406 2,0 hdi degalu filtras
#1 Svečias_edma4000_*
Parašyta 2008 sausio 25 - 11:55
#2
Parašyta 2008 sausio 25 - 12:32
#3 Svečias_vidma31_*
Parašyta 2008 sausio 25 - 18:43
#4 Svečias_406 rubin color_*
Parašyta 2008 sausio 25 - 19:47
#5 Svečias_rolandasr_*
Parašyta 2008 sausio 26 - 21:13
#6
Parašyta 2008 sausio 26 - 21:43
Ir neirodei, kad jie kalti ...Sveiki. Ypatingas dėmesys švarai. Išleidžiam kurą per vandens nuleidimo vietą(apačioje filtro). Atjungiam šlangutes viršuje. Uždėlę gerą galvutę ant viršuje esančio šešiakampio pasukame į kairę iki atramos ir bandome pajudindami iškelti dangtelį į viršų. Dėmesio čia dalinis sriegis jis pasisuka tik tam tikru kampu, nesulaužykite. Išėmę seną filtrą išvalome švariai korpuso vidų. Vizualiai isitikiname ar švaru. Tada dedame naują filtrą ir guminę tarpinę. surenkame. Veržiasi irgi iki atramos. Nepersukti. Pasimokiau iš autoserviso filtrų keitimo. Jie man seną filtrą ištraukė ir neišleidę turinio į tą brudą ikišo naują. Po poros dienų važiavimo 2,0 HDI peugeot 406. numirė. Užsikišo vožtuvas filtro korpuse, užteko prapūsti. Sugadintas nepataisomai DRV vožtuvas stovintis aukšto slėgio siurblyje(įpač jautrus nešvarumams). Kaina 1111 Lt naujo. Štai tokios pamokos.
#7 Svečias_rolandasr_*
Parašyta 2008 sausio 26 - 22:59
#8 Svečias_edma4000_*
Parašyta 2008 sausio 28 - 11:27
#9
Parašyta 2008 sausio 28 - 12:42
Matyt, ,,į kairę" , reikia suprasti - prieš laikrodžio rodyklės kryptį?rolandasr rase: Atjungiam šlangutes viršuje. Uždėlę gerą galvutę ant viršuje esančio šešiakampio pasukame į kairę iki atramos
Tai kaip supratau pagal laikrodzio rodykle? Kokiu kampu mazdaug reikia pasukti? Bandziau isleisti kura niekas nebega. Su Audi budavo paprasciau atsuki ismeti ir kita prisuki
Bėgs, kada bus nuimta šlangutė ir į filtras gaus oro, arba ne - jei filtro pagrindas užkištas šiukšlėmis.
#10 Svečias_vidma31_*
Parašyta 2008 sausio 28 - 17:53
#11 Svečias_edma4000_*
Parašyta 2008 sausio 31 - 11:23
#12 Svečias_dudonizz_*
Parašyta 2008 sausio 31 - 14:57
Ziek ar nebus taip kaip pas mane.. pas mane irgi dega variklio lempa, paskambinau peugeot servisan, sako bandyk pasikeist kuro filtra. Pasikeiciau, vistiek dega. Nuvariau ant kompo, tai parode kad nulekes auksto slegio daviklis, kuris pas juos kainuoja 1000.. Cia pries kelias dienas rasiau apie ta beda.... http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=20730Sveiki visi. Filtra pasikeiciau. Reikia sukti pries laikrodzio rodykle, sriegis dalinis, kai reikiamai pasuki pats dangtelis issoka ,nes yra spiruokline poverzle. Pries keiciant dege variklio ikona, del to ir keiciau, nes manualas sako kad degalu tarsa. Siuksliu nebuvo, bet filtras buvo nesvarus. Pakeitus vistiek dega. Kas gali buti?
Šį pranešimą redagavo dudonizz: 2008 sausio 31 - 15:00
#13 Svečias_vidma31_*
Parašyta 2008 sausio 31 - 16:48
#14 Svečias_rolandasr_*
Parašyta 2008 sausio 31 - 23:09
#15 Svečias_vidma31_*
Parašyta 2008 vasario 01 - 22:37
#16 Svečias_rolandasr_*
Parašyta 2008 vasario 02 - 23:05
#17
Parašyta 2008 vasario 04 - 02:38
per 3,5 metus,pro (tikrai nemaza servisa),kol dirbau (kasdien praeidavo po 4-6 HDI masineles).ir tik VIENA karta kaltas buvo siurblys.ir tai kuriasi ,vaziuoja-gazas dugnan,prie 70km/h-gesta.man uzteko tik auksto slegio davikli pakeisti.nors meistrai po diagnostikos sake kad siurblys baigiasi kaina pasiule 3500lt.gerai kad per gerus pazystamus radau kas tuos auksto slegio siurbliu remontuoja tai nuemes nuveziau siurbli isarde nieko nerado prie ko prisikabint sudejo patikrino ant bosch stendo viskas ok.ta va tik kad masiniuka isardziau be reikalo.na tik prie progos pagrindini dirza pasikeiciau ;) .ir nusivyliau zibinto meistrais.
gal todel tokie siubliai kokybiski ,kad VISKA patikrini,kad is IDEJOS dirbi,netingi pamastyti netingi savo saskaita.
antra-visos "nepataisomos"masineles praeidavo pro mane. tokios pareigos buvo. (jau puse metu kaip ten nebedirbu-valio)
PS-reziume-pataikyti kad butu blogas sirblys - 1:4000. ;)
#18 Svečias_liutas1983_*
Parašyta 2008 vasario 24 - 21:14
Mano atveju buvo bėda DRV, bet ne elektrinėje dalyje. Jei kas nueitumėt į www.detali.ru arba http://public.servicebox.peugeot.com (reg. nemokama) pagal savo VIN numeri galit issitraukti sio vožtuvo detales ir pamatytumėt, kad ant jo galo (adatos) dedasi 2 mažos gumelės + 1 didelė ant vožtuvo korpuso. Man užteko jas pakeisti ir variklis stebuklinai atsigavo, dingo prieš tai pasireiškiantys veiksniai:
1. Neprognozuojamas užgesimas važiouojant (matyt dingdavo slegis sistemoje).
2. Sunkiai kurdavosi ryte šaltas, užeidavo ir išvis neužsikurdavo (nepakankamas slėgis užvedimui sistemoje).
3. Variklis pulsuodavo (šokinėdavo apsukos, aiškinčiau slėgio pokyčiais arba oro burbuliukais).
4. Kartais sunkiai reaguodavo i gazo pedalą (ypatingai šokinėjant apsukoms).
5. Kartais padidėdavo variklio sanaudos ir šiek tiek sumažėdavo trauka (manau paaiškinama nepakankamu slėgiu sistemoje).
6. Variklis kelias sekundes dirbdavo išjungus egimą (kuras vis dar patekdavo į sistema aukštu slėgiu).
7. Po užgesimo važiuojant beveik visada mesdavo ANTIPOLUTION klaidą + užsidegdavo variklio ikona prietaisų skydelyje.
Visi šie požymiai įrodė, kad variklis durnuoja dėl aukšto slėgio reguliatoriaus, kadangi UAB AUTOLAGŪNOS darbuotojams (diagnostika nieko blogo neparodė) ši problema buvo labai didelis galvosūkis, patarė restauruoti purkštukus ir/arba pakeisti aukšto slėgio siurblį. Aš žinoma šiom nesamonėm nepatikėjau (auto pravažiavęs 80000) ir nutariau pats ieškoti bėdos. Šeip jei siurblys BOSCH firmos, tai reguliatoriaus OE numeriai: 0 281 002 493 arba 0 281 002 872.
#19 Svečias_Apache_*
Parašyta 2008 rugsėjo 02 - 18:17
#20 Svečias_Apache_*
Parašyta 2008 rugsėjo 03 - 21:43
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0