Peršokti prie turinio


peugeot 405 bedos su varikliu (karbas)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Svečias_tadas1991_*

Svečias_tadas1991_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 vasario 19 - 01:53

Problema su peugeot 405 varikliu. Jis pradėjo sunkiai labai kurtis, daug benzino pro dusliarkę mest, gęsti vos pacosui išsijungus. Degimą reguliavom, bet praktiškai nieko nepadėjo, gal tik geriau vestis šiek tiek pradėjo). Ryt pabandysiu patikslint modelį variklio. Ten ir taip jis ne pirmos jaunystės, plius buvus mušta tarpinė ir tvakyta blogų žmonių, nesujungta kur reikia daug kas, bet važiavo ir gana normaliai. Karbo modelio negaliu pasakyt, nežinau kurie ten skaičiai ką reiškia, bet solexas. Perrinkau, išvaliau jį, padariau kelias naujas tarpines (senos plyšusios buvo). Sudėjau atgal į vietą. Užkūriau. Tarpinės padarytos iškart sudrėko, ar blogai? (bet neleidžia, tai gal nėra labai svarbu, senos irgi drėgmos būdavo). Tai va užsikūrė, daviau gazo ir kelioliką sekundžių palaikius gazą jau variklis laikė apsukas. Nuėjau pauostyt dūmo, supratau, kad meta benzo daug. Paskui bevaikštant aplink pradėjo purtytis ir užgeso (čia matyt pacosas išsijungė). Užkūriau vėl, bet pradėjo nebelaikyt apsukų ir vos koją paleidus, užgęsta. Bandžiau ir laisvas didint, kad pažiūrėt kas yra, bet nelabai padėjo, turbūt tą varžtą reiktų iki galo susukt. Kuriasi sunkiai ir ant sniego (žemės) juodos dėmės lieka. Na man aišku tas, kad karbą reguliuot reikia, nes prieš tai vis geriau buvo. Tai ir prieinam prie to. 1. Kur ir kaip ten tiksliai reguliuojasi mišinys? 2. Kaip reguliuot ir kaip veikia pacosas?(ten jei supratau, oro sklendę pagal daviklį stumdo pagal vandens temperatūrą). 3. Na ir plūdės duomenis kiek turi būt palenkta ir nuo ko matuojasi (turiu haynes knygą, bet angliškai mechaninių terminų kolkas neišmokau) 4. Taip pat klausimas yra nuo kur turi būt atvestas laidas į tą bačkelę su strypeliu viduj (ant jos yra kontaktas ir 12v, pas mane joks laidas nepajungtas, knygoj parašyta, kad ten selenoidas kažkoks). 5. Bei nuo kur turi būt atvesta šlanga ten karbo dešinėj pusėj kur yra du jungimai (vienas storas, kitas plonas) vienas virš kito, ant to apatinio storesnio, nes ten irgi nieko nebuvo, o padirbus iš ten garas (turbūt benzino) eina. 6. Taip pat noriu pasakyt, kad surenkant atgal karbą, ta alkūnė, pro kurią teka antifrizas ir kurioj įstatytas tas daviklis, neįėjo į savo vietą laisvai, atsirėmė į spyruoklę ir teko pristumti į vietą sukant varžtus. Nežinau ar taip turi būti? Jei kas neaišku, rašykit, parašysiu, paaiškinsiu apie ką kalbu arba įdėsiu nuotraukų.
  • 0

#2 Andrius73

Andrius73
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 93
  • Automobilis:Pezo 605 3l 1997

Parašyta 2008 vasario 19 - 16:23

Gal pirma zvakes,laidus patikrink.ir dar paziurek ar pludeje benzino nera.
  • 0

#3 Svečias_tadas1991_*

Svečias_tadas1991_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 vasario 19 - 22:13

Žvakės naujos, laidai nežinau, reiks pažiūrėt. Šiandien dar bandėm, užkurt, nepavyko. Pro benzino vamzdelį į kamerą vos vos laša, o prieš tai normaliai švirkštė. Nusiėmiau vėl karbą, žikleriai tvarkoj, reiks prapūst vamzdelius pabandyt, gal pasikimšo valant. Sakiau gal nedasiurbia benzo iš bako, bet pila atjungus šlangutę Na čia jau susitvarkysiu kaip nors. O kaip dėl tos nepajungtos šlangos ir laido į selenoidą?
  • 0

#4 Andrius73

Andrius73
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 93
  • Automobilis:Pezo 605 3l 1997

Parašyta 2008 vasario 19 - 22:39

Del šlangos ir laido į selenoidą nepamenu kaip turi but,nes neilgai varinejau su 405.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0