Buvau pradejas daryti, bet teko isvykti padirbeti, tai projektelio darbai ir baigesi. Siaip 407 buferis yra platesnis uz 406, tai arba ji reikia pjauti per pus ir siaurinti arba lenkti. Tai pasirinkau lenkti. Dar reikia aplink lempau apacia forma padaryti, Bet jei tu nebenaudosi savo senojo buferio, gali panaudoti nuo jo. Geriausias variantas toks ir butu, is dvieju daryti viena. Jei ka i PM. Galiu ir buferi nuo 407 parduoti.Na tai gal jau suzaidete kasnors su tais 407 bamperiais?Daug ten reikalu norint perdaryt?Porestailui 406 eina suhalturint?Nes per pusnis sulamdziau savo orginala ir mastau toki projekta,jei kest,tai manau reik keist i mandresni,o 407 asmeniskai man tai naglai atrodo.Papasakokit daugiau apie si reikala.Aciu.....

Is seno pezo 406 i naujesni pezo 406
Started by
Svečias_Povilas_*
, 2008 May 04 21:00
85 replies to this topic
#81
Posted 2010 January 31 - 10:41
#82
Posted 2010 February 01 - 13:13
prasitrink zinutes nebeina tau parahyt

#83
Posted 2010 April 03 - 14:20
palaikau wisus kas palaiko tuning ir 407 bamperi prieki, labai grazu....
#84
Svečias_kazinak_*
Posted 2010 April 03 - 23:23
sakai 406 2.0t jaunimo masina,labai klysti,jaunimo masina 306 gti
is jo gali daryti kas sauna i galva,bet 406 ne ta masina kad apkrauti spoileriais

#85
Posted 2010 April 04 - 15:23
406 kaip tik priešingai - senukų mašina, kas antras mano matomas 406 su senu diedu už vairo
P.S. 407 bamperis ant 406 yra fail, nes 407 yra tokia apkūnesnė ir masyvesnė mašina ir geriau tinka tas bamperis ant jos.

#86
Posted 2010 April 05 - 17:41
esu ir as mates pakeista senesnio modelio peza i naujesni. Silaleje prie maximos treciadieni liktai. Jam buvo tik visas priekis pakeistas is naujesnio bet galas toks pat.

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users