sveikas , del to tu teisus kad nerodytu temperaturos nes pats tai bandziau, keiciau ta nelemta davikli kuris buvo geras.O pagal meistrus jis buvo blogas.ant ekranelio kaitinima parodo trumpai,bet jos dar kaista apie 20 sekundziu,o jai zalias temperaturos daviklis butu kaltas tai neroditu ant spidometro temperaturos
Pakaitinimo žvakės ir relės
#501
Parašyta 2010 vasario 16 - 19:36
#502
Parašyta 2010 vasario 16 - 19:37
gal galetum pasakyt kaip patikrinti?Cia manau sutapimas su uzsikirtusio,uzsalusia reguliatoriaus asele...tokie reguliatoriai sekmingai kelyje paprastai numirsta...yra ir kitu budu visa tai patikrinti neisardzius
bet pasitaiko, buna ir jo beda,o kas del purkstuku,tai cia pirmiausias bandimas ,jai purkstukai geri,zvakes geros,tai lieka slegio voztuvas ,nes isbandyta, draugo C5 2,2HDI ilgokai reikejo sukti salta ,purkstukai ,zvakes ok,pakeitem voztuveli ,is pol abarota uzsikuria,kaip liaudis sako
deja..deja tai labiau panasu i purkstuku, kompresijos,neveikenciu p.zvakiu problemas
cia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorija
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#503
Parašyta 2010 vasario 16 - 19:43
temperatutos daviklis yra variklio desiniam sone mazdaug per variklio viduri, pas mane 2lhdi tai reikia oro filtro slanga nuimt kad patogiau butu prieit, siaip priejimas nepats maloniausias.ten toks ziedelis nusiima ir tik tada dacikas issitraukia ir nubega keli simtai gramu antifrizo.Sveikas. Pas mane irgi tokia pati problema su zvakem. Ispradziu galvojau kad purkstukai blogi,bet paskui pasidariau diagnostika tei pasake kad zvakes nekaista. Norejau paklaust kada salta masina pas tave jinai kuriasi sunkei? Ir kada uzkuri vibracija jauciasi? Ir dumu gausei? O paskui kaip pasila viskas normalei... Ir daugiau kuro ima? Beja kur ta temperaturos daviklis randasi?
#504
Parašyta 2010 vasario 18 - 20:16
cia biski ne i tema, norejau paklaust ar visi dyzeliniai pezai turi ta vadinama kuro pompavimo puslele?tai ta as ir norejau pasakyti kad uzkurtam varykliui
nes pas mane 307hdi tai nera. ir ar galima prisijungt ja papildomai, nes pas mane toj vietoj kur turi but ta puslele tai slangutes tiesiogiai praeina ir viskas. aciu uz patarimus
#505
Parašyta 2010 vasario 18 - 22:43
pas HDI man rodos tokio daikto nera,jiem kura pompuoja siurblys bake,tai jos ir nereikia,o jai kuras gryzta i baka tai ant kuro filtro stovi dangtelija atbulinis voztuvas kurisneleidzia kurui gryzti,jai klystu pataisykitcia biski ne i tema, norejau paklaust ar visi dyzeliniai pezai turi ta vadinama kuro pompavimo puslele?
nes pas mane 307hdi tai nera. ir ar galima prisijungt ja papildomai, nes pas mane toj vietoj kur turi but ta puslele tai slangutes tiesiogiai praeina ir viskas. aciu uz patarimus
#506
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:57
Vai vai vai... Kalega, jumi daugiau nei 2,2 matarų matęs?pas HDI man rodos tokio daikto nera,jiem kura pompuoja siurblys bake,tai jos ir nereikia,o jai kuras gryzta i baka tai ant kuro filtro stovi dangtelija atbulinis voztuvas kurisneleidzia kurui gryzti,jai klystu pataisykit
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#507 Svečias_zbygis_*
Parašyta 2010 vasario 19 - 11:30
#508
Parašyta 2010 vasario 19 - 12:18
tas tai tiesa,pas mane 2,2 tai daugiau ir ciupinejau toki matora,kas liecia pezo ir dar HDI ,o siaip benzininiu dizeliniu esu perrinkes tvarkes ne viena,tuos kitus pezo variklius tik brezinija esu mates,naturoja tik atidares kopota,ciupinejas nesuVai vai vai... Kalega, jumi daugiau nei 2,2 matarų matęs?
#509
Parašyta 2010 vasario 19 - 12:40
Nu tai nerašinėkit tada tokių garantuotų tezių, bo klaidinat žmones. Žinote kaip liaudis kalba, "Geriau protingai patylėt, nei..."tas tai tiesa,pas mane 2,2 tai daugiau ir ciupinejau toki matora,kas liecia pezo ir dar HDI ,o siaip benzininiu dizeliniu esu perrinkes tvarkes ne viena,tuos kitus pezo variklius tik brezinija esu mates,naturoja tik atidares kopota,ciupinejas nesu
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#510
Parašyta 2010 vasario 19 - 19:14
tai kad cia forume skaitant yra daug baisesniu klaidinimu,as bent jau neitikinu zmoniu o tik mazdaug patariu,tai ir parasiau kad pataisitumet kai klystu,na dabar ir as zinosiu,kad pas HDI buna visokiu variantuNu tai nerašinėkit tada tokių garantuotų tezių, bo klaidinat žmones. Žinote kaip liaudis kalba, "Geriau protingai patylėt, nei..."
#511
Parašyta 2010 vasario 19 - 20:25
nesuprantu kam ta pompike jei bake siurbliukaspas man irgi nera tos pompikes ir niekada jos neprireike niekada
#512
Parašyta 2010 vasario 19 - 20:32
man prie minus 3 4 salcio net nedega pasildimo rele ir kuriasi o pasukti reikia koki 3 4 kartus manau naturalu-3 net neuzsidege pugs 406 hdi
#513
Parašyta 2010 vasario 22 - 09:25
Tam, kad atskirt ar yra bake siurblys ar ne, labai paprastas metodas, jeigu pompikė yra, vadinasi siurblio nėra, na ir atvirkščiaitai kad cia forume skaitant yra daug baisesniu klaidinimu,as bent jau neitikinu zmoniu o tik mazdaug patariu,tai ir parasiau kad pataisitumet kai klystu,na dabar ir as zinosiu,kad pas HDI buna visokiu variantu
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#514
Parašyta 2010 vasario 22 - 21:58
tai jai jis raso kad nera jam tos pompos ,tai reiskia pas ji siurblys bake stovi,ir kam ta pompa dar detiTam, kad atskirt ar yra bake siurblys ar ne, labai paprastas metodas, jeigu pompikė yra, vadinasi siurblio nėra, na ir atvirkščiai
#515
Parašyta 2010 vasario 23 - 20:57
nezinau kur ji randasi ta aseleCia manau sutapimas su uzsikirtusio,uzsalusia reguliatoriaus asele...tokie reguliatoriai sekmingai kelyje paprastai numirsta...yra ir kitu budu visa tai patikrinti neisardzius
bet pasitaiko, buna ir jo beda,o kas del purkstuku,tai cia pirmiausias bandimas ,jai purkstukai geri,zvakes geros,tai lieka slegio voztuvas ,nes isbandyta, draugo C5 2,2HDI ilgokai reikejo sukti salta ,purkstukai ,zvakes ok,pakeitem voztuveli ,is pol abarota uzsikuria,kaip liaudis sako
deja..deja tai labiau panasu i purkstuku, kompresijos,neveikenciu p.zvakiu problemas
cia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorija
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#516
Parašyta 2010 vasario 23 - 21:42
stovi kuro siurblio sone daviklis dviem varzteliais prisuktas ,i ji ieina laidainezinau kur ji randasi ta asele
Cia manau sutapimas su uzsikirtusio,uzsalusia reguliatoriaus asele...tokie reguliatoriai sekmingai kelyje paprastai numirsta...yra ir kitu budu visa tai patikrinti neisardzius
bet pasitaiko, buna ir jo beda,o kas del purkstuku,tai cia pirmiausias bandimas ,jai purkstukai geri,zvakes geros,tai lieka slegio voztuvas ,nes isbandyta, draugo C5 2,2HDI ilgokai reikejo sukti salta ,purkstukai ,zvakes ok,pakeitem voztuveli ,is pol abarota uzsikuria,kaip liaudis sako
deja..deja tai labiau panasu i purkstuku, kompresijos,neveikenciu p.zvakiu problemas
cia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorija
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#517
Parašyta 2010 vasario 25 - 12:11
ejgu ipurshkimas boshinis tada ira sjurblis bakaja o ejgu siemens sjurbli bakja nera , todel ir stove sis dajktasnesuprantu kam ta pompike jei bake siurbliukas
#518
Parašyta 2010 vasario 25 - 12:54
neissivaizduoju kaip gali uzsalti voztuvo asele,juk ten visur saliarkeCia manau sutapimas su uzsikirtusio,uzsalusia reguliatoriaus asele...tokie reguliatoriai sekmingai kelyje paprastai numirsta...yra ir kitu budu visa tai patikrinti neisardzius
bet pasitaiko, buna ir jo beda,o kas del purkstuku,tai cia pirmiausias bandimas ,jai purkstukai geri,zvakes geros,tai lieka slegio voztuvas ,nes isbandyta, draugo C5 2,2HDI ilgokai reikejo sukti salta ,purkstukai ,zvakes ok,pakeitem voztuveli ,is pol abarota uzsikuria,kaip liaudis sako
deja..deja tai labiau panasu i purkstuku, kompresijos,neveikenciu p.zvakiu problemas
cia gali slipeti beda kuro slegio reguliatorija
visiskai identiska problema ir pas mane..kol saltas ir kai maziau -15 lauke tai sukt reikai ilgai ilgai.PAKEITUS AKUMA BAIGESI IR BEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIK VIENA BEDA KAIP SAKANT NEVAIKSTO, JEI DABAR SU ZVAKEM VISKAS GERAI TAI KOL UZSIKURIU TAI SUKA LABAI ILGAI TOKS JAUSMAS KAD KURO NEPAGAUNA, BET TIK ANT SALTO MOTORO.
TAI VA VEL NAUJA BEDA.
#519
Parašyta 2010 rugsėjo 30 - 12:08
#520
Parašyta 2010 rugsėjo 30 - 14:07
C aštuntas 2.2 HDI
Vakar mečiau gerti, šiandien supratau, kad netoli numečiau....
www.metalocentras.lt[COLOR=blue]
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0