Variklis xu9j1, lu2-jetronic, su liamda zondu.
TA nepraeina, per daug CO.
Vaziuoja ok, gal kuro kazkiek daugiau pradejo valgyti paskutiniu metu.
Kaip suprantu, ipurskimas pats pasireguliuoja riebuma, jokiu reguliaciniu varztu geriau neliesti?
Nuo ko pradeti slieku ieskoti?
O dar geriau - kur vilniuje nuvaryti paziureti, kad nesikratytu pamate?
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/ccdf007878a3b8e6e84cadab7fd64adb?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
CO per daug
Started by acidal, 2008 Feb 25 12:15
5 replies to this topic
#1
Posted 2008 February 25 - 12:15
Volvo 940 turboplyta MY1997
#3
Posted 2008 February 25 - 13:10
niekadavozhtuvu gumeles senai keitei?
![:blush:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/blush.png)
Bet tepalo neryja, prie ko jos misinio riebumams?
Volvo 940 turboplyta MY1997
#4
Posted 2008 February 25 - 13:37
An oro matuoklės yra CO reguliavimo varžtas, man kažkada eiliniam Kemi sureguliavo.
#5
Posted 2008 February 25 - 13:44
taip. manes seniau su kadetu nepraleido del labai didelio CO. Pakeiciau oro filtra, zvakes ir prisukau ta varzta an oro boshines matuokles. Tada tilpo i katalizatorine CO norma, nors katalizatoriaus ir nebuvo.
206
#6
Svečias_Tomielis_*
Posted 2008 March 10 - 14:23
katalizatorius????
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users