Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Ant duju tarsi detonacija


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 aurimaz

aurimaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Kaunas - Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 307 SW 2.0hdi 2003

Parašyta 2008 kovo 19 - 15:00

Labas, Ga kam buvo: Ant duju labiau dreba variklis, ant benzo ramuma. Didelio skirtumo nera, bet nemalonu vistiek. Sako kompas pats turi reguliuoti degima, bet kaip minejau kazkas netaip. Toks jausmas kad detonuoja ant duju.
  • 0

#2 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 kovo 19 - 20:08

Toks jausmas kad detonuoja ant duju.

Toks jausmas, kad atsakymo negausi, bo labai slepi įrangos tipą (maišyklė ar purškalas)...
  • 0
... labai piktas diedas...

#3 aurimaz

aurimaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Kaunas - Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 307 SW 2.0hdi 2003

Parašyta 2008 kovo 20 - 10:38

na purskalas kaip suprantu. 4 karta kaip suprantu. (5 ta belgiska buna)
  • 0

#4 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2008 kovo 20 - 10:44

na purskalas kaip suprantu.
4 karta kaip suprantu. (5 ta belgiska buna)

Tai kad 5tos is viso nebuna? :blink:
  • 0

#5 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 kovo 20 - 19:57

na purskalas kaip suprantu.
4 karta kaip suprantu. (5 ta belgiska buna)

Taigi, klausimas: pats montavaisi, firma montavo, tokią pirkai ir kieno gamybos įranga?
Netingėk pateikt daugiau informacijos, kitaip nurašom paklausimą į beviltiškus...
  • 0
... labai piktas diedas...

#6 aurimaz

aurimaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Kaunas - Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 307 SW 2.0hdi 2003

Parašyta 2008 kovo 22 - 21:41

Zodziu taip: p406 1996. 1.8 16V mataras Dujas dejo zmogus kuris tuom verciasi. Na individuali įmonė bla bla bla Kaune. Nesiskundziu viskas ok. Duju valgo 11L vidurkis. Dujas dejausi vasara. Tikrai nezinau firmos. Lenkiska. Kompas stag3000 (kiek atsimenu) Ir itariu maza detonacija ant duju. Na nemalonu prie sviesoforo stovet. O gal ne detonacija tiesiog - laisva eiga ant duju dreba variklis o ant benzo ne. p.s. 5 kartos Lietuvoj nededa kiek zinau, ji atkeliauja is BELGŲ, Olandų. Ten esmė: slegį sudaro dujų bake esantis surblys. ir nera reduktoriaus, kaip 4. Jei klystu pataisykit.

Šį pranešimą redagavo aurimaz: 2008 kovo 22 - 21:42

  • 0

#7 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 kovo 22 - 23:17

Jei tas auksarankis sumontavęs įrangą mano, kad dujų ir motoro kompai savaime "apsiženys", tai gal klydo. Kompas ne pats savaime reguliuoja, o į jį įvedama programa. Pvz. man atlėkus į "Propaną" vien tik pasikeisti dujų filtro, jie pajungę kompą nemokamai atnaujino programą. Kad variklis sklandžiai dirbtų ant dujų, jam kažkiek turi pasiankstint degimas. Pas maniškį ant benzo dirba skardžiau, o persijungus ant dujų - sušvelnėja. Teks važiuot pas tuos, kurie ne tik montuoja, bet ir programuot sugeba...
  • 0
... labai piktas diedas...

#8 Svečias_linas.g_*

Svečias_linas.g_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 24 - 20:46

stag 300 yra "AC" lenku firmos LPG iranga (4 kartos), ja butinai reikia reguliuoti po montavimo, as turiu stag 50 (eko sistema), tai netgi sitam primityvui butinas reguliavimas, reguliavausi pats (naudojau savo laptopa ir laida kuri pasigaminau, jei kam reikia/idomu galiu atsiusti/nurodyti softa ir laido schemas)
  • 0

#9 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2009 spalio 27 - 01:01

V kartos iranga dazniausiai traktuojama kaip skistos fazes duju ipurkimas.Kol kas zinau tik du gamintojus ,kurie tokia iranga gamina-Vialle (Holland ) ir ICOM (Italy).Abidvi dirba idealiai ,bet turi rimtu bedu su duju siurbliais-gan greit devisi ,ypas "paragavus" musishkiu (na ir ne tik musishkiu) purvinu dujiciu.Jei ne siurbliai -senai pamirsciau apie IV kartos ipurskimus :) .Dazniausiai automobiliai su V kartos ipurskimu atkeliauja is Olandijos,Prancuzijos.Reciau is Italijos ,Belgijos. Duju iranga IV kartos beabejo butina reguliuoti kaip po irangos sumontavimo,taip ir po kazkurio laiko eksploatacijos jai "apsitrinus".Po filtro keitimo ja nebutina reguliuoti ,nes programa ,isiuta i duju kompa nuo laiko nesikeicia,beje kaip neturi kaisti savo darbiniu parametru reduktorius ir purksukai,bet aisku visada neblogai pasijungus kompa patikrinti ar viskas gerai ir jei reikia kazka pakoreguoti inesti kazhkokias korekcijas linas.q > II kartos iranga ,t.y. stag 50 ,reguliuoti ir tikrinti reikia periodishkai(2-3 kar per metus) ir kur kas dazniau ,negu IV kartos,nes ji labai jau jautri. aurimaz > su tavo variklio benzino ipurskimo valdymo strategija ("full group" arba paprastai tariant sinchroninis ipurskimas) ne visi duju purkstukai atidirba.jam reiktu labai greitu ,bet deja brangiu purskuku.

Šį pranešimą redagavo chibre: 2009 spalio 27 - 01:09

  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#10 Svečias_linas.g_*

Svečias_linas.g_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 31 - 17:35

reiks dabar kai orai atsalo persireguliuot ^_^
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0