Visos geros masinos jau pagamintos...
#1
Parašyta 2008 balandžio 26 - 22:49
#2
Parašyta 2008 balandžio 26 - 22:51
Mercedes-Benz Renntransporter 1955
Sestajame desimtmetyje ispopuliarejus Grand prix lenktynems Mercedes - Benz sukure unikalia masina lenktyniu bolidams pervezti is vieno lenktyniu etapo i kita, o prireikus pristatyti i centrine bustine remontui. Tuometinio MB lenktyniu komandos vadovo Alfredo Neubauerio iniciatyva prototipu kurimo skyrius sukure kazka tarp sunkvezimio ir sportinio automobilio. Sis daiktas gavo Renntransporter'io varda.
1955 metais jis pirma karta pasirode lenktynese ir susilauke gerokai daugiau demesio nei tikroji MB lenktynine masina, kuria jis atgabeno. Isskirtinis dizainas, galia trauke ziurovus ir zurnalistus. Vandeniu ausinamas, 3 litru darbinio turio, sesiu cilindru variklis galejo isspausti 192 Ag jega ir isiubuoti si dvi tonas sverianti monstra iki 170 km/h (105 mph ). Oficialiai pasiekus si greiti ant masinos galo buvo tai uzrasyta ( ziur zemiau foto ). Is 150 litru talpos kuro bako kas 100 km jis issiurbdavo vidutiniskai 25 litrus benzino.
Ispudingi maisnos gabaritai: Ilgis: 6750 mm Plotis: 2000 mm Aukstis: 1750 mm. Ispudinga, kad ratu baze buvo tik truputi daugiau nei trys metrai ir priekys tarsi kabojo ore.
Jis vare siauba konkurentams. Kokie komandos lenktyniniai automobiliai jei jau sunkvezimiai tokie? Mechanikai turejo ilgiau laiko paruosti bolida kol konkurentai savuosius transportuodavo iprastais budais. Deja pagal paskirti jis dirbo neilgai. Tais paciais metais Mercedes pasitrauke is lenktyniu ir Renntransporter'is tapo nereikalkingas. Kuri laika jis buvo naudojamas reklamuoti koncernui, veziojamas po Europos parodas. Veliau keliavo po JAV ( cia ir buvo uzfiksuotas 105 mph rekordas ). Ir pagaliau 1957 metais jis grizo i Stutgarta, Mercedes - Benz muzieju. Specialiai jo gabaritams teko pakelti lubas, bet tai nesukliude siai masinai atsidurti ten kur ji nusipelno buti. Taciau kaip bebutu gaila lygiai po desimtmecio, 1967 metais jis buvo sudauzytas...
1993 metais MB mechanikai pradejo jo atkurimo darbus. Viska labai apsunkino tai, kad nebuvo Renntransporter'io breziniu, archyvuose dar buvo galima rasti pavieniu irasu ir juodai baltu nuotrauku. 1955 - taisiais jis buvo kuriamas pakankamai laisvai, improvizuojant, keiciant projekta ir pasitelkiant fantazija. Jis toks buvo vienintelis.
Visgi 2001 metais, po 6000 darbo valandu buvo pristatyta rekonstrukcija.
Atkreipkite demesi i galinio lango forma.
P.S. Pats pavadinimas renntransporter pakankamai universalus zodis. Kiek supratau Vokietijoje jis buvo vadinamas originalo kalba.
P.S.S. Informacija is neto tai faktu tikslumas ne 100 %.
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 balandžio 26 - 23:06
#3
Parašyta 2008 balandžio 28 - 21:00
Prancuziskas velnias:
Peugeot 905
Wikipedija sia transporto priemone apibudina kaip Sports-prototype racing car introduced for Sportscar racing. Sunku ir isversti. Sios raketos istorija prasideda 1988 metais, taciau pirmieji startai ivyko tik '90 - ju pabaigoje - FIA World Sportscar Championship etapuose. Pirmus zingsnius sunkino lendantys bug'ai ir galios trukumas taciau del puikios aerodinamikos, pakabos ir kt savybiu pugas sugebejo pasispardyti pries varzovus.
1991 metu sezonas teike nemazai vilciu. Masina buvo padobulinta, greitesne nei pirmtakas, taciau kelios pergales nublanko pries Le mano 24 valandu lenktynes. Abu P905 ekipazai nebaige lenktyniu. Numeris 6 ( Rosberg-Dalmas-Raphanel ) pasitrauke del greiciu dezes, o nr 5 ( Baldi-Alliot-Jabouille ) del variklio gedimu
1992 metu sezonas prasidejo pergale Silverstone'o trasoje. Komanda progresavo akyse ir sparciai vijosi varzovus, kuriancius prototipus jau gerokai anksciau. Le mane startavo 3 Peugeot ekipazai. Du is ju uzeme 1- ja ir 3 - ja vietas.
Prasidejo legendinis 93 sezonas.. Manau dauguma zino kieno galva buvo auksciausiai tais metais. Tuometinis Peugeot komandos vadovas (dabartinis Ferrari F-1 vadovas) Jeanas Todtas Triumfavo pasaulio ralio cempionate su P 205 , Dakare su P 405 ir kaip reikiant uzkrove visiems malku Le mane 93-siais... Peugeot bolidai uzeme pirmaja, antraja ir treciaja vietas. To pakartoti iki siol nepavyko niekam.
Apie pati automobili
Copy/paste:
Variklis 3499 cc V10, 40 valves, 641 hp/478 kW , 12500 rpm . Kebulas is anglies pluosto, ilgis - 4,8 m, plotis - 1,96 m, aukstis 1,04 m. Svoris 780 kg. Le'mane jis pasieke maksimalu 351 km/h greiti.
A ne smagus pugas skriejantis 350 km/h su 650 arkliu?
Le Mano rezultatai:
1991
#5 Baldi - Alliot - Jabouille - Did Not Finish (Engine)
#6 Dalmas - Rosberg - Raphanel - Did Not Finish (Transmission)
1992
#1 Dalmas - Warwick - Blundell - 1st
#2 Baldi - Alliot - Jabouille - 3rd
#31 A. Ferté - Van de Poele - Wendlinger - Did Not Finish (Engine)
1993
#3 Bouchut - Hélary - Brabham - 1st
#1 Dalmas - Boutsen - Fabi - 2nd
#2 Baldi - Alliot - Jabouille - 3rd
Po 93'ju sezono peugeot pasitrauke is c klases Taciau kaip visiems zinoma sugrizo su dyzeliniu P 908. Tad cia dar ne pabaiga....
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 balandžio 28 - 21:01
#4
Parašyta 2008 balandžio 28 - 21:35
#5
Parašyta 2008 balandžio 28 - 22:17
#6
Parašyta 2008 balandžio 28 - 22:26
#7
Parašyta 2008 balandžio 29 - 07:36
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#8
Parašyta 2008 balandžio 29 - 13:27
#10 Svečias_joris_*
Parašyta 2008 balandžio 29 - 18:38
#11
Parašyta 2008 balandžio 29 - 19:21
Pezas, pininfarina dizainas, *05 serija, 198* metai, sedanas... Kas????
Citata:
Peugeot had a car that they would hopefully be able to sell to the world. It's modern, no-nonsense design inside and out had won it many good reviews....
#12
Parašyta 2008 balandžio 29 - 19:36
Peugeot 305 cia turetu buti ania?Kas bus sekantis?
Pezas, pininfarina dizainas, *05 serija, 198* metai, sedanas... Kas????
Citata:
Peugeot had a car that they would hopefully be able to sell to the world. It's modern, no-nonsense design inside and out had won it many good reviews....
#13
Parašyta 2008 balandžio 29 - 20:21
#14
Parašyta 2008 balandžio 29 - 21:46
ta prasme?Stopai, matau čia kažkam reikia apie 205 paskaitą pravest ;)
#15
Parašyta 2008 balandžio 29 - 21:53
#16
Parašyta 2008 balandžio 29 - 22:03
P.S. Wikkys pataike...
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 balandžio 29 - 22:04
#17
Parašyta 2008 balandžio 30 - 07:40
ar cia ne tas pats ?Ane? Bijau as liestis prie sios temos a tai paskui uzvartys ekspertai ( o tokiu cia daug )... Be to lietuvos bendrojo vidaus produkto augimas geroms porai valandu sustotu jei panagrinetume kas cia da daiktas:
P.S. Wikkys pataike...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#18
Parašyta 2008 balandžio 30 - 07:51
Man atrodo pas tave EVOI, o Stopas rodo jau lyg panasu i EVOII, bet be priekinio spoilerio, o gal ir yra bet nesimato!?ar cia ne tas pats ?
Vilnius
#19
Parašyta 2008 gegužės 01 - 00:03
Peugeot 305
Kodel sis modeliukas? Todel, kad jis buvo pionierius. Jis negali pasigirti sportinemis versijomis, jis netapo kultiniu ir buvo tesiog vidutines klases automobilis. Taciau nemazai klubieciu, usinanciu penktos kartos pugus, turetu suklusti. Taigi. Jo vardas - Pirmasis.
Pradekim nuo to, kad astuntojo desimtmecio pabaigoje peugeot asortimente atsirado skyle tarp jau senstanciu 304 ir 504 modeliu. Logiska, kad nutraukus 404-to gamyba jo pasekejas turejo gauti varda 405. Bet kompanija nusprende kitaip ir 1977 metais pasauli isvydo Peugeot 305.
Kuo jis issiskyre?
Jis pirmasis pradejo penketu gale pazymeta aukso amziu, kuris pasibaige tik 1999 metais.
Jis pirmasis gale turejo torsionus ir visiskai nepriklausoma pakaba. (is pugu)
Jis pirmasis, kurio kurimo procese buvo akcentuojamas saugumas.
Jis pirmasis gavo legendini 1.9 D xu varikli.
Ir ar ne jis pirmasis gavo si logo
Prie jo isvaizdos nagus prikiso garsieji Pininfarina meistrai, todel jis dvelkia romantiska italiska dvasia. Jo dizainas buvo derinamas su saugumu. Jis gali pasigirti atsparesniu deformacijai priekiu, sustiprintomis durimis ir apsaugotu degalu baku. Juokinga? Tais laikais tai buvo geros naujienos. Jis buvo gaminamas sedano arba universalo kebulu bei dviduris kabrioletas:
Kita savybe isskirianti ji is amzininku - interjero kokybe. Erdve, puikiai parinktos medziagos, patogios sedynes, gera garso izoliacija - tokiais zodziais apibudinamas jo vidus.
Varikliu gama skurdi. Du benzininiai 1290 cc, 65 hp vare GL ir GR modifikacijas, o geresnes komplektacijos SR (Veliau GTX) modeliai turejo 1472 cc, 74 hp. Niekur neradau nuo kada i juos pradeta montuoti 1.9 D, 47 kW varikliai.
Verta pamineti, kad ties 305-tuoju buvo idiegta nemazai pakabos, kebulo, elektronikos naujoviu. Savotiskas experimentas padejo pamatus velesniems modeliams. Tam tikros jo modifikacijos turejo metalic spalva, centrini uzrakta, elektrini stoglangi, visus keturis elektrinius langus,
Nors 305-tas buvo gerai perkamas ne tik prancuzijoje, ji is rinkos isstume 86 pasirodes 309-tas ir 88 405-tas. Lietuvoje tokio rariteto uzmatyti neteko, bet uzsienyje ju pakankamai parsiduoda, o ir Youtubej vaizdeliu su jais yra.
Pvz 86' metu 305-tas GTX kastuoja apie 1400 euru.
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2010 kovo 05 - 17:52
#20
Parašyta 2008 gegužės 01 - 00:04
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0