Pakaitinimo žvakės ir relės
#461
Posted 2010 January 23 - 11:15
#462 Svečias_egishka_*
Posted 2010 January 23 - 17:38
:pug:kokie yra pakaitinimo žvakių tikrinimo būdai? vienintėlis su testeriu ar dar kokie?
Sveiki...jei dar anglų kalbą suprantat tikrai suprasit...
http://www.mcc-marke.../glowplugs.html
#463
Posted 2010 January 24 - 20:52
#464
Posted 2010 January 24 - 22:29
lempute uzgesta po 2-3 sekundziu,bet zvakes dar kaitina apie 20sekundziu,o nesikuria todel kad gal su kuro padavimu kas ne taip,jai zvakes gerosSveiki turiu hdi 2.0 sunkiai kuriasi per shalcius prie -14 dar vos vos uzsuku bet va jei daugiau kaip shuo metu tai be sancu.Patikrinau zvakes viskas tvarkoje, patikrinau sorve ijungus degima ateina.
Klausimas kiek pas jumi laiko hdi shildo zvakes prie -19 -20 ? pas mane gal kokias 3 4 sekukndes.
Ar gali zvakes per trumpai shildyti jei koks temp. daviklis kvailioja?
Prie to pacio kol suku ir neuzkuriu variklio saltyje pradejo tepalas begti kazkur prie bloko kur sukasi (tepalo filtras=tokia balvanke=blokas) tarp balvankes ir bloko uzkurus ir shylant varikliui toks ispudis kad tepalas nustoja teketi,turbut kazkokia tarpine slatyje susitraukia kas per velnias ten ;)
Aciu laukiu gerbemieji jusu minciu.
#465
Posted 2010 January 25 - 07:23
tikrai ne 20, bent pas 2.0HDI 306, o penkias, po lemputes uzgesimo, labai paprasta patikrinti su testeriu.lempute uzgesta po 2-3 sekundziu,bet zvakes dar kaitina apie 20sekundziu,o nesikuria todel kad gal su kuro padavimu kas ne taip,jai zvakes gerosSveiki turiu hdi 2.0 sunkiai kuriasi per shalcius prie -14 dar vos vos uzsuku bet va jei daugiau kaip shuo metu tai be sancu.Patikrinau zvakes viskas tvarkoje, patikrinau sorve ijungus degima ateina.
Klausimas kiek pas jumi laiko hdi shildo zvakes prie -19 -20 ? pas mane gal kokias 3 4 sekukndes.
Ar gali zvakes per trumpai shildyti jei koks temp. daviklis kvailioja?
Prie to pacio kol suku ir neuzkuriu variklio saltyje pradejo tepalas begti kazkur prie bloko kur sukasi (tepalo filtras=tokia balvanke=blokas) tarp balvankes ir bloko uzkurus ir shylant varikliui toks ispudis kad tepalas nustoja teketi,turbut kazkokia tarpine slatyje susitraukia kas per velnias ten ;)
Aciu laukiu gerbemieji jusu minciu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#466
Posted 2010 January 25 - 11:10
nu as prie zvakes galo pridejau lempute pasukau rakteli,ir po 20 sekundziu uzgeso lempute ,nezinau kaip pas 2 HDI, pas mane 2.2 HDI,manau turetu tas pats butitikrai ne 20, bent pas 2.0HDI 306, o penkias, po lemputes uzgesimo, labai paprasta patikrinti su testeriu.
lempute uzgesta po 2-3 sekundziu,bet zvakes dar kaitina apie 20sekundziu,o nesikuria todel kad gal su kuro padavimu kas ne taip,jai zvakes gerosSveiki turiu hdi 2.0 sunkiai kuriasi per shalcius prie -14 dar vos vos uzsuku bet va jei daugiau kaip shuo metu tai be sancu.Patikrinau zvakes viskas tvarkoje, patikrinau sorve ijungus degima ateina.
Klausimas kiek pas jumi laiko hdi shildo zvakes prie -19 -20 ? pas mane gal kokias 3 4 sekukndes.
Ar gali zvakes per trumpai shildyti jei koks temp. daviklis kvailioja?
Prie to pacio kol suku ir neuzkuriu variklio saltyje pradejo tepalas begti kazkur prie bloko kur sukasi (tepalo filtras=tokia balvanke=blokas) tarp balvankes ir bloko uzkurus ir shylant varikliui toks ispudis kad tepalas nustoja teketi,turbut kazkokia tarpine slatyje susitraukia kas per velnias ten ;)
Aciu laukiu gerbemieji jusu minciu.
#467
Posted 2010 January 25 - 11:27
#468
Posted 2010 January 25 - 17:35
Bet visvien temp davikliai turi buti 2 variklio ir lauko nes kad lauke ir -20 jei shiltas variklis net neuzsidega kaitinimo indikacijos lempute skydelyje vienu zodziu reikia jamti lempute ir ziureti kiek laiko kaitina prie minusiniu temperaturunu as prie zvakes galo pridejau lempute pasukau rakteli,ir po 20 sekundziu uzgeso lempute ,nezinau kaip pas 2 HDI, pas mane 2.2 HDI,manau turetu tas pats buti
tikrai ne 20, bent pas 2.0HDI 306, o penkias, po lemputes uzgesimo, labai paprasta patikrinti su testeriu.
lempute uzgesta po 2-3 sekundziu,bet zvakes dar kaitina apie 20sekundziu,o nesikuria todel kad gal su kuro padavimu kas ne taip,jai zvakes gerosSveiki turiu hdi 2.0 sunkiai kuriasi per shalcius prie -14 dar vos vos uzsuku bet va jei daugiau kaip shuo metu tai be sancu.Patikrinau zvakes viskas tvarkoje, patikrinau sorve ijungus degima ateina.
Klausimas kiek pas jumi laiko hdi shildo zvakes prie -19 -20 ? pas mane gal kokias 3 4 sekukndes.
Ar gali zvakes per trumpai shildyti jei koks temp. daviklis kvailioja?
Prie to pacio kol suku ir neuzkuriu variklio saltyje pradejo tepalas begti kazkur prie bloko kur sukasi (tepalo filtras=tokia balvanke=blokas) tarp balvankes ir bloko uzkurus ir shylant varikliui toks ispudis kad tepalas nustoja teketi,turbut kazkokia tarpine slatyje susitraukia kas per velnias ten ;)
Aciu laukiu gerbemieji jusu minciu.
#469 Svečias_Simuxs_*
Posted 2010 January 25 - 17:56
#470
Posted 2010 January 25 - 21:10
sito nebandes, bet linkes tuo tiketviskas teisingai,zvakiu kaitimo ilgumas priklauso nuo temperaturos ,jai yra nuo kazkur -20 iki -30 ,uzvedus varikli dar kaitina 60 sekundziu ,kai yra -10 kaitina 5 s kai nuo 0iki +5 kaitina iki 0,5 sekundes ,+18 jau beveik nebekaitina
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#471
Posted 2010 January 26 - 11:11
Pas mane irgi tokia pati beda.. Issigandau.. balute tepalo nebloga atsirado.. Su tepalo matuokle pasiziurejus.. kiek buvo tiek ir yra to tepalo.. kas cia galetu but.. Speju ir as kad ten kazkokai tarpine.. Uzvedus nebebego.. ir po kitos nakties jau nebebego.. Reikia lyst i duobe ir ziuret.. Gal jau buvai palindes ?Prie to pacio kol suku ir neuzkuriu variklio saltyje pradejo tepalas begti kazkur prie bloko kur sukasi (tepalo filtras=tokia balvanke=blokas) tarp balvankes ir bloko uzkurus ir shylant varikliui toks ispudis kad tepalas nustoja teketi,turbut kazkokia tarpine slatyje susitraukia kas per velnias ten ;)
Aciu laukiu gerbemieji jusu minciu.
#472
Posted 2010 January 26 - 11:45
'89 205 CJ 1.4TU
#473
Posted 2010 January 26 - 12:21
#474
Posted 2010 January 26 - 13:09
Gerai paklausei, "ar kas bandė?". Aš bandžiau šiltą vasaros dienelę , tik kad per kelias nežinomybės valandėles patekau tik iki dviejų , tačiau norint nuimti bendrą pliusinį laidą, reikia pasiekti visas žvakes. Žodžiu, ar nemaloniau būtų šiuo šaltu metu nuvežti servisan, ir lai išmanantys juodyja savo nagus bei ilgas darbo valandas. Juolab, kad tikrai verta dėl ilgų valandų pakloti ~150-200 lt už keitimą.Bande kas pats keisti 2,2 hdi pakaitinimo zvakes? kaip sekesi ir kaip tai ivykdete ?
#475
Posted 2010 January 26 - 13:28
o tai idomu ,kodel pas jus tas pliusinis laidas vienas ant visu zvakiu,pas mane ateina kiekvienai zvakei po viena laida,poto stovi fiske keturiu laidu,tai kai tikrinau nereikejo nuimt laido nuo kiekvienos zvakes ,uzteko fiske istraukt ,ir patikrinti kiekvienos zvakes varza,ar ne toks patvariklis ,nesuprantu,mano 607 2,2 HDI 98kw 2004Gerai paklausei, "ar kas bandė?". Aš bandžiau šiltą vasaros dienelę , tik kad per kelias nežinomybės valandėles patekau tik iki dviejų , tačiau norint nuimti bendrą pliusinį laidą, reikia pasiekti visas žvakes. Žodžiu, ar nemaloniau būtų šiuo šaltu metu nuvežti servisan, ir lai išmanantys juodyja savo nagus bei ilgas darbo valandas. Juolab, kad tikrai verta dėl ilgų valandų pakloti ~150-200 lt už keitimą.
#476
Posted 2010 January 26 - 14:56
'89 205 CJ 1.4TU
#477
Posted 2010 January 26 - 18:28
tai ir idomu kaip pas tave,ta fiske yra po oro filtro arciau lango,istraukus ta fiske galima su testeriu prieiti prie kontaktu ir pasitikrinti zvakes,as taip ir dariau ,visos rode po 1 oma,pries tai patikrinau nauja zvake ,taip pat rode 1 oma,ir jokio vargo,jai tik patikrinti,jai keisti jau reikia apardyti variklio plasmasestai pas mane ir bus atskirai jei 607
#478
Posted 2010 January 26 - 21:09
'89 205 CJ 1.4TU
#479
Posted 2010 January 27 - 14:39
Prasprendziau tepalo begimo problema.Visas problemos sprendimas paverzti tepalo ausintuva (ta balvanke) reikia nusukti tepalo filtra ten yra verzle lyg 24 rakto reikia ir truputeli pavezti.Man pasiseke nes reikejo keisti tepala tai viskas tuo paciu sykiu.Ir noriu pastebeti del tepalo, buvo pusiau sintetika Carlube tai po shalciu vos prasukdavo starteris visa si reikala tvarkydamas supyliau repsol tdi 5W40 sintetika efektas syrit po -28 tikrai jauciasi suka zymiai geriau sakyciau ciut nedvigubai (akumuliatorus kazkada padekos:) aishku del greiciausiai kreivu zvakiu neuzkuriau bet pasildzius su plytka ;) po karteriu pasikuriau, ieskosiu toliau slieku del nesikurimo.Pas mane irgi tokia pati beda.. Issigandau.. balute tepalo nebloga atsirado.. Su tepalo matuokle pasiziurejus.. kiek buvo tiek ir yra to tepalo.. kas cia galetu but.. Speju ir as kad ten kazkokai tarpine.. Uzvedus nebebego.. ir po kitos nakties jau nebebego.. Reikia lyst i duobe ir ziuret.. Gal jau buvai palindes ?Prie to pacio kol suku ir neuzkuriu variklio saltyje pradejo tepalas begti kazkur prie bloko kur sukasi (tepalo filtras=tokia balvanke=blokas) tarp balvankes ir bloko uzkurus ir shylant varikliui toks ispudis kad tepalas nustoja teketi,turbut kazkokia tarpine slatyje susitraukia kas per velnias ten ;)
Aciu laukiu gerbemieji jusu minciu.
#480
Posted 2010 January 28 - 10:25
Nes kai paskambinau i autovygreda, tai pasake kad reikia nuimineti kolektoriu, kad pakeisti zvakes? ir praso 150 uz darba + 4x30 uz zvakes (kazkokios monark ar monarc - ale vokiskos) , bet sutinka uz 250 padaryti viska.
Masina jau savaite stovi kieme. Zvakiu dar netikrinau, nes, nu ego nafik, salta , palauksiu kai biski atsils.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users