
306 ar 406?
#1
Svečias_vidmas_*
Parašyta 2008 balandžio 30 - 21:59
#2
Svečias_ULUMULU_*
Parašyta 2008 balandžio 30 - 22:05
Na jei sportiniam lakstymuikuris is siu ratu patvaresne sportiniam vazevimui. variklis ir vaziuokle? pezo 306 2l. 96m 112kw ar 406 96m. 2l 92kw?




#3
Parašyta 2008 gegužės 01 - 08:05

Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#4
Svečias_vidmas_*
Parašyta 2008 gegužės 01 - 13:11
#5
Svečias_aq83_*
Parašyta 2008 gegužės 01 - 13:40





#6
Parašyta 2008 gegužės 01 - 13:42
ir dar gyvas? keista, ilgai gyvenina mano cvekas per 17s ant duju iki 100km/h isibegeja.1.5L 66kw. tai 306 1.8L 85kw jau sistas. okaip varikliai. apsukas megsta? nes as su sveku saibas musu nuo 5000aps/min

#8
Parašyta 2008 gegužės 01 - 14:04
keistokas budas vazhinet, mashina - orkaite, variklis damoms ir pensininkams, o nori skraidyt kap padukes, matyt cviekistu stiliuskad kuro daugiau imtu

#9
Parašyta 2008 gegužės 02 - 17:55


Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#10
Parašyta 2008 gegužės 02 - 18:53
1.6 bus be tachometro, nezinos kada perjunginet
tokiam "sportininkui" butu optimalu 406 su 1.6 varikliu ir dujom, galetum grezti varikliuka, perjunginet pavaras ties 6000rpm, speti i 17s ir nekelt gresmes aplinkiniams.

#11
Parašyta 2008 gegužės 02 - 20:12
pagal saule ir zvaigzdes orentuosis...1.6 bus be tachometro, nezinos kada perjunginet

#12
Parašyta 2008 gegužės 02 - 20:21

#13
Svečias_vidmas_*
Parašyta 2008 gegužės 04 - 10:23

#14
Svečias_vidmas_*
Parašyta 2008 gegužės 04 - 10:25

Šį pranešimą redagavo vidmas: 2008 gegužės 04 - 10:30
#15
Parašyta 2008 gegužės 04 - 10:28
120 kw ir 163 ag406 ir sportinis vaziavimas prasideda nuo trilitrio variklio... 306 su 112kW irgi ne pats geriausas variantas - yra ir galingesniu varikliu (124kW), bei su 6 pavaru greiciu deze - ten jau galima vadinti "sportiniu" vaziavimu. Nors gal kitam ir 1.8 varikliukas ant duju "sportui" tinkamas atrodo. Asmenine nuomone, jei automobilis iki 100km/h begejasi ilgiau nei 8.5s, tai ten sportu ir nekvepia.

patikek jei rasi toki ir gyva, jemk.. jei nejemsi, pasakyk as pajemsiu



#16
Parašyta 2008 gegužės 04 - 13:55
Golfas. Jei ir nepatvarus, tai bet kuris garažinis moka remontuotkuris is siu ratu patvaresne sportiniam vazevimui.

O jeigu rimtai, tai nemanau, kad 406 ir sportiškumas yra suderinami. Čia automobilis važinėti minkštai ir oriai.
#17
Svečias_Sapro_*
Parašyta 2008 gegužės 04 - 14:43


#18
Svečias_kazinak_*
Parašyta 2008 gegužės 04 - 20:36
406 ir sportinis vaziavimas prasideda nuo trilitrio variklio... 306 su 112kW irgi ne pats geriausas variantas - yra ir galingesniu varikliu (124kW), bei su 6 pavaru greiciu deze - ten jau galima vadinti "sportiniu" vaziavimu. Nors gal kitam ir 1.8 varikliukas ant duju "sportui" tinkamas atrodo. Asmenine nuomone, jei automobilis iki 100km/h begejasi ilgiau nei 8.5s, tai ten sportu ir nekvepia.
jei kaip sakai pas 306 112kw .pavertus gaunas kazkas virs 150ag,kas tokiai masinai daugiau nei pakankamai,netgi tam paciam 406 150ag neblogai jaustusi,
o jei 124kw tai 168 ag tokiamtriperiui manau gal iir per daug,
manau tokio net ir didesniam auto butu pakankamai,
turejau kazkada ford escort rs2000 ten buvo 150ag,vaziavo labai smagiai,
be to dauguma gamintoju ta sport zenkliuka kabina net iir ant dyzeliu ,nors ten labiau kvepia traktoriumi nei sportu

#19
Parašyta 2008 gegužės 05 - 11:44
Sutinku, normaliam vazinejimui 112kW ant 306 daugiau nei pakankamai, taciau "sportiniam" (tipo nardyti tarp masinu, rauti nuo sviesoforo) - mazoka. Bent jau palyginus su kad ir Civic VTi, jau nekalbant apie Mazda 323 Turbo 4WD. 306 yra sunkus, su siuo varikliu sveria 1160kg tuscias, todel pagal popierius begejasi per 9.2s, tuo tarpu 2ltr 406 iki simto isibegeja tik per 10.5s (beje sveria berods tik ~130kg daugiau nei 306).jei kaip sakai pas 306 112kw .pavertus gaunas kazkas virs 150ag,kas tokiai masinai daugiau nei pakankamai,netgi tam paciam 406 150ag neblogai jaustusi,
o jei 124kw tai 168 ag tokiamtriperiui manau gal iir per daug,
manau tokio net ir didesniam auto butu pakankamai,
turejau kazkada ford escort rs2000 ten buvo 150ag,vaziavo labai smagiai,
be to dauguma gamintoju ta sport zenkliuka kabina net iir ant dyzeliu ,nors ten labiau kvepia traktoriumi nei sportu
Kas liecia dyzelius, tai nereiktu ju taip nupeikt, sioj "sportinej" veikloj 306 su 1.9td gali daug nuveikt - trauka gera, ypac prie mazu greiciu. Yra tokia legenda, kad Peugeot sukonstrave si varikli net issigando jog niekas nebepirks XSi modelio (2ltr 89kW), nes dyzeliukas nelabai nuo jo atsiliko trauka ir valdomumu, todel galutiniam variante sumazino galinguma. O ir realybej 306 su 1.9td varikliu krauna malku tam paciam su 1.6 varikliu ir eina lygiai su 1.8 (74kW) variklius turinciais 306.

Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#20
Parašyta 2008 gegužės 05 - 12:51
na jei rastum 306 Rallye (sunkiai tiketina), tai jo svoris butu apie 1100 kg, bet nebebus AC, el langu ir pan..Sutinku, normaliam vazinejimui 112kW ant 306 daugiau nei pakankamai, taciau "sportiniam" (tipo nardyti tarp masinu, rauti nuo sviesoforo) - mazoka. Bent jau palyginus su kad ir Civic VTi, jau nekalbant apie Mazda 323 Turbo 4WD. 306 yra sunkus, su siuo varikliu sveria 1160kg tuscias, todel pagal popierius begejasi per 9.2s, tuo tarpu 2ltr 406 iki simto isibegeja tik per 10.5s (beje sveria berods tik ~130kg daugiau nei 306).
jei kaip sakai pas 306 112kw .pavertus gaunas kazkas virs 150ag,kas tokiai masinai daugiau nei pakankamai,netgi tam paciam 406 150ag neblogai jaustusi,
o jei 124kw tai 168 ag tokiamtriperiui manau gal iir per daug,
manau tokio net ir didesniam auto butu pakankamai,
turejau kazkada ford escort rs2000 ten buvo 150ag,vaziavo labai smagiai,
be to dauguma gamintoju ta sport zenkliuka kabina net iir ant dyzeliu ,nors ten labiau kvepia traktoriumi nei sportu
Kas liecia dyzelius, tai nereiktu ju taip nupeikt, sioj "sportinej" veikloj 306 su 1.9td gali daug nuveikt - trauka gera, ypac prie mazu greiciu. Yra tokia legenda, kad Peugeot sukonstrave si varikli net issigando jog niekas nebepirks XSi modelio (2ltr 89kW), nes dyzeliukas nelabai nuo jo atsiliko trauka ir valdomumu, todel galutiniam variante sumazino galinguma. O ir realybej 306 su 1.9td varikliu krauna malku tam paciam su 1.6 varikliu ir eina lygiai su 1.8 (74kW) variklius turinciais 306.
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
o dyzeliukas sitas 1.9 su intercooleriu


Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0