Jump to content


kur gaut arkliuku?


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 Svečias_sopuku_*

Svečias_sopuku_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 07 - 11:27

sveiki. kazkaip pamasciau kad keli papildomi arkliukai nepamaisytu:) kokiu budu galima butu ju gaut? kiek zinau tai cipuot dyzelius yra paprasta o su bendzinu daug sudetingiau. ar kas nors esat su tuo susidure? ir siaip kaip galima butu nebrangiai isimest kelis arklius nekeiciant variklio ir pan.. :D pas mane dabar 406, 1997, elektros paketas(klimos ir pan), 1.8 16v

Edited by sopuku, 2008 April 07 - 11:27.

  • 0

#2 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • posts 1,795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Posted 2008 April 07 - 11:29

turgui viens arklys nuo 2000 lt :D
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#3 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • posts 2,005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Posted 2008 April 07 - 11:29

Pabandyk chia paieshkoti.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#4 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • posts 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Posted 2008 April 07 - 13:06

pirk kita masina. su daugiau AG. - geriausias variantas. o Del nebrangaus AG padidinimo . :D 1. gali detis sportini oro filtra - sako kad dadeda keleta AG (pas man sportinis stovi bet skirtumo jokio :D ) ; 2. tada galima pasikeisti ismetimo sistema (cia ne apie galini bakeli ar antgali kalbu), bet cia jau brangesnis variantas. 3. det cipa. 4. turbina. ($$$$$$$)
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#5 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2008 April 07 - 16:34

Pigiau pirkti kita puga ;) abejoju, kad tam skirtum daugiau nei 1000Lt

Edited by roccas, 2008 April 07 - 16:34.

  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#6 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • posts 2,200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Posted 2008 April 07 - 16:48

o ne pigiau mazint svori? :unsure: ismesk salono apdaila, galines sedynes, zapaske... masina lengvesne - varikliui lengviau traukti :blush:
  • 0
kažkaip.....

#7 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Posted 2008 April 07 - 17:31

Ir ka imanoma i karbonines dalys sukeisk :D
  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===

#8 zgm

zgm
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 142
  • Vieta:Vilnius - Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406 1998cm3 97 kw

Posted 2008 April 07 - 19:24

mastyti reikejo pries perkant su 1.8 varikliu, kuris tikrai nepasizymi geru galios/ekonomijos santykiu :wacko:
  • 0
Peugeot 406 `98 2.0 16v

#9 dariuska

dariuska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 475
  • Vieta:London Essex
  • Automobilis:qashqai, mazda 6 new,...

Posted 2008 April 07 - 19:51

mastyti reikejo pries perkant su 1.8 varikliu, kuris tikrai nepasizymi geru galios/ekonomijos santykiu :wacko:

na nereikia taip žiauriai apie 1,8 varikliukus kalbėt, pas mane toks pat motoras negaliu sakyt, kad netraukia, aišku kuro sanaudos didesnės nei dvilitrio, bet kaip grabovežio tikrai normalios.Gal anglams skirti motorai kitokie, net nežinau, gal europiniai jau sudrožti dauguma, na apie savajį tikrai negaliu nieko blogo pasakyti :lyzht:
  • 0

#10 zgm

zgm
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 142
  • Vieta:Vilnius - Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406 1998cm3 97 kw

Posted 2008 April 07 - 19:57

na nereikia taip žiauriai apie 1,8 varikliukus kalbėt, pas mane toks pat motoras negaliu sakyt, kad netraukia, aišku kuro sanaudos didesnės nei dvilitrio, bet kaip grabovežio tikrai normalios.Gal anglams skirti motorai kitokie, net nežinau, gal europiniai jau sudrožti dauguma, na apie savajį tikrai negaliu nieko blogo pasakyti :lyzht:

kiekvienam savo, bet pavaziavus su 1.8 ir su 2.0 niekas nepriverstu pasirinkti pirmaji varianta ;)
  • 0
Peugeot 406 `98 2.0 16v

#11 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2008 April 07 - 20:08

Prie dabartinių ir ateities žadamų kuro kainų ekonomiškos auto darosi itin populiarios. Jei tokiais tempais kainos kils, po kelių metų užteks ir vieno arklio (tikro)... :(
  • 0
... labai piktas diedas...

#12 Svečias_xninox_*

Svečias_xninox_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 07 - 20:56

nu geras cia su tais arkliais, net nuotaika pakilo :D :D :D

Edited by xninox, 2008 April 07 - 20:57.

  • 0

#13 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • posts 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Posted 2008 April 07 - 23:06

papildomi arkliai daro savo
  • 0

#14 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • posts 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Posted 2008 April 08 - 00:47

kiekvienam savo, bet pavaziavus su 1.8 ir su 2.0 niekas nepriverstu pasirinkti pirmaji varianta ;)

ner geriau kaip 3.0 ;) (nu tik tiek max yra pas peugeot)
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#15 christopher

christopher
  • Senbuviai
  • posts 148
  • Vieta:Siauliai, Mazeikiai, Ireland
  • Automobilis:Peugeot 407, Bmw M3

Posted 2008 April 08 - 06:57

pirk kita masina.
su daugiau AG. - geriausias variantas.

o Del nebrangaus AG padidinimo . :D
1. gali detis sportini oro filtra - sako kad dadeda keleta AG (pas man sportinis stovi bet skirtumo jokio :D ) ;
2. tada galima pasikeisti ismetimo sistema (cia ne apie galini bakeli ar antgali kalbu), bet cia jau brangesnis variantas.
3. det cipa.
4. turbina. ($$$$$$$)

apie 1) tai gal pas tave sportinis filtras gaudo silta ora tai tada tikrai is jo jokios naudos, dar blogiau buna
  • 0
ex Peugeot 406coupe
...nebeiskente pezas ant 90 vaziuot...

#16 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2008 April 08 - 07:02

pasikeisk, duslintuvo bakeli i pralaidesni tai yra i sportini, ir isistatyk oro filtra sportini. truputis pasijaus skirtumas truputis gal koks vienas arkliukas ar pora. ispjauk aisku katalizatoriu jei pas tave toks yra ir jei tau jo negaila, isidek rezonatoriu ta is geruju kuriu kainos jau apie 100lt eina, jie pagerina ir dar palengvina duju ismetima. stai tau ir bus keleta arklliuku ir mazesnes kuro sanaudos. paprasciausias ir pigiausias variklio tiuningas..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#17 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2008 April 08 - 12:27

papildomi arkliai daro savo

graziai golpukas pleska :D
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#18 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • posts 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Posted 2008 April 08 - 12:36

apie 1) tai gal pas tave sportinis filtras gaudo silta ora tai tada tikrai is jo jokios naudos, dar blogiau buna

pas man dujos tai as jokios naudos ir nenorejau :D
o ir filtras ne kuginis, o tas kuris i originalia deze statosi. vienu zodziu cia ne apie mano puga tema.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#19 Svečias_Auris 406_*

Svečias_Auris 406_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 08 - 17:03

kai pirkau savo ir keiciau pagrindini dirza, tai meistrai sake, kad ne pagal metkes buvo dirzas, ant traukos kazkaip padarytas, eme 23lt /100km benzo, bet ir lupo, kaip nzn kas. o kai pirkau, net nezinojau koks variklis yra, kokie buna. pagal isvaizda emiau.. dabar dujas desiu, labai benza megsta ir greicio per daug :D vidutiniskai 13lt/100km

Edited by Auris 406, 2008 April 08 - 17:03.

  • 0

#20 Svečias_KęstasP._*

Svečias_KęstasP._*
  • Svečiai

Posted 2008 April 08 - 18:59

labai benza megsta ir greicio per daug :D vidutiniskai 13lt/100km

Jei cia taip litais skaiciuojant, tai kad as taip pigiai vaziuociau... :D
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users