Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Leak Down testas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 balandžio 14 - 08:26

Kazkaip peugeot forume iki siol nieko apie toky dalyka neteko skaityt...
Turiu migo varikly, kurio nesu net mates uzkurto, nei kompresijos mataves, o pries dedant jy y masina, noretusi sutvarkyt taip kad veliau nereiktu kist prie jo nagu -_- Vienas is populiariausiu budu pasitikrint varikly aisku yra kompesijos matavimas, bet kaip tai padaryt varikliui kuris guli garazo kampe be pavaru dezes ir starterio? Sumasciau kad geriausia iseitis bus Leak Down testas, bet kai uz jy paprase 150 Lt pradejau raustis internete, kur pilna infos.
Trumpai apie leak down testa: su kompresorium puciamas oras y degimo kamera, kai stumuoklis yra virsutiniam taske ir visi voztuvai uzdaryti. procentaliai slegiu skirtumas tarp dvieju monometru rodo, kiek oro prarandama cilindre. Nauju varikliu buna ~5%, pavazinetu bet dar geru ~10-15%. Skirtingai nei paprastas kompresijos matavimas, leak down parodo pro kur nuteka slegis: pro ysiurbimo voztuvus (girdisi snypstimas ysiurbimo kolektoriuje), pro ismetimo voztuvus (girdisi ismetimo kolektoriuje), pro ziedus (girdisi karterio alsuoklyje), ar net pro tarpine, jei slegis eina y ausinimo sistema - teoriskai taip turetu buti ;)
Isleides ne daugiau 50 Lt pasidariau tokie prietaisa:
Posted Image
pagal aprasyma, tarp monometru turi buti ~7mm ilgio su ne didesne kaip 1 mm skylute restriktorius (kamstis), bet maziausias koky radau grazta buvo 1.5mm, del to matyt prietaiso parodymai buvo kiek netikslus y teigiama puse (nes slegio praradimas sename migo variklyje nevirsijo 5-7%, beja kaip ir manojo CTI).
Posted Image
Kita savaitgaly pakeisiu restriktoriu su 1 mm skyle. Tik butu naudinga sukalibruot ta prietaisa, tai sakau gal kas is klubieciu neseniai atliko rimtoj firmoj toky testa, kad butu galima paziuret ant kiek manasis klysta ir yvertinus paklaida butu galima naudot visai kaip rimta prietaisa ;)
  • 0

#2 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2008 balandžio 14 - 08:46

O tai sukalibravimą pabandyk pasidaryt pats. Užkimšk vieną galą aklinai, o per kitą varyk orą, šiaip abu monometrai turi kilt vienodai ir viskas.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#3 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.213
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2008 balandžio 14 - 09:05

pratestuojam ir an manojo Mi variklio, o tada palyginam :) alus mano.
  • 0

206


#4 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 balandžio 14 - 09:23

O tai sukalibravimą pabandyk pasidaryt pats. Užkimšk vieną galą aklinai, o per kitą varyk orą, šiaip abu monometrai turi kilt vienodai ir viskas.

Abu ir kyla vienodai kai uzkistas galas, bet del tos skylutes tarp monometru nesu tikras, juk jei tarkim palikt ten tik 10 mm slanga, tai net esant 50% nutekejimui, abu monometrai rodytu vienoda slegy ir neitu suprast koks tarp ju skirtumas...
Dabar nustatau kompresoriu kad pastoviai laikytu 6 atm, prijungiu prietaisa prie variklio, pirmas monometras uzkyla iki 6 atm, o antrasis leciau bet irgi uzkyla kazkur iki 5.8, sakau jei sumazinus skyle rastriktoriuj tai tada ir skirtumas tarp ju butu didesnis. Manau pagal variklio (gal greiciau - cilindro) kubatura turetu buti ir tam tikras skylutes diametras. Deja viskas ka pavyko rast, tai kazkoks JAV aviacijos tech reglamenta:
http://rgl.faa.gov/R.....hapter 08.pdf
For an engine cylinder having less
than a 5.00-inch bore; 0.040-inch orifice diameter;
.250 inch long; and a 60-degree approach
angle.
5 coliai, tai 127 mm, migo berods 83 mm stumuoklis, tai vadinasi skyle turetu buti dar mazesne...

Šį pranešimą redagavo maiklas: 2008 balandžio 14 - 09:33

  • 0

#5 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 balandžio 14 - 09:28

pratestuojam ir an manojo Mi variklio, o tada palyginam :) alus mano.

O tu savajam esi dares leak down? Nes jei ne, tai tik suprasim kuris variklis geresnis, bet ant kiek tai taip ir bus neaisku. nu dar galima pamatyt skirtumus tarp cilindru...
Siaip, tai ta prietaisa galesiu paskolint, tik dar dabar manau is jo nedaug naudos ;)
  • 0

#6 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2008 balandžio 14 - 11:16

Posted Image

ech, zvejyba - uzsimaniau :blush:
  • 0

#7 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 balandžio 14 - 11:56

ech, zvejyba - uzsimaniau :blush:

Tai cia apacioj tik relikvijos ir srotas sukabinta, visi anglies pluostai virsutinese lentynose guli ;)
  • 0

#8 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2008 balandžio 14 - 13:59

i prigalvok tu tokiu dalyku :blink:
  • 0

#9 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2008 balandžio 14 - 15:59

Tai cia apacioj tik relikvijos ir srotas sukabinta, visi anglies pluostai virsutinese lentynose guli ;)

nu viskas, sia savaite tikrai zvejosiu :ph34r:
  • 0

#10 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2008 balandžio 14 - 18:13

mda... :wacko: Fantazijos tau netruksta :blush: :beer:
  • 0
kažkaip.....

#11 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.213
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2008 balandžio 14 - 18:52

O tu savajam esi dares leak down? Nes jei ne, tai tik suprasim kuris variklis geresnis, bet ant kiek tai taip ir bus neaisku. nu dar galima pamatyt skirtumus tarp cilindru...
Siaip, tai ta prietaisa galesiu paskolint, tik dar dabar manau is jo nedaug naudos ;)

nedariau niekad testu.. pazaist idomu :)
  • 0

206





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0