nešnekėsiu. Kaladėlės - nebedaug iki žiežirbų... Laimės kūdikis, kad ekstremaliau pastabdžius, neišlūžo gabalas disko ir "neužklynijo" rato su nemaloniomis pasekmėmis (griovys, arba priešpriešinio eismo juosta).
Taigi, Robete ventiliuojami st. diskai + kaladėlės, pritaikius nuolaidas (klubas) - 222 pinigai... Pakeitimas (be skubos, parūkant) - gal valanda. Išlaidos ne drakoniškos, o stabdžiai - ledas...
Kiek žinau, pagal reikalavimus, diskui nudilus po vieną mm iš kiekvienos pusės, jį privalu keisti. Visokie ten aptekinimai - savęs apgaudinėjimas.
Daug metų laikausi nuostatos - geriau neužsikurti, negu laiku nesustoti...
#4
Parašyta 2008 sausio 22 - 11:48
ratas gi i stebule sukasi, ne i diska. ir guolis siaip sau neturetu pabirt, gi pusasio verzle laiko uzspaudus ji. nebent vokieciai kitaip sumaste...tik nesupratau kodel diskas gulejo atskirai nuo rato, gal ten biski kitaip buvo, bet faktas, kad del neprieziuros
#5
Parašyta 2008 sausio 22 - 12:32
#6
Parašyta 2008 sausio 22 - 19:42
#7
Parašyta 2008 sausio 23 - 09:19
nudilus stabdziu kaladems pas mane irgi nedege pastoviai, o mirksejo, kai stabdydavau. matyt, taip ir turetu buti.karta vaziuojant pastebejau ,kad sumirktelejo kaladeliu sudilimo lempute pagalvojau ,kad siaip gal uztrumpino juk turetu degti pastoviai, bet sustojus paziurejau, kad kaladziu like kokie 1.5mm o stabdziu efektyvumas buvo geras.
#8 Svečias_Mazulis_*
Parašyta 2008 sausio 23 - 09:37
turbut taip turi but, pas mane taip pat ir kuo toliau tuo daugiau ir dazniau uzsidegdavo. sikeiciau nebedeganudilus stabdziu kaladems pas mane irgi nedege pastoviai, o mirksejo, kai stabdydavau. matyt, taip ir turetu buti.
Šį pranešimą redagavo mazulis1000: 2008 sausio 23 - 09:38
#9
Parašyta 2008 sausio 28 - 12:47
nu as kaip suprantu pusasio verzle laiko vidine guolio "aboima", o isorine ipresuota i stebule. i stebule susisuka rato varztai kiaurai per stabdziu diska. kad gali ratas per guoli, kuris visiskai subyra, nukrist as tikiu, bet va neaisku kodel nukrito ratas atskirai nuo st. disko. aisku dar klausimas del suporto, ir as galvoju, kad dar tas turejo sulaikyt.ratas gi i stebule sukasi, ne i diska. ir guolis siaip sau neturetu pabirt, gi pusasio verzle laiko uzspaudus ji. nebent vokieciai kitaip sumaste...
#10
Parašyta 2008 vasario 10 - 01:02
#11
Parašyta 2008 vasario 16 - 21:22
#12
Parašyta 2008 vasario 16 - 23:09
ir as nupirkau naujus diskus su kaladem.Ir noriu paklaust, nera ten kokiu subtilybiu,kad netiks ar pan., nes senieji paprasti, o nupirkau ventiliuojamus diskus.
netiks, nes ventiliuojami gerokai storesni.
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2008 vasario 16 - 23:10
#13
Parašyta 2008 vasario 16 - 23:30
Rimtai? Pirkau telefonu Vilniuje pas zmonos giminaiti.Pagal kataloga rodo,kad ant mano modeliaus turi buti ventiliuojami, o pas mane uzdeti paprasti Reiks ardyt ir ziuret kas kaip arba grust juos atgal i Vilniu
netiks, nes ventiliuojami gerokai storesni.
Šį pranešimą redagavo shakilas: 2008 vasario 16 - 23:32
#14
Parašyta 2008 vasario 16 - 23:40
O koks mataras? 1.6 - ventiliuojami. Gal senesnių ir silpnesne kubatūra ir ėjo paprasti, nežinau...Rimtai? Pirkau telefonu Vilniuje pas zmonos giminaiti.Pagal kataloga rodo,kad ant mano modeliaus turi buti ventiliuojami, o pas mane uzdeti paprasti Reiks ardyt ir ziuret kas kaip arba grust juos atgal i Vilniu
netiks, nes ventiliuojami gerokai storesni.
#15
Parašyta 2008 vasario 17 - 01:02
#16
Parašyta 2008 vasario 17 - 01:10
1.6O koks mataras? 1.6 - ventiliuojami. Gal senesnių ir silpnesne kubatūra ir ėjo paprasti, nežinau...
Rimtai? Pirkau telefonu Vilniuje pas zmonos giminaiti.Pagal kataloga rodo,kad ant mano modeliaus turi buti ventiliuojami, o pas mane uzdeti paprasti Reiks ardyt ir ziuret kas kaip arba grust juos atgal i Vilniu
netiks, nes ventiliuojami gerokai storesni.
#17
Parašyta 2008 vasario 17 - 12:03
Tiksliai nežinau, bet kaladėlių storis turi būti vienodas. Turėtų skirtis suporto žiaunų plotis. Ventiliuojamų ir neventiliuojamų diskų storis turėtų skirtis ~10 - 12 mm. Tai negi neventiliuojamų diskų kaladėlės plonesnės 5 - 6 mm? Gal aš ir klystu, bet tokia logika......ventiliuojami-su plonesnem kaladelemis,paprasti-su storesnem stabdziu kaladelemis...
#18
Parašyta 2008 vasario 24 - 23:05
#19
Parašyta 2008 vasario 25 - 11:24
#20 Svečias_polaz_*
Parašyta 2008 kovo 17 - 19:59
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0