Jump to content


406 2,0 hdi degalu filtras


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Svečias_edma4000_*

Svečias_edma4000_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 25 - 11:55

Sveiki visi. Norejau pakeisti degalu filtra, patogioj vietoj virsuj 2 slangutes nusiima lengvai , virsuj 3 rodykles su zenklu+ su - trecia i sona. Niekas nesisuka nesinori sugadinti
  • 0

#2 GERBEJAS

GERBEJAS
  • Senbuviai
  • posts 102
  • Vieta:Panevezys-Vilnius
  • Automobilis:peugeot607HDI.peugeot407hdi

Posted 2008 January 25 - 12:32

Tai ziurek atsargiai ten nes as jau sulauziau nezinodamas o dezute visa zibinte apie 300lt.kainavo :angry: Ten pacem virsui biski i sona reikia pasukti berods su raktu 32 aisku nuemus 2 mazas slangutes B)
  • 0

#3 Svečias_vidma31_*

Svečias_vidma31_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 25 - 18:43

keicent filtra gerai isvalyk filtro deklo vidu nes likusios siuksles gali uzkisti auksto slegio davikli.jis nemazai kainuoja.geriause nuimk visa inda ir praplauk su kuru.as jau karta pasimokiau.
  • 0

#4 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 25 - 19:47

jo nuemus slangutes su raktu reikia sukt, pas mane pajudejo sunkiai. Tik zinok, kad tie filtrai buna dvieju rusiu Bosh ir Siemens lygtai (ar koks ten), tai jei netoki busi nusipirkes reiks i parduotuve gryzt.
  • 0

#5 Svečias_rolandasr_*

Svečias_rolandasr_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 26 - 21:13

Sveiki. Ypatingas dėmesys švarai. Išleidžiam kurą per vandens nuleidimo vietą(apačioje filtro). Atjungiam šlangutes viršuje. Uždėlę gerą galvutę ant viršuje esančio šešiakampio pasukame į kairę iki atramos ir bandome pajudindami iškelti dangtelį į viršų. Dėmesio čia dalinis sriegis jis pasisuka tik tam tikru kampu, nesulaužykite. Išėmę seną filtrą išvalome švariai korpuso vidų. Vizualiai isitikiname ar švaru. Tada dedame naują filtrą ir guminę tarpinę. surenkame. Veržiasi irgi iki atramos. Nepersukti. Pasimokiau iš autoserviso filtrų keitimo. Jie man seną filtrą ištraukė ir neišleidę turinio į tą brudą ikišo naują. Po poros dienų važiavimo 2,0 HDI peugeot 406. numirė. Užsikišo vožtuvas filtro korpuse, užteko prapūsti. Sugadintas nepataisomai DRV vožtuvas stovintis aukšto slėgio siurblyje(įpač jautrus nešvarumams). Kaina 1111 Lt naujo. Štai tokios pamokos.
  • 0

#6 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • posts 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Posted 2008 January 26 - 21:43

Sveiki. Ypatingas dėmesys švarai. Išleidžiam kurą per vandens nuleidimo vietą(apačioje filtro). Atjungiam šlangutes viršuje. Uždėlę gerą galvutę ant viršuje esančio šešiakampio pasukame į kairę iki atramos ir bandome pajudindami iškelti dangtelį į viršų. Dėmesio čia dalinis sriegis jis pasisuka tik tam tikru kampu, nesulaužykite. Išėmę seną filtrą išvalome švariai korpuso vidų. Vizualiai isitikiname ar švaru. Tada dedame naują filtrą ir guminę tarpinę. surenkame. Veržiasi irgi iki atramos. Nepersukti. Pasimokiau iš autoserviso filtrų keitimo. Jie man seną filtrą ištraukė ir neišleidę turinio į tą brudą ikišo naują. Po poros dienų važiavimo 2,0 HDI peugeot 406. numirė. Užsikišo vožtuvas filtro korpuse, užteko prapūsti. Sugadintas nepataisomai DRV vožtuvas stovintis aukšto slėgio siurblyje(įpač jautrus nešvarumams). Kaina 1111 Lt naujo. Štai tokios pamokos.

Ir neirodei, kad jie kalti ...
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#7 Svečias_rolandasr_*

Svečias_rolandasr_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 26 - 22:59

Dėl kaltumo. Kaip išsiaiškinau tą reikalą ,dėl nešvarumų, reikėjo atidaryti kuro filtrą. O toliau, jeigu atsidarei filtrą, tai ir šiukšlių prikratei pats.
  • 0

#8 Svečias_edma4000_*

Svečias_edma4000_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 28 - 11:27

rolandasr rase: Atjungiam šlangutes viršuje. Uždėlę gerą galvutę ant viršuje esančio šešiakampio pasukame į kairę iki atramos Tai kaip supratau pagal laikrodzio rodykle? Kokiu kampu mazdaug reikia pasukti? Bandziau isleisti kura niekas nebega. Su Audi budavo paprasciau atsuki ismeti ir kita prisuki
  • 0

#9 Tau

Tau
  • Senbuviai
  • posts 120
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P 5008 HDI

Posted 2008 January 28 - 12:42

rolandasr rase: Atjungiam šlangutes viršuje. Uždėlę gerą galvutę ant viršuje esančio šešiakampio pasukame į kairę iki atramos

Tai kaip supratau pagal laikrodzio rodykle? Kokiu kampu mazdaug reikia pasukti? Bandziau isleisti kura niekas nebega. Su Audi budavo paprasciau atsuki ismeti ir kita prisuki

Matyt, ,,į kairę" , reikia suprasti - prieš laikrodžio rodyklės kryptį?
Bėgs, kada bus nuimta šlangutė ir į filtras gaus oro, arba ne - jei filtro pagrindas užkištas šiukšlėmis.
  • 0

#10 Svečias_vidma31_*

Svečias_vidma31_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 28 - 17:53

seip tas DRV voztuvas 450 kainuoja naujas bosinis
  • 0

#11 Svečias_edma4000_*

Svečias_edma4000_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 31 - 11:23

Sveiki visi. Filtra pasikeiciau. Reikia sukti pries laikrodzio rodykle, sriegis dalinis, kai reikiamai pasuki pats dangtelis issoka ,nes yra spiruokline poverzle. Pries keiciant dege variklio ikona, del to ir keiciau, nes manualas sako kad degalu tarsa. Siuksliu nebuvo, bet filtras buvo nesvarus. Pakeitus vistiek dega. Kas gali buti?
  • 0

#12 Svečias_dudonizz_*

Svečias_dudonizz_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 31 - 14:57

Sveiki visi. Filtra pasikeiciau. Reikia sukti pries laikrodzio rodykle, sriegis dalinis, kai reikiamai pasuki pats dangtelis issoka ,nes yra spiruokline poverzle. Pries keiciant dege variklio ikona, del to ir keiciau, nes manualas sako kad degalu tarsa. Siuksliu nebuvo, bet filtras buvo nesvarus. Pakeitus vistiek dega. Kas gali buti?

Ziek ar nebus taip kaip pas mane.. pas mane irgi dega variklio lempa, paskambinau peugeot servisan, sako bandyk pasikeist kuro filtra. Pasikeiciau, vistiek dega. Nuvariau ant kompo, tai parode kad nulekes auksto slegio daviklis, kuris pas juos kainuoja 1000.. Cia pries kelias dienas rasiau apie ta beda.... http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=20730

Edited by dudonizz, 2008 January 31 - 15:00.

  • 0

#13 Svečias_vidma31_*

Svečias_vidma31_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 31 - 16:48

greiciausei bus auksto slegio daviklis .gali pabandyti ji isplauti prapusti gal pades.jai ne teks keisti.as pirkau mehari uz 450lt.
  • 0

#14 Svečias_rolandasr_*

Svečias_rolandasr_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 31 - 23:09

vidma31, tai tu keitei ir aukšto slėgio daviklį ir DRV vožtuvą, kad matau du kartus kainą po 450 litų.
  • 0

#15 Svečias_vidma31_*

Svečias_vidma31_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 01 - 22:37

man uzteko tik auksto slegio davikli pakeisti.nors meistrai po diagnostikos sake kad siurblys baigiasi kaina pasiule 3500lt.gerai kad per gerus pazystamus radau kas tuos auksto slegio siurbliu remontuoja tai nuemes nuveziau siurbli isarde nieko nerado prie ko prisikabint sudejo patikrino ant bosch stendo viskas ok.ta va tik kad masiniuka isardziau be reikalo.na tik prie progos pagrindini dirza pasikeiciau ;) .ir nusivyliau zibinto meistrais.
  • 0

#16 Svečias_rolandasr_*

Svečias_rolandasr_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 02 - 23:05

vidma31. As jau žinau kelis atvejus kai servise buvo remontuojamas aukšto slėgio siurblys, o naudos jokios. Reikalai pasitaisydavo pakeitus DRV vožtuvą. Matuojant slėgį sistemoje, kompiuterine diagnostika, negalima nustatyti kas kaltas ar aukšto slėgio siurblys ar jo DRV vožtuvas. Jeigu DRV vožtuvo adata pažeista jis praleidžia dalį kuro slėgio atgal į baką. Taigi atrodo, kad pagrindinis siurblys šlubuoja, tai yra nesukelia gero spaudimo. Būna, kad net kuro bako siurblį pakeičia dėl DRV vožtuvo praleidimo. Jei DRV vožtuve bus užlinkus elektrinė dalis, elektromagnetas, tada jau diagnostika rodo gedimą. 2,0 HDI.
  • 0

#17 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • posts 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Posted 2008 February 04 - 02:38

man uzteko tik auksto slegio davikli pakeisti.nors meistrai po diagnostikos sake kad siurblys baigiasi kaina pasiule 3500lt.gerai kad per gerus pazystamus radau kas tuos auksto slegio siurbliu remontuoja tai nuemes nuveziau siurbli isarde nieko nerado prie ko prisikabint sudejo patikrino ant bosch stendo viskas ok.ta va tik kad masiniuka isardziau be reikalo.na tik prie progos pagrindini dirza pasikeiciau ;) .ir nusivyliau zibinto meistrais.

per 3,5 metus,pro (tikrai nemaza servisa),kol dirbau (kasdien praeidavo po 4-6 HDI masineles).ir tik VIENA karta kaltas buvo siurblys.ir tai kuriasi ,vaziuoja-gazas dugnan,prie 70km/h-gesta.
gal todel tokie siubliai kokybiski ,kad VISKA patikrini,kad is IDEJOS dirbi,netingi pamastyti netingi savo saskaita.
antra-visos "nepataisomos"masineles praeidavo pro mane. tokios pareigos buvo. (jau puse metu kaip ten nebedirbu-valio)
PS-reziume-pataikyti kad butu blogas sirblys - 1:4000. ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#18 Svečias_liutas1983_*

Svečias_liutas1983_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 24 - 21:14

Čia rolandasr labai teisingai pasakė. Tas DRV vožtuvas (arba aukšto slėgio reguliatorius) labai dažna problema HDI. Mano 206 (2.0HDI 66kW, BOSCH siurblys) taip pat praėjo šį pragarą. Gražiausia yra tai, kad nesugedus elektrinei daliai diagnostika nerodo ir sevise visi meistrai skėsčioja rankomis..., pradeda burt...., kad kaltas siurblys (žemo arba aukšto slėgio), kad purkštukai sudilę - neištaško kuro ir pan.

Mano atveju buvo bėda DRV, bet ne elektrinėje dalyje. Jei kas nueitumėt į www.detali.ru arba http://public.servicebox.peugeot.com (reg. nemokama) pagal savo VIN numeri galit issitraukti sio vožtuvo detales ir pamatytumėt, kad ant jo galo (adatos) dedasi 2 mažos gumelės + 1 didelė ant vožtuvo korpuso. Man užteko jas pakeisti ir variklis stebuklinai atsigavo, dingo prieš tai pasireiškiantys veiksniai:

1. Neprognozuojamas užgesimas važiouojant (matyt dingdavo slegis sistemoje).
2. Sunkiai kurdavosi ryte šaltas, užeidavo ir išvis neužsikurdavo (nepakankamas slėgis užvedimui sistemoje).
3. Variklis pulsuodavo (šokinėdavo apsukos, aiškinčiau slėgio pokyčiais arba oro burbuliukais).
4. Kartais sunkiai reaguodavo i gazo pedalą (ypatingai šokinėjant apsukoms).
5. Kartais padidėdavo variklio sanaudos ir šiek tiek sumažėdavo trauka (manau paaiškinama nepakankamu slėgiu sistemoje).
6. Variklis kelias sekundes dirbdavo išjungus egimą (kuras vis dar patekdavo į sistema aukštu slėgiu).
7. Po užgesimo važiuojant beveik visada mesdavo ANTIPOLUTION klaidą + užsidegdavo variklio ikona prietaisų skydelyje.

Visi šie požymiai įrodė, kad variklis durnuoja dėl aukšto slėgio reguliatoriaus, kadangi UAB AUTOLAGŪNOS darbuotojams (diagnostika nieko blogo neparodė) ši problema buvo labai didelis galvosūkis, patarė restauruoti purkštukus ir/arba pakeisti aukšto slėgio siurblį. Aš žinoma šiom nesamonėm nepatikėjau (auto pravažiavęs 80000) ir nutariau pats ieškoti bėdos. Šeip jei siurblys BOSCH firmos, tai reguliatoriaus OE numeriai: 0 281 002 493 arba 0 281 002 872.
  • 0

#19 Svečias_Apache_*

Svečias_Apache_*
  • Svečiai

Posted 2008 September 02 - 18:17

Prikelsiu sena tema, bet gal kam yra teke plauti auksto slegio reguliatoriu? Ir kas galetu vilniuje sia procedura atlikti? Reikalinga ultra garso vonele ar kazkas tokio. Sako puikiai issiplauna.
  • 0

#20 Svečias_Apache_*

Svečias_Apache_*
  • Svečiai

Posted 2008 September 03 - 21:43

Na kadangi niekas greitai neatsake, tai pagalbos kaip ir nebereikia. Situacija. Buvo taip, uzkurus varikli padirba kazkiek laiko ir uzgesta. Isjungus degima variklis dar kazkiek laiko dirba. Buvo priimtas sprendimas, kad kazkas negerai su DRV voztuvu. Nuemus voztuva pasimate kalnas siukliu, bet ganetinai stambiu. Voztuvo anga praplauta su saliara, o pats voztuvas gavo oro po spaudimu. Pakeistas kuro filtras, nupirktas is veho. Viskas surinkta ir kol kas veikia. Problemu nebera. Po kiek laiko bus matyti ar pilnai pasiteisino si procedura.
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users