Jump to content


is duslintuvo bega tepalas


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Svečias_marijja_*

Svečias_marijja_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 13 - 20:43

sveiki turiu didele beda su dyzeluku... gal kas esat susidure su panasiu gedimu ir galetumet paaiskint kas gali buti atitike? Seniau turbina biski svilpdavo gazuojant bet traukt tai gana gerai trauke. o paskui greitai apsipyle juodais dumais ir tepala pilte pilti per duslintuva pradejo. spaudimas tepalo tai rodo manometras kad geras... Gal sakau galvos tarpine musta gali but... ar gali tokiu atveju tepalas patekt ant stumoklio ir mest lauk i duslintuva? o gal taip gali but del pacios turbinos kaltes?
  • 0

#2 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • posts 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Posted 2008 February 13 - 22:07

turbai zopa turbut truko, jei nezinai tai turba ira tepama tepalu.. tai jei truko ar suberejo kazkas pradejo tepala leisti.. toliau galvok pats ka daryti..
  • 0

#3 Bambizas

Bambizas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 314
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:'03 Chrysler Grand Voyager 3.3 Limited

Posted 2008 February 15 - 10:21

Turbina kaput... ;] Laukia nemaža investicija... :ph34r:
  • 0
www.AutoDent.lt - Automobilio įlenkimų šalinimas

#4 rgz

rgz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 165
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206

Posted 2008 February 15 - 11:05

Cia turbut i tema apie turbinas paklausiu. Esu girdejes kad turbinini dyzeliuka pries uzgesinant reik palaikyt 1-2min, bent. kol turbina nustos suktis, nes klol maisna uzkurta turbina tepama, o kai masina katik vaziavus ir iskart ja uzgesini, turbina netepama, bet ji vis dar sukasi ir dyla ir siaip negerai. Cia tiesos yra ar nelab ? :)
  • 0

#5 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 15 - 11:08

Cia turbut i tema apie turbinas paklausiu. Esu girdejes kad turbinini dyzeliuka pries uzgesinant reik palaikyt 1-2min, bent. kol turbina nustos suktis, nes klol maisna uzkurta turbina tepama, o kai masina katik vaziavus ir iskart ja uzgesini, turbina netepama, bet ji vis dar sukasi ir dyla ir siaip negerai. Cia tiesos yra ar nelab ? :)

girdejau ir as toki varianta, ir ne tik turbo dyzeliuose, bet ir benzininiuse su turbina. Reikia palauk sustojus kuri laika ir tik tada uzgesint. Kam taip daryt - tiksliai nzn, bet nuo to tarnavimo laikas turbinos pailgeja :)
  • 0

#6 Bambizas

Bambizas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 314
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:'03 Chrysler Grand Voyager 3.3 Limited

Posted 2008 February 15 - 11:12

Aš sakyčiau kad sustojus dar biški pabirbint variklį reikia tada, kai prieš tai variklis buvo smaugiamas aukštomis apsukomis, nes smaugiant variklį labai tipo įkaista turba... Ir leidžiant varikliui biški padirbti prieš jį užgesinant, tipo tada biški ataušta turba... Nu tikiuosi kas nors suprato, ką norėjau pasakyt...
  • 0
www.AutoDent.lt - Automobilio įlenkimų šalinimas

#7 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • posts 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Posted 2008 February 15 - 11:20

Aš sakyčiau kad sustojus dar biški pabirbint variklį reikia tada, kai prieš tai variklis buvo smaugiamas aukštomis apsukomis, nes smaugiant variklį labai tipo įkaista turba... Ir leidžiant varikliui biški padirbti prieš jį užgesinant, tipo tada biški ataušta turba... Nu tikiuosi kas nors suprato, ką norėjau pasakyt...


nu cia ne visai tiesa. Ne po aukstu apsuku reiktu palaikyt, o jei variklis turejo apkrovima. Siaip ant kai kuriu masinu(siuo atveju avensio) raso kad visada palaikyt nuo 20 iki 180 sekundziu varikli ijungta po sustojimo.

Ramunas
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#8 Bambizas

Bambizas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 314
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:'03 Chrysler Grand Voyager 3.3 Limited

Posted 2008 February 15 - 11:31

... Ne po aukstu apsuku reiktu palaikyt, o jei variklis turejo apkrovima...

O čia ne tą patį reiškia praktikoje?
  • 0
www.AutoDent.lt - Automobilio įlenkimų šalinimas

#9 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • posts 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Posted 2008 February 15 - 12:50


O čia ne tą patį reiškia praktikoje?


Manau ne. Pvz tempiu kita masina ar priekaba pasikroves, ar i kalna vaziuoju. Apsukos nedideles, apkrovimas didelis. O jei tu autostrada vaziuoji tuscias ten 3.5-4k apsuku, apkrovimo jokio..

Ramunas
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#10 zux

zux
  • Senbuviai
  • posts 1,373
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 GTI '02

Posted 2008 February 15 - 21:28

nesvarbu kaip ten buvot apkrove ar kaip smauget varykli, bet: turbina gauna tepala kol dirba varyklis, uzgesinat varykli - turbina dar iseigos sukasi, bet jau negaunant tepalu. del tu keliu minuciu po apkrovos - manau uztenka tiesiog sustojus leisti padirbeti ant laisvu apsuku, kad turbina suktusi kuo maziau.
  • 0

#11 Svečias_romkazas_*

Svečias_romkazas_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 18 - 17:13

Šiaip tai dažnai rašo tokius dalykus ant vairuotojo atlanko nuo saulės. Bet niekur neesu dar perskaites kad reikia paprastai prieš gesinant varikli jam leisti padirbti apie dvi minutes. Bent jau gamintojai rašo, kad po dideliu apsisukimu negesinti iskart variklio t.y. jei pradedi gazuot iki 3000 stuku apsisukimu ir staigiai užgesini varikli. Tada va reikia kad minute padirbtu ant laisvu apsisukimu. O tavo turbinai tai ivores jau pasibaige, jei nesugadinai dar sparnuotes tai manau kad patasymas iki stukos litu kainuotu.
  • 0

#12 Svečias_kests_*

Svečias_kests_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 21 - 13:10

kaip dar tokiu klausimu iskyla zmonem..... :huh:
  • 0

#13 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Posted 2008 February 22 - 16:20

Turbina reikia ausinti po agresiviu pasivazinejimu ar ilgu vaziavimu autostradoje. Vaziuojant mieste galima gesinti varikli drasiai is karto. Nes variklis laisvais sukiais dirba kas karta kaip tik sustoji prie raudo sviesoforo signalo.
  • 0
Subaru Legacy

#14 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • posts 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Posted 2008 February 24 - 02:35



O čia ne tą patį reiškia praktikoje?


Manau ne. Pvz tempiu kita masina ar priekaba pasikroves, ar i kalna vaziuoju. Apsukos nedideles, apkrovimas didelis. O jei tu autostrada vaziuoji tuscias ten 3.5-4k apsuku, apkrovimo jokio..

Ramunas

ATAUSINTI turbinai tas laikas skiriamas. o ji atausta(kaip ir ismetimo"kelnes")tik motorui dirbant TUSCIA eiga ir be APKROVOS apsukos-ta pati apkrova.turbina bus amzina-jei pries uzgesindamas susirinksi savo daiktus,apsiziuresi ar ko nepalikai(kiti nepaliko).
pakolkas vienintelis SAAB atsizvelge i technikos "nedraugus" ir padare ausinamas antifrizu turbinas,su papildomu siurbliuku po motoro uzgesinimo. :rolleyes: ;)

Edited by spakenas, 2008 February 24 - 02:37.

  • 0
spakenas@gmail .com

#15 Svečias_pivopei_*

Svečias_pivopei_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 24 - 11:33

sveiki turiu didele beda su dyzeluku... gal kas esat susidure su panasiu gedimu ir galetumet paaiskint kas gali buti atitike? Seniau turbina biski svilpdavo gazuojant bet traukt tai gana gerai trauke. o paskui greitai apsipyle juodais dumais ir tepala pilte pilti per duslintuva pradejo. spaudimas tepalo tai rodo manometras kad geras... Gal sakau galvos tarpine musta gali but... ar gali tokiu atveju tepalas patekt ant stumoklio ir mest lauk i duslintuva? o gal taip gali but del pacios turbinos kaltes?

sveiki jei turbinai parejo tik yvores tai rem komplektas su darbu ir garantija kainuos apie500 lt nuemimas uzdejimas jau atskira kaina vilniuj meistrai mano renuskei uz tokia kaina padare ir vaziavau kaip su nauja turbina
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users