
Peugeot 607 2.2 benzinas/dujos
#1
Svečias_egidijus700_*
Posted 2008 April 17 - 21:22
#2
Posted 2008 April 18 - 06:12
Apie dujas nepapasakosiu, taciau 2.2 benzinas megsta tepalus. Daugiau - tikrai puikus variklis. Vartotas tiek 406'ame (~50kkm) bei vartojamas autobuse (virs 30kkm). Tiesa, labai nemegsta benzino is Lukoilo bei UnoX'o - nuolatos uzsidegineja "Antipolution fault"turiu 406 01m. 2.2hdi zadu isigyti 607 noreciau pasiteirau kaip murkia 607 liutunas 2.2 benzinas jei ideciau dujas ar geriau apsimoketu isigyti hdi motoriuku
#3
Posted 2008 April 18 - 19:28
Čia galima išvystyt aršų disputą - "Kas geriau, benzas-dujos, ar zyzelis..."... jei ideciau dujas ar geriau apsimoketu isigyti hdi motoriuku
Jaučiu, kad nuomonių būtų tiek, kiek jas norinčių pareikšt. Tiesa - abstrakti sąvoka. Sėkmės besiaiškinant.
P.S. Pirmoji nuomonė: važinėju dujom, vargo nematau ir dedu skersą ant zyzelio...

#4
Posted 2008 April 18 - 20:36
Primesk, siandien paziurejau LUKoil'e kuro kainas- dyzelinas 3,90lt, dujos 1,7lt. Man atrodo komentaru daugiau nereik kas labiau apsimoketuČia galima išvystyt aršų disputą - "Kas geriau, benzas-dujos, ar zyzelis..."
Jaučiu, kad nuomonių būtų tiek, kiek jas norinčių pareikšt. Tiesa - abstrakti sąvoka. Sėkmės besiaiškinant.
P.S. Pirmoji nuomonė: važinėju dujom, vargo nematau ir dedu skersą ant zyzelio...
#5
Svečias_mmx_*
Posted 2008 April 20 - 20:26

#6
Posted 2008 April 21 - 07:33
#7
Svečias_mmx_*
Posted 2008 April 21 - 09:39


#8
Svečias_Dan_*
Posted 2011 March 07 - 12:57
Kaip suprantu 3.0 valgo 16-20 duju, o kiek 2.2? beje kalbama apie tiesioginio ipurskimo sistema?na taip smagiai jis vaziuoja ir su 2.2
o ir sanaudos 3.0 V6 Vilniaus mieste 16-20ltr/100km duju ,o benzo ~15ltr/100km
#9
Svečias_Andre_*
Posted 2011 March 11 - 22:37
pas mane tiesiogines dujos tai trasoj 9-10/100km, mieste 12-14/100km. jei gazuoji mieste pastoviai ir draguoji tai ir durniui aisku kad daug ryjaKaip suprantu 3.0 valgo 16-20 duju, o kiek 2.2? beje kalbama apie tiesioginio ipurskimo sistema?
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)

#10
Posted 2011 March 12 - 14:25


#11
Svečias_Dan_*
Posted 2011 March 14 - 09:56
hmm taip ir neapsisprendziu 2.2 ar 3.0 pirkt 607 =/ tiesa, kazkoki ganda girdejau, kad kazkurie modeliai eina su dviem karbais ir t.t. kad i juos atseit neziuret... galit gal pakomentuot?406 su 2.2 per paskutinius 500 km tik mieste vartoja ~11 duju plius benzas pasildyti ryte
Vasara vartoja daugiau, nes pastoviai naudoju A/C. Vaziavimo stilius normalus
#12
Posted 2011 March 14 - 13:30
Siaip tai 3.0 yra zymiai patvaresnis nei 2.2(netingek po forumus pasiskaitinet ir musu ir rusu). Pats jau antra 3.0 turiu, pas 2.2 yra kazkokia beda su alsuokliu, jam uzsalus ziema uzkala motoras. BET, yra vienas bet jei nupirksi gera 2.2, tikrai neturesi vargo. Dujas ideti kainuos 500-600 brangiau i 3.0.hmm taip ir neapsisprendziu 2.2 ar 3.0 pirkt 607 =/ tiesa, kazkoki ganda girdejau, kad kazkurie modeliai eina su dviem karbais ir t.t. kad i juos atseit neziuret... galit gal pakomentuot?
P.S. jau 100 kartu buvo kalbeta, jog 2.2 ir 3.0 kuro vartoja TIEK PAT, ypac jei automatas. dar vienas 2.2 minusas - jo darbas primena dyzeli, nezinau kodel, bet tikrai paklausk betko jis garsiai klaksi...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Svečias_Dan_*
Posted 2011 March 14 - 14:47
supratau - imsim 3.0Siaip tai 3.0 yra zymiai patvaresnis nei 2.2(netingek po forumus pasiskaitinet ir musu ir rusu). Pats jau antra 3.0 turiu, pas 2.2 yra kazkokia beda su alsuokliu, jam uzsalus ziema uzkala motoras. BET, yra vienas bet jei nupirksi gera 2.2, tikrai neturesi vargo. Dujas ideti kainuos 500-600 brangiau i 3.0.
P.S. jau 100 kartu buvo kalbeta, jog 2.2 ir 3.0 kuro vartoja TIEK PAT, ypac jei automatas. dar vienas 2.2 minusas - jo darbas primena dyzeli, nezinau kodel, bet tikrai paklausk betko jis garsiai klaksi...

#14
Posted 2011 March 14 - 15:51

#15
Posted 2011 March 14 - 16:16
#16
Svečias_Dan_*
Posted 2011 March 16 - 08:40
apie kiokias ligas kalbama?ziurek geriau nuo 2004. gadangi tais metais buvo padarytas faceliftas ir visos kvailos ligos turejo buti panaikintos
#17
Svečias_Dan_*
Posted 2011 March 18 - 09:46
teko girdeti, kad pas 607 yra visiska garso izoliacija ir begarsis peciukas. cia tiesa ar mitai?Siaip tai 3.0 yra zymiai patvaresnis nei 2.2(netingek po forumus pasiskaitinet ir musu ir rusu). Pats jau antra 3.0 turiu, pas 2.2 yra kazkokia beda su alsuokliu, jam uzsalus ziema uzkala motoras. BET, yra vienas bet jei nupirksi gera 2.2, tikrai neturesi vargo. Dujas ideti kainuos 500-600 brangiau i 3.0.
P.S. jau 100 kartu buvo kalbeta, jog 2.2 ir 3.0 kuro vartoja TIEK PAT, ypac jei automatas. dar vienas 2.2 minusas - jo darbas primena dyzeli, nezinau kodel, bet tikrai paklausk betko jis garsiai klaksi...
#18
Posted 2011 March 18 - 19:49


Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#19
Svečias_Dan_*
Posted 2011 March 21 - 14:01
buvau turguj kelias matavausi. Peciukas svilpia kaip ir pas kitas masinas - tai cia mitas, kad jis begarsis. Toliau pelenine kur yra po ranka, kiek ziurejau pas visas ji stringa atsidarydama.Sitas tai tiesa, visa kas lauke, beveik negirdima, dvigubi stiklai SUPER, pvz:
Lenki fura (arba prasilenki) matai tik vaizdaVariklis (bent jau V6 benzinas) beveik nesigirdi salone, nebent gerai uzspausi... zodziu esi atsiribojes nuo isores garsu, tik vairo koloneles bildejimas sutersia ramybe
#20
Posted 2011 March 22 - 17:26
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users