nebeturetu stebinti siaip, manes jau nebe, del rudyjimo...Jau rasiau apie savo golpa, kad po triju metu surudijo bagazines dangtis, keistas visas pagal garantija.Tiksliai nepasakysiu, reikia saskaitas kelt, ziuret. Bet iskaitant visus tuos "butinus" aptarnavimus uz nekrizine kaina, garantinius ir negarantinius remontus, manau 10 kilo litu tikrai yra. Mane kazkodel labiausiai neramina kebulas. Nors prasukta 100t km, bet masinai tik du metai, o jau rudys lenda . Duslintuvas pvz. jau atrodo ne ka shvieziau nei mano 12 m. senumo XM'o, o jo duslintuvo nekeiciau nuo pirkimo ir neaisku kada ir kaip jis bebuvo keistas (jei buvo is vis).
VW Caddy
#141
Parašyta 2013 kovo 15 - 09:52
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#142
Parašyta 2013 balandžio 08 - 13:36
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#143
Parašyta 2013 liepos 08 - 13:54
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#144
Parašyta 2013 liepos 08 - 14:08
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#145
Parašyta 2013 liepos 10 - 19:34
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 liepos 10 - 19:48
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#146
Parašyta 2013 liepos 11 - 07:21
#147
Parašyta 2013 liepos 11 - 07:30
Tai ka parasei as nepasakyciau, kad visai nieko blogo, prie 80000km jau tvarkyta vaziuokle ir tai skaitai normalu vaziuojant tolimais atstumais ir ne lv ir ne by keliais... mano amzinatilsiui kadziui iki 100000km is vis nieko apart tech aptarnavimo nebuvo daryta, o buvo mates oj oj kokiu latvijos kaliningrado ir bulbu keliu...taciau po 100000 pabiro juodai:/ o siaip masina kaip loterija, kaip kam pasiseka.Na ir aš tada biški apie darbini arkli, tik aš nesuprantu kaip jum tie Caddžiai taip genda, taigi
2006 gimimo
rida 145 000
pirmieji 80 000 km tolimos keliones, Norvegija- Lietuva,
gedimai- jokiu, apart technines priežiuros, tepalai,filtrai, važiuokles smulkmenos- antgaliai,šarnyrai, viskas.
paskutinius kilometrus trinamas trumpais atstumais po miesta, i darba, atgal, į sodą ir t.t manau didesnis peilis mašinai negu tolimos keliones. Jokiu rimtu gedimu, apart nulužusio galinio valytuvo, visa elektra veikia puikiausiai, aprudijo galiniu duru rankenele, daugiau jokiu rudžiu, nusiplaunu ir vel kaip naujas
Su varykliu visai nieko nera daryta, žvakes tik keistos, tepalai kas metai.
Tik jaučiasi kad sankabai nedaug liko gyventi, purto šaltai atleidinejant, manau iki pavasario atlaikys.
V.Ž nenuvile dar nei karto, aria laukus kaip priklauso, o čia visi degat, lužtat ir t.t nesuprantu nieko
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 liepos 11 - 07:37
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#148
Parašyta 2013 liepos 11 - 17:54
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#149
Parašyta 2013 liepos 11 - 20:16
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#150
Parašyta 2013 liepos 11 - 21:00
Vat prisėdęs primečiau, kad golpui 10km=1lt. Po biškuti jau ima nervas nebepamenu kada tarp aptarnavimų ( 30000km ) esu pravažiavęs be apsilankymo servise, stabiliai reik kas 10000km. Dabar kas sav reiks sukti į servisą, kitą sav sklendę, dar kitą rudžių taisymas.
O dar kas idomiausia, dar nekeisti galiniai diskai, o kaladėlės antras komplekats ir 233900km
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 liepos 11 - 21:23
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#151
Parašyta 2013 liepos 12 - 07:27
Nuomone cia nepades. Aritmetika pades.norėčiau Aroon'ės komentaro, mano nuomone, kad ksenonai nė velnio nebrangiau nei eilinės lemputės.
Tiek pas mane, tiek mano aplinkoje ksenonai keiciami kas ~2-3metus.
Kad ir kaip skaiciuociau - ne velnio pigiau neiseina. Atvirksciai - brangiau turbut veik 3 kartus. Tiesa yra niuansas: kol automobilis garantinis, ksenonines lemputes keiciamos pagal garantija, kai tuo tarpu halogenines - ne.
#152
Parašyta 2013 liepos 12 - 10:58
na kad ir kaip skaiciuoju tarkim su peugeot 306 tai per penkmeti isejo 100pigiau...Nuomone cia nepades. Aritmetika pades.
Tiek pas mane, tiek mano aplinkoje ksenonai keiciami kas ~2-3metus.
Kad ir kaip skaiciuociau - ne velnio pigiau neiseina. Atvirksciai - brangiau turbut veik 3 kartus. Tiesa yra niuansas: kol automobilis garantinis, ksenonines lemputes keiciamos pagal garantija, kai tuo tarpu halogenines - ne.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#153
Parašyta 2013 rugpjūčio 06 - 09:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#154
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 09:26
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#155
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 10:57
#156
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 11:40
Jo pagal tamstos "ale mąstymą", wagenas ne mašina, pežas (ypač 407) taip pat... Jei meistrai šūdarankiai nesugeba rasti gedimo ir jį pašalinti tai kuo dėta mašina? Iš tokių pezalų ir atsiranda "vbs"...Na cia visiska antireklama vw, nieko gero is tu liaudies vezimu
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#157
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 11:58
Sudarankiai sugeba rasti gedima, gi viskas taisoma ir issprendziama, bet negi tokie dalykai kaip rudijimas, vaziuokles neaisku bildesiai ir t.t ir nuolatines bedos nedaro gedos tokiam superiniam auto kaip VW ???? Tai nafiga permoketi 1,5 karto ir imti VW jei gali uz mazesne kaina paimti malonesne auto, kuri vargu ar gali daugiau gesti.Jo pagal tamstos "ale mąstymą", wagenas ne mašina, pežas (ypač 407) taip pat... Jei meistrai šūdarankiai nesugeba rasti gedimo ir jį pašalinti tai kuo dėta mašina? Iš tokių pezalų ir atsiranda "vbs"...
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 rugpjūčio 07 - 11:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#158
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 12:21
Pasirinkimo laisvė didelė, tai kas draudžia rinktis?Sudarankiai sugeba rasti gedima, gi viskas taisoma ir issprendziama, bet negi tokie dalykai kaip rudijimas, vaziuokles neaisku bildesiai ir t.t ir nuolatines bedos nedaro gedos tokiam superiniam auto kaip VW ???? Tai nafiga permoketi 1,5 karto ir imti VW jei gali uz mazesne kaina paimti malonesne auto, kuri vargu ar gali daugiau gesti.
Bišky ot, bet. Šeimynoj dvi auto- 306as ir 5pliusas. 5pliusas universalas dyzelis ir automatas. Ir tikrai esu susidaręs nuomonę, kad daugumai ( gal verčiau reikėtų sakyti kas nesusidūręs) pežas ne mašina, o universalas ir dar traktorinis automatas totalus kosmosas. Wageną turim jau 5metus, per beveik 55K km vienintelis didesnis remontas buvo prieš šią TA priekio važiuoklės, priekinių diskų, kaladėlių ir šlangučių keitimas, kas kaštavo beveik 900lt. Į variklį ar dėžę investicijų nulis(tepalai, filtrai neskaičiuojami). Apie 306ą iš vis tyliu.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#159
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 12:23
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#160
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 12:32
lygini i pirštą su varpa, 306 su 5pliusu. man juokas ima iš tokių, kurie i metus nuvažiuoja po max 15000km ir tipo oj kaip ma6ina gerai laiko, 55000pravažiuoti su waagenu ir tipo viskas ok:) po tiek km is vis turėtų nebūt jokių bėdų pežą lygink geriau su tokių metų golpu,tada pažiūrėsim kas kaip Kas del VW ne nuo manęs priklauso, firma vokiška, griežtai perkamos vokiškos auto, būtų mano valia,aš imčiau C5, bo po vokiškos kokibės kratymosi negera darosi. Firma kalba apie naujos pirkimą, tai tikrai bus VW, o gal ir Skoda...Beje darbinis kadis, kuris daugiau stovi,nei važiuoja ir stovėdamas moka sugesti,tai tas tai anas, tai veterokas nusmigo,tai varikliogedima meta ir t.t..Pasirinkimo laisvė didelė, tai kas draudžia rinktis?
Bišky ot, bet. Šeimynoj dvi auto- 306as ir 5pliusas. 5pliusas universalas dyzelis ir automatas. Ir tikrai esu susidaręs nuomonę, kad daugumai ( gal verčiau reikėtų sakyti kas nesusidūręs) pežas ne mašina, o universalas ir dar traktorinis automatas totalus kosmosas. Wageną turim jau 5metus, per beveik 55K km vienintelis didesnis remontas buvo prieš šią TA priekio važiuoklės, priekinių diskų, kaladėlių ir šlangučių keitimas, kas kaštavo beveik 900lt. Į variklį ar dėžę investicijų nulis(tepalai, filtrai neskaičiuojami). Apie 306ą iš vis tyliu.
Beje ko pats laikai 306 jei jis jau toks blogas?
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 rugpjūčio 07 - 12:40
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0