Šį pranešimą redagavo sopuku: 2008 balandžio 07 - 11:27
kur gaut arkliuku?
#1 Svečias_sopuku_*
Parašyta 2008 balandžio 07 - 11:27
#2
Parašyta 2008 balandžio 07 - 11:29
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#4
Parašyta 2008 balandžio 07 - 13:06
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#5
Parašyta 2008 balandžio 07 - 16:34
Šį pranešimą redagavo roccas: 2008 balandžio 07 - 16:34
#6
Parašyta 2008 balandžio 07 - 16:48
#7
Parašyta 2008 balandžio 07 - 17:31
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#8
Parašyta 2008 balandžio 07 - 19:24
#9
Parašyta 2008 balandžio 07 - 19:51
na nereikia taip žiauriai apie 1,8 varikliukus kalbėt, pas mane toks pat motoras negaliu sakyt, kad netraukia, aišku kuro sanaudos didesnės nei dvilitrio, bet kaip grabovežio tikrai normalios.Gal anglams skirti motorai kitokie, net nežinau, gal europiniai jau sudrožti dauguma, na apie savajį tikrai negaliu nieko blogo pasakytimastyti reikejo pries perkant su 1.8 varikliu, kuris tikrai nepasizymi geru galios/ekonomijos santykiu
#10
Parašyta 2008 balandžio 07 - 19:57
kiekvienam savo, bet pavaziavus su 1.8 ir su 2.0 niekas nepriverstu pasirinkti pirmaji varianta ;)na nereikia taip žiauriai apie 1,8 varikliukus kalbėt, pas mane toks pat motoras negaliu sakyt, kad netraukia, aišku kuro sanaudos didesnės nei dvilitrio, bet kaip grabovežio tikrai normalios.Gal anglams skirti motorai kitokie, net nežinau, gal europiniai jau sudrožti dauguma, na apie savajį tikrai negaliu nieko blogo pasakyti
#11
Parašyta 2008 balandžio 07 - 20:08
#12 Svečias_xninox_*
Parašyta 2008 balandžio 07 - 20:56
Šį pranešimą redagavo xninox: 2008 balandžio 07 - 20:57
#13
Parašyta 2008 balandžio 07 - 23:06
#14
Parašyta 2008 balandžio 08 - 00:47
ner geriau kaip 3.0 ;) (nu tik tiek max yra pas peugeot)kiekvienam savo, bet pavaziavus su 1.8 ir su 2.0 niekas nepriverstu pasirinkti pirmaji varianta ;)
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#15
Parašyta 2008 balandžio 08 - 06:57
apie 1) tai gal pas tave sportinis filtras gaudo silta ora tai tada tikrai is jo jokios naudos, dar blogiau bunapirk kita masina.
su daugiau AG. - geriausias variantas.
o Del nebrangaus AG padidinimo .
1. gali detis sportini oro filtra - sako kad dadeda keleta AG (pas man sportinis stovi bet skirtumo jokio ) ;
2. tada galima pasikeisti ismetimo sistema (cia ne apie galini bakeli ar antgali kalbu), bet cia jau brangesnis variantas.
3. det cipa.
4. turbina. ($$$$$$$)
...nebeiskente pezas ant 90 vaziuot...
#16
Parašyta 2008 balandžio 08 - 07:02
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#17
Parašyta 2008 balandžio 08 - 12:27
graziai golpukas pleska
#18
Parašyta 2008 balandžio 08 - 12:36
pas man dujos tai as jokios naudos ir nenorejauapie 1) tai gal pas tave sportinis filtras gaudo silta ora tai tada tikrai is jo jokios naudos, dar blogiau buna
o ir filtras ne kuginis, o tas kuris i originalia deze statosi. vienu zodziu cia ne apie mano puga tema.
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#19 Svečias_Auris 406_*
Parašyta 2008 balandžio 08 - 17:03
Šį pranešimą redagavo Auris 406: 2008 balandžio 08 - 17:03
#20 Svečias_KęstasP._*
Parašyta 2008 balandžio 08 - 18:59
Jei cia taip litais skaiciuojant, tai kad as taip pigiai vaziuociau...labai benza megsta ir greicio per daug vidutiniskai 13lt/100km
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0