Nu, va, savo bezdaliukui 205-tukui 1.9D užsišoviau amerikosų kilmės aliektros jėgainę iš naujosios kartos - t.y. Exide AGM Multi-hybrid:
Žiūūū . Nu, spiralinės technologijos, užsiprašančios 999...1699 litų man da neįkandamos Atvėžins akumaliatorių po 5 dienų. Mūsų tiekėjininkai impartuoja tik šį AGM EK700 > 70Ah/760A(EN/SAE) ir EK920 > 92Ah/... . Manyčia, jog su tiek startinių amperų švaistikliai su stūmokliais laukan turėtų užsinorėt lįst, kad ir senas dyzelius bus prasukamas. Palei pasportą mašiotkei yra 66Ah/110RC. Konvertuot tuos Reserve Capacity į A(EN) tingiu, todėl pasitikiu tiekėjų/gamintojų pasikaustymu tuose reikaluose ir manau nuo tų 700A pravodkė per 0,1...10 sek. neiškeps (kai prispaus -19,-22,-25oC) ir teks sukti. Starteris ir generuotojas, manau, paruošti; nagus rodė prieš 1,5...0,6 metų ir buvo sutvarkyti.
Nusistebsiu, jei Exide AGM gyvybiškai trauks 5+ metų, ir - ne, jei kokius 2+...3+...
Diskusijoms:
__ar tie kas skalambija, jog AGM priguli naudot tik naujose autotransportaus priemonėse su "start & stop" ar kuom ten, teisūs?... Aš manau, kad tų start/stop vežėčių da per mažai, kad jiems kažką taikytų specialiai, todėl - pasirinkimas "ganz gut, wahrscheinlich".
__ar kardinaliai skiriasi "Absorbent Glass Mat" nuo "Enhanced Cycling Mat" AGM/ECM makalynėje
žiūūū ?
Edited by RaspingMetaL, 2013 September 27 - 23:55.
Jei pedalai spaudomi buratino - lai anas meldžiasi, kad Papa Karlo anrtą gyvenimą išdrožtų