83mm skersmuo tai jau 1,9 variklis. Kitas dalykas kiek man teko pastebėt, tai D variklius pirštai eina 25mm, o TD 28mm. Šiaip man atrodo 1,8 D ir 1,9D švaistikliai vienodi, kaip ir 1,8 TD ir 1,9TDTaigi taigi, vienintelis panasus variklis stovi Citroen BX D, bet jei pas mane XUD7TE A8A, o ten 161A.XU7D, kas gali pasakyti tokie pat svaistikliai ar ne? Lygiai tokio pat mataro niekur neradau...
Cia kaip suprantu pirsto skersmuo atitinka nuo 306 (28mm), bet netinka diametras (pas mane 80mm, ten 83mm). Idomu koks pirsto skersmuo yra paprasto XUD7 ir kodel jis neparasytas, nes visa kita kaip ir tiktu?
Help!
#21
Parašyta 2003 lapkričio 05 - 14:52
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#22 Svečias_Dalyvis_*
Parašyta 2003 lapkričio 05 - 15:32
Pagal pirstu skersmeni tai vienodi, bet juk nevienodi pagal diametrus - pats sakai kad 1.9 yra 83 mm, o 1.8 - 80 mm. Tai taip iseina, kad kiekvieno variklio svaistikliai unikalus ir nuo nieko netinka??? ???Šiaip man atrodo 1,8 D ir 1,9D švaistikliai vienodi, kaip ir 1,8 TD ir 1,9TD
#23
Parašyta 2003 lapkričio 05 - 16:07
Neliudek, juk turi ekskliuzyva!Pagal pirstu skersmeni tai vienodi, bet juk nevienodi pagal diametrus - pats sakai kad 1.9 yra 83 mm, o 1.8 - 80 mm. Tai taip iseina, kad kiekvieno variklio svaistikliai unikalus ir nuo nieko netinka??? ???
Volvo 940 turboplyta MY1997
#24 Svečias_Dalyvis_*
Parašyta 2003 lapkričio 05 - 17:29
#25
Parašyta 2003 lapkričio 05 - 17:32
83 ir 80 tai čia cilindro skersmuo, o švaistikliai nuo to nepriklauso. Švaistiklių ilgis priklauso nuo stūmoklių eigos, o kiek teko girdėt 1,8 ir 1,9 variklių eiga vienoda . Va pavyzdžiui 1,6 ir 1,9 variklių cilindrų skersmuo vienodas, bet skiriasi eiga, tai jiems tinka stūmokliai, bet netinka švaistikliaiPagal pirstu skersmeni tai vienodi, bet juk nevienodi pagal diametrus - pats sakai kad 1.9 yra 83 mm, o 1.8 - 80 mm. Tai taip iseina, kad kiekvieno variklio svaistikliai unikalus ir nuo nieko netinka??? ???Šiaip man atrodo 1,8 D ir 1,9D švaistikliai vienodi, kaip ir 1,8 TD ir 1,9TD
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#26 Svečias_Dalyvis_*
Parašyta 2003 lapkričio 05 - 18:03
#27
Parašyta 2003 lapkričio 05 - 18:18
Tai kad nuo švaistiklio eiga nepriklauso, ji priklauso nuo alkūninioVa pavyzdžiui 1,6 ir 1,9 variklių cilindrų skersmuo vienodas, bet skiriasi eiga, tai jiems tinka stūmokliai, bet netinka švaistikliai
#28
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 08:57
Nu jeigu jau kalbėt bendrai, tai eiga priklauso ir nuo veleno ir nuo švaistikliu. Tą pačią eigą galima gauti arba keičiant švaistiklio ilgį arba keičiant veleno petį, bet nuo šitų dalykų prilauso sukimo momentas ir variklio sūkiai. Žodžiu fizika ir tingiu labai plėstis, nes daug rašyt.Tai kad nuo švaistiklio eiga nepriklauso, ji priklauso nuo alkūninioVa pavyzdžiui 1,6 ir 1,9 variklių cilindrų skersmuo vienodas, bet skiriasi eiga, tai jiems tinka stūmokliai, bet netinka švaistikliai
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#29
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 09:09
#30
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 10:27
Čia maždaug kaip "duona skirta peiliui", o ne "peilis duonai"...bet faktas kad švaistiklio ilgis priklauso nuo eigos.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#31
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 10:55
Nu nelabai supratau ką tuom norėjai pasakytČia maždaug kaip "duona skirta peiliui", o ne "peilis duonai"
"duona skirta peiliui" - teiginys turintis labai gilia filosofinę prasmę
"peilis duonai" - nu vat čia jau konkrečiai ir aiškiai
#32
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 11:11
Neįsivaizduoju, kaip gali pasikeist stūmoklio eiga pakeitus vien švaistiklį. Degimo kameros tūris - pasikeis, bet ne stūmoklio eiga (=kubatūra)Nu jeigu jau kalbėt bendrai, tai eiga priklauso ir nuo veleno ir nuo švaistikliu. Tą pačią eigą galima gauti arba keičiant švaistiklio ilgį arba keičiant veleno petį
Nebent tu turi omeny stūmoklio eigą kaip procesą, o ne kaip atstumą tarp viršutinio MT ir apatinio MT.
#33
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 11:16
Nu vien švaistiklį tai ne. Nu ne taip biškį parašiauNeįsivaizduoju, kaip gali pasikeist stūmoklio eiga pakeitus vien švaistiklį. Degimo kameros tūris - pasikeis, bet ne stūmoklio eiga (=kubatūra)Nu jeigu jau kalbėt bendrai, tai eiga priklauso ir nuo veleno ir nuo švaistikliu. Tą pačią eigą galima gauti arba keičiant švaistiklio ilgį arba keičiant veleno petį
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#34
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 11:22
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#35 Svečias_Dalyvis_*
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 11:44
#36
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 12:13
Du metus?Su tokiu svaistikliu vazinejau du metus. Todel bandau daryti prielaida, kad alkuninis nera linkes, juolab kad svaistiklis 1-o cilindro. Nes priesingu atveju isvis butu chana
O tai kokia veleno kakliuko būsena, kaip atrodė indėklai išardžius, pagaliau ar pirštas neišdrožtas?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#37 Svečias_Dalyvis_*
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 15:35
#38
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 16:15
Nu nežinau... nežinau... 1,5 mm, tai jau gana didelis švaistiklio linkimas. Nu kadangi pugų matarai amžini, tai matyt viskas ok ;)Veleno nemaciau, o pirstas ir indeklai sake normalus. Nelabai ismanau, atvirai pasakius, bet meistrelis tikiuosi pasakytu jei kas ne taip. Siaip ten lyg nieko baisaus, tik cilindro nedakeldavo iki pat virsaus, buvo apie 1.5 mm tarpas, todel dumindavo, kompresijos nebuvo, o daugiau net nezinau...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0