
Karas keliuose
#121
Parašyta 2008 vasario 06 - 21:22
Vokiskas
Arabiskas
#122
Parašyta 2008 vasario 06 - 22:31

#123
Svečias_Tiger14_*
Parašyta 2008 vasario 08 - 12:03



#125
Parašyta 2008 vasario 08 - 15:50
Ilgai ieskotas ir pagaliau rastas naujas plieninis augintinis

kruva focusu

#126
Svečias_Tiger14_*
Parašyta 2008 vasario 08 - 18:03
O koks tas slydimo kontroles sistemos veikimo principas uzpakaliniams ratams? Priekiniams tai daugmaz isivaizduoju. Duodi per daug gazu ant leduko, o ratai vistiek neprasisuka ir pajudi is vietos graziai. O jeigu varomi uzpakaliniai, tai teoriskai nors ratai ir neprasisuka, bet vistiek yra didesne tikymybe (su galiniais varomais), kad nuslysi i soniuka net ir puikiai veikiant slydimo kontroles sitemai.Na seip yra dsc sistema. Tai jo ziema ant sniego ja isjungus ne kas. Bet su ja automobilis tikrai gerai kontroliuojamas ir slidziame kelyje
Kas gali paaiskinti dsc veikimo principa uzpakaliniams varomiems?

#127
Svečias_simakas_*
Parašyta 2008 vasario 08 - 20:00






Šį pranešimą redagavo simakas: 2008 vasario 08 - 20:02
#128
Parašyta 2008 vasario 09 - 12:45
Na kiekviename rate stovi abs davikliai kurie seka situacija ne tik stabdymo metu bet ir vaziavimo metu atlieka skaiciavimus. Jei tik vienas is varanciuju ratu praslysta variklio apsuku mazinimo ir greiciu dezes pagalba mazinama jega varantiesiems ratams. Ir seip reguktoriaus pagalba skirsto galia arba desiniam ratui arba kairiam arba abiem. Placiau jei idomu gali pasiskaityti CiaO koks tas slydimo kontroles sistemos veikimo principas uzpakaliniams ratams? Priekiniams tai daugmaz isivaizduoju. Duodi per daug gazu ant leduko, o ratai vistiek neprasisuka ir pajudi is vietos graziai. O jeigu varomi uzpakaliniai, tai teoriskai nors ratai ir neprasisuka, bet vistiek yra didesne tikymybe (su galiniais varomais), kad nuslysi i soniuka net ir puikiai veikiant slydimo kontroles sitemai.
Kas gali paaiskinti dsc veikimo principa uzpakaliniams varomiems?
#129
Parašyta 2008 vasario 09 - 12:51
#130
Parašyta 2008 vasario 09 - 12:58
Na kazkaip nepastebejau labai didelio skirtumo vazinedamas su priekiu ir galu. Man kaip tik galu lengviau, vaziuodamas jauciu kad valdau masina. Aisku mano vazinejimas yra proto ribose. Keliuose nedurniuoju, nesistengiu uzmesti galo ir tt. Siek tiek atsargumo su protu ir nebus ten nieko sunkaus. O nuo durnumo neapsaugos jokia elektronikaDar palaiko stabiluma stabdydama atskirai reikiama rata.
PS sunku ir su gerai veikiancia elektronika galinius ratus valdyti.Draugas isleke su 530d i griovi,vaziuodamas apie 30-40 km/h
#131
Svečias_Kursis_*
Parašyta 2008 vasario 09 - 22:13
Pastebėjome, kad agresyviausiai keliuose elgiasi „Volkswagen“ markės automobilius vairuojantys asmenys, kurie padaro trečdalį leistino greičio viršijimo pažeidimų. Antrojoje vietoje – BMW vairuotojai (20 proc.).
Laisvi, deze stabilumo kontroles procese tiesiogiai nedalyvauja. veikia tik variklio valdymo blokelis (degalu padavimas) ir niuansus pritvarko ABS.
Diferencialai (ne reduktoriai - tai skirtingi mexanizmai), kaip tu parasei, skirstantys momenta kairiam ar desiniam ratui - kol kas dar labai retas high techas, is BMW tik manding naujos kartos X-Drive (lyg uzpernai pasirode) sistema tokius turi. Padidintos trinties diferencialu irgi praktiskai nenaudoja (nu dabar ir pastaraisiais metais tik visokiose M serijose - kiek zinau), aiskindami kad traukos kontrole kompensuoja tokio mazgo nebuvima.
Paskutini teigini traktuoju kaip pinigus taupanti marketingini. nes bele kuriuo atveju ratai atlaiko maziau momento.
#132
Parašyta 2008 vasario 10 - 00:26
#133
Parašyta 2008 vasario 10 - 02:39
Asc, asc+t ir dsc yra skirtingu kartu sistemos. Na nezinau man taip porino kolegos is krasta auto. Na esme ta, kad ir dabartiniuose naujuose bmw yra dsc sistema tik ji siek tiek naujesnes versijos bei kartos nei maniskiame. Esu bandes aiksteleje vaziuoti per sniega su dsc ir be dsc tai skirtumas yra akivaizdus. Su dsc automobilis gana gerai valdomas slidziame kelyje. O be dsc tai jau kaip ir viskas aisku, kiek spausi tiek suksis.Maniskis 320(ASC ) stabiluma irgi reguliuoja tik su ABS ir variklio apsuku nueminu.
#134
Parašyta 2008 vasario 10 - 23:26

#135
Parašyta 2008 vasario 11 - 13:07

#136
Parašyta 2008 vasario 11 - 14:41

#137
Parašyta 2008 vasario 11 - 15:26
#138
Svečias_ULUMULU_*
Parašyta 2008 vasario 11 - 15:52
nebuk tuo tikrasNe automobilis kaltas, o tie durniukai kurie juos vairuoja. Ir apskritai tokiem tik dviradti vairuot nes tada nekeltu pavojaus kitiems


#139
Parašyta 2008 vasario 11 - 18:44
Kaip as kaupiau vairavimo patirty:Ne automobilis kaltas, o tie durniukai kurie juos vairuoja. Ir apskritai tokiem tik dviradti vairuot nes tada nekeltu pavojaus kitiems
islaikiau teises (18), gaudavau vaziuot nedaug, bet uztai efektingai: 180 ne riba budavo

Po metu ateme teises: mieste 100km/h plius manevravimas be jokiu posukiu tarp masinu (jauciaus it lenktyninkas

Dar po dvieju mensiu atgavau teises: apversta pirmoji mano nuosava masina, kuria buvau pirkes pries 5 dienas

Po to seke dvi vasaros darbo nuo ryto iki vakaro uz vairo (~45K km) ir to pasekoje vaziuoju 100 ar 110 kmh tarp vilniaus ir kauno, nes jauciu meile gyvenimui..
Va tokia ta mano ispazintis.
Senoliu ismintis byloja: protas su patirtimi ateina... ar kazkaip ten panasiai ;)
P.S. is dalies suprantu tuos skrajunus, bet tikrai neteisinu

Šį pranešimą redagavo Bildas: 2008 vasario 11 - 18:48
#140
Parašyta 2008 vasario 11 - 21:44
Pasirodo kazkas mane bande apgautKatik issiaiskinau kad su laikinu leidimu, kuris galioja iki 02 25, galiu sau drasiai vazinet, nors man vairuotojo pazymejimas atimtas 02.11-03.11 bus

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0