
Pradesim nuo lako slifavimo, jai auto buvo dazyta, ant lako pavirsiaus ira dulkiu ar nubegimu lako .arba kai masina nedazyta ir ira lako pavirsiui ibrezimu tada reikia slifuoti laka su svitru.
Slifavimo budai ira du su rankom ir su masinele ,bet sitie du budai slifuojami tiktais su vadens pagalba.
1. Taiva pradesim nuo rankinio slifavimo. Rankom slifuojant auto detale naudojam p2000mikronu slifavimo lapeli arba p2500mikronu slifavimo lapeli.
Nuslifuojam laka iki tokios padeties kad jis butu matinis, bet per kampus reikai neperssistenkti nuslifuoti lako arba visai ten nekliuditi ,nes kai poliruosite su masinele galima pratrinti kampus ir tada jau teks dazyti isnaujo detale.
Na o kaip detale jau numusat ir ji isdziuna, tada dar karta reikai pasiziureti ar nesimato ant detales dulkiciu, jai jos dar yra kaikur, tada dar nusimuskite jas ir tada jau galima poliruoti.
2. Na ir dar viernas slifavimo budas su masinele ,bet reikai ziureti nuo detales bukles ar dauk dulkiu ar ne, jai ant detales ira dauk dulkiu, tai numusinejam su zia velvet p1000 diskeliu su vandeniu.
Po sito diskelio butinai reikia dar numsuti su p2000 diskeliu ,bet jai mazai dulkiu ant detales tai galima nusimusti tik su p2000diskeliu .





Apie poliravimo padus ir masinele poliravimo.
Pirma pradedam poliruoti detale su geltonu poliravimo padu ir, kai juo nuslifuojam, tai poliruojam su juodu arba melinu poliravimo padu, nes sie padau jau minkstesni.
Na, o jai detale pas jus nera baisi ir norite tiktai angaivinti laka, kad jis blizgetu, pakanka tik juodo pado.
O jaigu pas jus nera galimibiu poliruoti auto masinele, galima poliruoti ir rankom, tam Yra specelios poliravimo serveteles, kurios nepalieka ant lako ibrezimu, kaip jus butumet polirave su paprastu skudureliu.