nu as nemanau kad tiek daug reikia isardyti,nusiima variklio virsutenes plastmases,galima nuimti alsuoklio zarna,ir po ja visos zvakes,nu jai dar geriau nusiimi vakumo akumuliatoriu su elektro voztuvais visa ta kelma,bet gal ir nereikia jo nuimti,na as pats ju dar nekeiciau,bet kad kolektoriu nuiminet del zvakiu kazkokia nesamone ,juk ant kolektoriaus ir RGE voztuvas,po jo turbinaTai labai idomu, ar kam nors paviko paciam pakeist tas nelaimingas kaitinimo zvakes?
Nes kai paskambinau i autovygreda, tai pasake kad reikia nuimineti kolektoriu, kad pakeisti zvakes? ir praso 150 uz darba + 4x30 uz zvakes (kazkokios monark ar monarc - ale vokiskos) , bet sutinka uz 250 padaryti viska.
Masina jau savaite stovi kieme. Zvakiu dar netikrinau, nes, nu ego nafik, salta , palauksiu kai biski atsils.
Pakaitinimo žvakės ir relės
#481
Parašyta 2010 sausio 28 - 10:57
#482
Parašyta 2010 sausio 28 - 11:00
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#483
Parašyta 2010 sausio 28 - 11:14
o tas RGE voztuvas tik du varzteliai atsisuka ir tas metalinis vamzdelis,ir jis paprastai nusiima,ar dar ka nors ten nesugadinsi ji nuiminedamas,klausiu nes nesu jo dar emes,ir atrodo kad man jis uzstriges ,o ta tarpine turbut jau nauja reikalingaNuiminėt kolektoriaus tikrai nereikia, bet EGR vožtuvą teks. Tiesa 607 keist palyginus su 807 ar C8, tai vienas juokas.
#484
Parašyta 2010 sausio 28 - 13:41
Varžteliai tik du, ale kad jie lengvai išsisuks... Nu tai čia kaip pasiseks. Man asmeniškai vienas nutrūko, dabar prisuktas vienu varžtu, bet užsisandarinęs gerai. Kažkada vėliau teks kažką darytis. Tas vamzdelis nusiima ir daugiau nieko nereikia daryt.o tas RGE voztuvas tik du varzteliai atsisuka ir tas metalinis vamzdelis,ir jis paprastai nusiima,ar dar ka nors ten nesugadinsi ji nuiminedamas,klausiu nes nesu jo dar emes,ir atrodo kad man jis uzstriges ,o ta tarpine turbut jau nauja reikalinga
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#485
Parašyta 2010 sausio 28 - 14:17
ot velnias bijau ir bandyti,jai abu nulus teks tikrai kolektoriu imti,kitaip gi nepriesi isgrezti ,bet ta tarpine gal irgi reiktu nauja tureti,siaip auto vaziuoja gerai ,bet tas voztuvas yra pastrigesVaržteliai tik du, ale kad jie lengvai išsisuks... Nu tai čia kaip pasiseks. Man asmeniškai vienas nutrūko, dabar prisuktas vienu varžtu, bet užsisandarinęs gerai. Kažkada vėliau teks kažką darytis. Tas vamzdelis nusiima ir daugiau nieko nereikia daryt.
#486
Parašyta 2010 sausio 28 - 14:46
#487
Parašyta 2010 sausio 28 - 14:51
turbut ir man uzdarytoi padeti ,nes trauka nepablogejo ,tie varzteliai mano dar jau panasus i varztus ,ale bijau prisidirbti,ko gero ir as paliksiu kaip yraGal ne visai į temą, bet manajam DW10ATED EGR irgi užsikirtęs (panašu, kad uždarytoj padėty).
Buvau pionieriškai nusiteikęs jį keisti, bet kai pamačiau kaip veržlytės ir špilkutės (ar varžteliai) atrodo (ar tiksliau - kas iš jų likę) - supratau, kad kol kas yra gerai kaip yra
#488
Parašyta 2010 vasario 08 - 21:52
PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.na ar issiaiskinai pas tuos specus,kaip te su tom zvakem,gal koki stebukla rado
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#489
Parašyta 2010 vasario 09 - 08:30
O va čia jau rimtesnės bėdosPAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#490 Svečias_Titowas_*
Parašyta 2010 vasario 11 - 15:01
#491
Parašyta 2010 vasario 11 - 15:12
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#492
Parašyta 2010 vasario 13 - 17:37
#493
Parašyta 2010 vasario 14 - 23:28
cia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorijavisiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#494
Parašyta 2010 vasario 15 - 10:31
deja..deja tai labiau panasu i purkstuku, kompresijos,neveikenciu p.zvakiu problemascia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorija
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#495
Parašyta 2010 vasario 15 - 15:24
bet pasitaiko, buna ir jo beda,o kas del purkstuku,tai cia pirmiausias bandimas ,jai purkstukai geri,zvakes geros,tai lieka slegio voztuvas ,nes isbandyta, draugo C5 2,2HDI ilgokai reikejo sukti salta ,purkstukai ,zvakes ok,pakeitem voztuveli ,is pol abarota uzsikuria,kaip liaudis sakodeja..deja tai labiau panasu i purkstuku, kompresijos,neveikenciu p.zvakiu problemas
cia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorija
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#496
Parašyta 2010 vasario 15 - 19:24
#497
Parašyta 2010 vasario 16 - 00:05
#498
Parašyta 2010 vasario 16 - 17:23
Cia manau sutapimas su uzsikirtusio,uzsalusia reguliatoriaus asele...tokie reguliatoriai sekmingai kelyje paprastai numirsta...yra ir kitu budu visa tai patikrinti neisardziusbet pasitaiko, buna ir jo beda,o kas del purkstuku,tai cia pirmiausias bandimas ,jai purkstukai geri,zvakes geros,tai lieka slegio voztuvas ,nes isbandyta, draugo C5 2,2HDI ilgokai reikejo sukti salta ,purkstukai ,zvakes ok,pakeitem voztuveli ,is pol abarota uzsikuria,kaip liaudis sako
deja..deja tai labiau panasu i purkstuku, kompresijos,neveikenciu p.zvakiu problemas
cia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorija
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#499
Parašyta 2010 vasario 16 - 17:26
HDI kaitinasi zvakes net ir katik uzkurtame variklyje~30sek..priklausomai nuo ausinimo skyscio temperaturosant ekranelio kaitinima parodo trumpai,bet jos dar kaista apie 20 sekundziu,o jai zalias temperaturos daviklis butu kaltas tai neroditu ant spidometro temperaturos
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#500
Parašyta 2010 vasario 16 - 17:32
tai ta as ir norejau pasakyti kad uzkurtam varykliuiHDI kaitinasi zvakes net ir katik uzkurtame variklyje~30sek..priklausomai nuo ausinimo skyscio temperaturos
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0