Senam dyzeliukui purkstukai kapeikas kainuoja sulyginti su CR ;) Zmones priprate galvoti kad purkstukai dyzelioko amzini kaip pas benzinufkes Vat ir isvada,jei kuras prastai paduodamas jokios zvakes kad ir dirbancios idealiai nemacija ;)Sveiki,
Na pas mane dabar varijantas toks kad kuriasi is puses apsisukimo, palyginti ne saltos naktys, tad dabar jau imu bijoti kad cia ne zvakes buvo kaltos Matyt ARMONDS busi teisus del purkstuku.. Kai uzsiveda - kokias 20 sekundziu purtosi nesmarkiai, patrukciodama, padumindama, kas duoda suprast, kad nedirba cilindras koks vienas. Gal tai aisku efektas del vienos nedirbancios zvakes, varikli girebia is karto, pakanka triju cilindru, bet patrukcioja kol pakaista.. Ryt jau operuosiu zvakes ir ziuesiu, pranesiu kas gavos. Duok Dieve kad tik tai padetu.. Kiek issiaiskinau - purkstukai, ju operavimas atsieina nemenka sumele. Priedu jokiu nepilsiu, kad nepadaryciau meskos paslaugos sau!
Pakaitinimo žvakės ir relės
#381
Posted 2010 January 08 - 14:14
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#382
Posted 2010 January 08 - 14:20
tokis budas veiksnus patikrinimo,kai zvakes visos issuktos,sujungtos lygiagreciai ir padavus maitinima matome kaip greit ir ar vienodai kaista ;) ...bet atsargiai,nenusiplikom pirstu ;)bet galima ir nenuemus tiltelio ,tik atjungti fiske kur eina i rele,ir pamatuoji bendra varza ,visu keturiu zvakiu ;)Nepilkit jokių priedų į kurą. Jie veikia, bet duos atvirkštinį variantą. Atitirpins parafinus, sukels nuosėdas kurios kiša filtrus, purkštukus. Priedai padeda kai kuro padavimo sistema švari.
O Žvakes pasitikrink su multimetru. Pamatuok varžą. Nereiks išiminėt žvakių, tik nuimt tiltelį nuo 3 žvakių. Pigūs multimetrai dabar, 20-30 lt kiniškas. Mėgėjiškai veiklai pilnai užteks.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#383
Posted 2010 January 08 - 20:25
#384
Posted 2010 January 08 - 20:37
uztenka vieno.jei sugenda vienas visu nekeitiTai nejaugi niekas nezino ar galima restauruoti tik viena purkstuka
ar reikia visus.
#385
Posted 2010 January 08 - 22:07
#386
Posted 2010 January 11 - 09:41
#387
Posted 2010 January 11 - 09:47
Čia geras pavyzdys kaip kiekvienam skiriasi kantrybės ir laiko sanaudos konkrečiam darbui. Man asmeniškai šiam varikliui pakeist žvakes pusė valandos darbo ir jokių spec įrankių. ;)Sveiki,
taigi savaitgali issisukau zvakes kurias tik galejau. Antra zvake prie siurblio liko neliesta nes jos niekaip nesugebejau prieiti bet patikrinau, ji gera. Viena pirmoji prie siurblio buvo mirus. Pakeiciau ja nauja ir vualia!!!!! Veikia!!! Masinite kuriasi is puses apsisukimo ir uzsikurus nebesipurto! Veikia kaip bitute! Tad forsunkiu kalte atkrito Aisku su laiku reiktu ir jas pasiziureti bet kol kas didzioji beda dingo! Pasiknisti teko labai daug, ta pirmoji mirus stovejo uz siurblio ir prieiti nebuvo lengva.. O ir kitos ne ka lengviau, tad jei kas nekeite ir zada keistis - apsisarvuokite kantrybe ir gerais irankiais ;) Aciu visiems uz patarimus ir konsultacijas! ;)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#388
Posted 2010 January 11 - 09:57
#389
Posted 2010 January 11 - 11:48
nu matai kaip buna,su tais spelijimais,aisku nieko blogo nepridarai,labai teisingai kad pradedam nuo patikrinimu,nepuolam is karto pirkti detaliu,mat kaip idomu,del vienos zvakes,purtesi varyklis,o taip atrode kad purkstukas na visais atvejais sekmes,vazinetiSveiki,
taigi savaitgali issisukau zvakes kurias tik galejau. Antra zvake prie siurblio liko neliesta nes jos niekaip nesugebejau prieiti bet patikrinau, ji gera. Viena pirmoji prie siurblio buvo mirus. Pakeiciau ja nauja ir vualia!!!!! Veikia!!! Masinite kuriasi is puses apsisukimo ir uzsikurus nebesipurto! Veikia kaip bitute! Tad forsunkiu kalte atkrito Aisku su laiku reiktu ir jas pasiziureti bet kol kas didzioji beda dingo! Pasiknisti teko labai daug, ta pirmoji mirus stovejo uz siurblio ir prieiti nebuvo lengva.. O ir kitos ne ka lengviau, tad jei kas nekeite ir zada keistis - apsisarvuokite kantrybe ir gerais irankiais ;) Aciu visiems uz patarimus ir konsultacijas! ;)
#390
Posted 2010 January 11 - 12:21
Aš paskutinį kartą tokiam varikliui keičiau žvakes tokiom sąlygom: laukas -15, vėjas, naktį pasišviečiant su prožektorium, užtrukau nepilną valandą, bet prakeikiau viską ir visus aplinkuiNa pavydziu tada tau Aisku man dar dave tai kad garaze salta, rankos sugrube, su pirsinem verzles sunku knibynet.. Bet to su paprastais raktais sukinet sunku, galvutes uzmaut nenuemus nieko irgi sunku, ne viska ir su rankom prie tu dvieju zvakiu uz siurblio prieiti galima, siurblio nenorejau ardyt.. Na bet gal nepatirtis cia daugiausia dave Tiesiog kantriai po milimetra sukinejau, ne karta galvutes krito i varikli Bet svarbiausia kad savo pasiekiau ;)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#391
Posted 2010 January 11 - 12:54
As pats nenorejau tiket kad viena zvake sitaip apvers viska bet pasirodo gali... Kai viska pakeiciau, surinkau ir bandziau prikurti, buvau prasikeikes jau visa rusiska keiksmazodziu arsenala ir brum.. Nei jokio duminimo, jokio trukciojimo, dirba svariai.. Tai buvo tikra palaima O keiciau kazkur apie 3 gal 4 valandas, su pertraukom pasikekt, pasisildyti, islankstyti koki rakta kad geriau prieiti, pasmirgeliuot, istraukt is variklio skyriaus ikritusias galvutes ir t.t. .. Nepatirtis O zvake buvo juoda, nei jokio gyvybes zenklo taigi vienas cilindras po nakties tiesiog saltai kuresi, o to pakako kad ji trukciotu kokiu 20 sekundziu kol jis pakaisdavo ir dumindavo. Purkstukus slaptai itariau bet bijojau ju Su laiku rektu ir juos pasitikrinti nes saliaros liutas ragavo visokios..nu matai kaip buna,su tais spelijimais,aisku nieko blogo nepridarai,labai teisingai kad pradedam nuo patikrinimu,nepuolam is karto pirkti detaliu,mat kaip idomu,del vienos zvakes,purtesi varyklis,o taip atrode kad purkstukas na visais atvejais sekmes,vazinetiSveiki,
taigi savaitgali issisukau zvakes kurias tik galejau. Antra zvake prie siurblio liko neliesta nes jos niekaip nesugebejau prieiti bet patikrinau, ji gera. Viena pirmoji prie siurblio buvo mirus. Pakeiciau ja nauja ir vualia!!!!! Veikia!!! Masinite kuriasi is puses apsisukimo ir uzsikurus nebesipurto! Veikia kaip bitute! Tad forsunkiu kalte atkrito Aisku su laiku reiktu ir jas pasiziureti bet kol kas didzioji beda dingo! Pasiknisti teko labai daug, ta pirmoji mirus stovejo uz siurblio ir prieiti nebuvo lengva.. O ir kitos ne ka lengviau, tad jei kas nekeite ir zada keistis - apsisarvuokite kantrybe ir gerais irankiais ;) Aciu visiems uz patarimus ir konsultacijas! ;)
Darka - matyt saltis ir noras greitai lekti namo dar paspartino darba Kas kvailiausia kad tokios bedos ir islenda kada spaudzia saltukas ir vakarais tamsu kaip s..knoj!
#392
Posted 2010 January 11 - 13:10
#393
Posted 2010 January 11 - 13:14
Cia zinai kaip buna - ruoskis blogiausiam, tikekis geriausio Beje geriausiai viskas isryskes kai vel paspaus saltukas, o ji Viliuj vel zada naktimis iki -20 Kol kas nusispjaunu i savo zodzius tris kartus... ;)seniausiai buvau parases kad zvake kalta,o cia vos kapitalinio nepadaret geram varikliui
#394
Posted 2010 January 11 - 13:16
#395
Posted 2010 January 11 - 15:34
#396
Posted 2010 January 11 - 16:43
#397
Posted 2010 January 11 - 21:19
#398
Posted 2010 January 11 - 21:24
#399
Posted 2010 January 12 - 08:28
#400 Svečias_Simuxs_*
Posted 2010 January 12 - 10:10
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users