Jump to content


Photo

Radiatoriaus ventiliatorius


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#21 vytaftas

vytaftas
  • Senbuviai
  • posts 244
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:607 2.2hdi 406 2.1td

Posted 2008 July 17 - 20:52

tai mazdaug taip ir isijungia ten plius minus 5 C

nu va dar karta eijau uzkaitint,nu kaip uzkirsta isijungia kazkur 97-98,ir issiujungia kazkur apie 92-93,kaitinau kokia valanda,nebezinau ar ieskot slieku ar cia viskas tvarkoi,ar negali atsitikt varikliui kas nors blogo del tokios temperaturos.aciu uz atsakymus
  • 0
406 2.1td,607 2.2 hdi

#22 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • posts 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Posted 2008 July 17 - 21:25

nu va dar karta eijau uzkaitint,nu kaip uzkirsta isijungia kazkur 97-98,ir issiujungia kazkur apie 92-93,kaitinau kokia valanda,nebezinau ar ieskot slieku ar cia viskas tvarkoi,ar negali atsitikt varikliui kas nors blogo del tokios temperaturos.aciu uz atsakymus

taip ir turi buti.
  • 0
spakenas@gmail .com

#23 mariokas

mariokas
  • Forumo naujokai
  • posts 23
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:PEUGEOT 406

Posted 2008 July 31 - 11:23

irgi turiu toki klausima, neveikia kairysis ventiliatorius tas kuris nuo A/C p406 99m 1.9td 66kW ikirestailinginiam. reles patikrinau tvarkoj.pagal viska ventiliatoriaus motoras neveikia. kaip prie jo kontaktu dasibrauti ar reikia nuiminet bamberi ar radiatoriu? jei nuimti bamberi viska atsukau tik liko ten dvi kilpos prie faros vidui prie kuriu dasibraut sunku- gal yra kokia gudrybe kaip jas atsukt?
  • 0

#24 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2008 July 31 - 17:43

irgi turiu toki klausima, neveikia kairysis ventiliatorius tas kuris nuo A/C p406 99m 1.9td 66kW ikirestailinginiam. reles patikrinau tvarkoj.pagal viska ventiliatoriaus motoras neveikia. kaip prie jo kontaktu dasibrauti ar reikia nuiminet bamberi ar radiatoriu? jei nuimti bamberi viska atsukau tik liko ten dvi kilpos prie faros vidui prie kuriu dasibraut sunku- gal yra kokia gudrybe kaip jas atsukt?

Jei nenori lempu imt tada gelbeja drato galas, uzlenki pati galiuka ir pro posparni ikises pataikai iskylute tame fiksatoriui po to pasuki , fiksatorius atsistoja tiesiai ir buferis isitraukia is sparno.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#25 mariokas

mariokas
  • Forumo naujokai
  • posts 23
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:PEUGEOT 406

Posted 2008 July 31 - 20:46

dekui uz patarima, taip ir padariau, bet tenka pripazinti, nelengva dalia prancuzai mums sugalvojo
  • 0

#26 Sampas

Sampas
  • Senbuviai
  • posts 156
  • Vieta:Mes prie Nemuno užaugę
  • Automobilis:Peugeot 407 1.8 16v

Posted 2008 August 05 - 15:27

tame esme, kad jei atvaziuoji pvz tem 100 isjungi degima, ir tada ziure pradeda antifrizas laseti, nes uzkaista ir nera ausinimo..

Kaip tau išjungus variklį variklis dar "užkaista". Oro temperatūra pas mus ačiū dievui ne 100 laipsnių, o kokie 25, taip kad ir be ventiliatoriaus per keletą minučių jis puikiai atvėsta ir tikrai nepasakok, kad tau tik sustojus pradeda antifrizas lašėti, vadinasi kai važiuoji irgi laša, bet kai nematai galvos neskauda :lol: . Nežinau ar turi dar suktis ventiliatorius išjungus degimą (pas mane nesisuka), bet apart akumo nusodinimo kitų "teigiamų" savybių neįžvelgčiau.
  • 0
Kas gali - daro. Kas negali - moko. Kas negali mokyti - vadovauja.

#27 Svečias_Mancius_*

Svečias_Mancius_*
  • Svečiai

Posted 2008 August 08 - 08:01

Kaip tau išjungus variklį variklis dar "užkaista". Oro temperatūra pas mus ačiū dievui ne 100 laipsnių, o kokie 25, taip kad ir be ventiliatoriaus per keletą minučių jis puikiai atvėsta ir tikrai nepasakok, kad tau tik sustojus pradeda antifrizas lašėti, vadinasi kai važiuoji irgi laša, bet kai nematai galvos neskauda :lol: . Nežinau ar turi dar suktis ventiliatorius išjungus degimą (pas mane nesisuka), bet apart akumo nusodinimo kitų "teigiamų" savybių neįžvelgčiau.

:beer: :beer: :beer:
  • 0

#28 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 February 23 - 16:07

Pas mane jau pora metu, po variklio užgesinimo (jei jis vasara ikaites virs 100 lapsniu), aušintuvas sukdavosi kažkiek laiko ir po to sustodavo.
Teko bakstelėti į vienos mašinos užpakalį ir to pasekoje, prieš naujus metus keičiau visa difuzorių. Po pakeitimo, patikrinau ir jis veikė (sukosi aušintuvas užkaitus kiek virš 100 laipsnių) kaip ir senasis, tad daugiau nesirūpinau dėl Karslono.
Per šią žiemą, kadangi orai gan šalti buvo, kažkaip nekreipiau dėmesio i temperatūrą, nes ji visada būdavo apie 90 laipsnių. Be to, laikydavau įjungta pečiuką maksimaliai nes šiluma taip sakant, kaulų nelaužo kai paspaudžia šaltukas. ^_^
Bet va šiandieną, gan ilgai stovėdamas macdraive, pastebėjau, kad temperatūra pakilo virš 100 laipsniu ir propeleris neįsijungė. Pabandžiau aikštelėje pakaitinti varikli (lauke -3). Temperatūra sunkiai pakilo, bet pasiekė 110 laipsnių ir vistiek neįsijunge aušintuvas.
Pas mane mašina be kondicionieriaus, tai aušintuvas tik vienas yra:
http://www.elcats.ru...=36&unit=12C02A
Galvoju gal termodaviklis kvailioja kur įsuktas į radiatorių (Nr. 5)? Iki jo ateina atrodo 2 laidukai su kištuku. Kaip būtu galima patrumpinti aušintuvą, kad jis tiesiog pradėtu suktis nuo akumuliatoriaus? Gal tuos du laidus sujungti kur į termodaviklį ieina? Gal kas žinote kurios būtent reles priklauso aušintuvui?

Edited by sandman^kfmf, 2009 February 23 - 16:10.

  • 0

#29 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 February 23 - 19:30

Vek zivi, vek uchis :D Buvo atsijungus ausintuvo varikliuko fiske :blush: Gaila, kad tik ta pastebejau kai pakeiciau 25 lt kainuojanti termo davikli ir plius sugaisau 2h. :lol:

Edited by sandman^kfmf, 2009 February 23 - 19:30.

  • 0

#30 Dombasas

Dombasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 190
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:VW Golf, GSi

Posted 2009 February 23 - 19:30

Pezui kuo daugiau pridarytu "snargliu", tuo greiciau jis paruksta
  • 0

#31 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Posted 2009 February 23 - 22:00

Prisidesiu ir as su savo problema. Auto P307 1.6HDi. Pavazinejus pensininko rezimu (iki 2000rpm) ir uzgesinus varikli, isijungia ventiliatorius net ir kai lauke -5C. Antifrizas niekur nedingsta, vasara pakeistas. Radiatorius praktiskai net silti nepradeda, nuvaziavus kad ir 50km. Paneleje temperaturos rodykle daugiau 80C nekyla. Kur ieskot slieku?
  • 0

#32 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 February 24 - 00:16

Pezui kuo daugiau pridarytu "snargliu", tuo greiciau jis paruksta

Na... jei is gamyklos isvaziavo su snargliais, tai as nekaltas, nes atsijungusi buvo gamykline jungtis. :) Tiesiog ne iki galo gal uzfiksuota buvo.
  • 0

#33 arv

arv
  • Forumo naujokai
  • posts 2
  • Automobilis:peugeot 407

Posted 2015 February 22 - 19:33

sveiki man ijungus mase isijungia ausinimo ventiliatorius ir veikia iki kol isjungiu mase kas gali buti gal kas zinot


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users