Šį pranešimą redagavo MrOgi: 2009 balandžio 01 - 12:05
Aukštos įtampos plokštės remontas
#41
Parašyta 2009 balandžio 01 - 12:05
#42
Parašyta 2009 balandžio 01 - 12:20
keiciau nes grynai nedirbt cilindrai pradejoIr kaip trauka pakeitus plokste?Pats galvoju lupti savo senaja, bet niekaip neprisiruosiu, zinau kad viduje bus negrazus vaizdelis, o traukos dar uztenka
#43
Parašyta 2009 balandžio 02 - 10:40
#44
Parašyta 2009 balandžio 02 - 11:12
#45
Parašyta 2010 kovo 17 - 17:33
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 kovo 17 - 17:42
#46
Parašyta 2010 kovo 17 - 18:39
dujos senai detos / daug nuvaziuota? speciau, jog filtriukas duju pasikimses ar reduktorius nusibaigineja - tiesiog pritruksta duju.nes visdar ieskau slieku...
Vaziuota ant duju:
posukis iki ~5-6krpm 1 begiu.. jungiau antra -> "kasasi ratai" ... atrodo viskas OK.. ir... ir ? padusta keliom sekundem.. ir krenta apsukos... to pasekoje "rovimo" 0...
p.s. pas mane panasus efektas kai duju balionas beveik tuscias lieka - daugiau gazo ir uz keleto sekundziu lag'as. jei jau visai tuscias, tai ant benzo persimeta be lag'o... neprisiruosiu pas dujinikus nuvaziuot, kad filtriuka pakeistu, pagal nuvaziuotus ant duju km jau laikas butu...
#47
Parašyta 2010 kovo 17 - 18:43
na zinok ir ant bendzino panasi nesamone vyksta perjungiant i antra begi... dujos detos prancuzijoje ~2005 metais.. bet pries kelis men perdeti(nauji) - "reduktorius" " Valdymo blokas" " Purkstukai"dujos senai detos / daug nuvaziuota? speciau, jog filtriukas duju pasikimses ar reduktorius nusibaigineja - tiesiog pritruksta duju.nes visdar ieskau slieku...
Vaziuota ant duju:
posukis iki ~5-6krpm 1 begiu.. jungiau antra -> "kasasi ratai" ... atrodo viskas OK.. ir... ir ? padusta keliom sekundem.. ir krenta apsukos... to pasekoje "rovimo" 0...
p.s. pas mane panasus efektas kai duju balionas beveik tuscias lieka - daugiau gazo ir uz keleto sekundziu lag'as. jei jau visai tuscias, tai ant benzo persimeta be lag'o... neprisiruosiu pas dujinikus nuvaziuot, kad filtriuka pakeistu, pagal nuvaziuotus ant duju km jau laikas butu...
man sis dalykas vyksta tik tada kaip noriu GREITAI startuoti.. - su pirmu begiu viskas ok... tik kaip sakiau tas momentas kaip perjungiu i antra.
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 kovo 17 - 18:44
#48
Parašyta 2010 kovo 23 - 19:48
Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2010 kovo 23 - 19:50
#49
Parašyta 2014 vasario 21 - 23:27
Taigi, tiesiai šviesiai: pežuko bagažinėj mėtosi jau 3 babinos. Visos dirba, po to miršta. Patikslinimas - tos pačios problemos su 1000-2000 RPM. Taip pat toks vaizdas, kad nepakankamai gerai uždegamas mišinys, kadangi variklis apkrovus jo darbą skleidžia br-r-r-r-r-r-r-r-r-r-r garsą. Pakeitus babiną varikliukas dirba idealiai, viskas super, tyliai ramiai, be šokčiojimų ir be gesinėjimų. Prasidėjo drėgni orai - prasidėjo problemos.
Daug žmonių čia rašė apie tai, kaip patys ardėsi tas babinas. Kaip mačiau, kažkas ir 3l babiną buvo atsidaręs. Gali gal kas nors papasakoti iš naujo, kaip, ką, nuo kurios vietos ir kur gręžti/ pjauti ir pan?
Aišku truks kantrybė ir baigsiu išsip*sinėt tiesiog nupirkdamas pagaliau NAUJĄ uždegimo ritę, bet galbūt padėtų koks nors ritės remontas DIY?
Help, žmonės. Tikrai nebesuprantu - naudotų babinų faktas, kad neįmanoma surasti gerų. Dabar pirktoji viršutiniame lako sluoksnyje turėjo skilimų, tačiau uždėjus ant peugeot dirbo kaip Šveicariškas laikrodukas - tyliai ir tiksliai. ..tik tas tikslus darbas truko 2-3 dienas iki drėgnų orų. Pagazavus nesimato jokių kibirkščių, jokių švieselių ar elektros ėjimų į šoną...
Rytoj įmesiu paveiksliukus dabartinės babinos, kuri ėmė kvailioti ir anksčiau turėtos(pav. žemiau), kurioje akivaizdžiai matomas elektros nutekėjimas konkrečioje vietoje.
Šiame paveikslėlyje pažymėjau tai, kas matosi, kai dirba babina, kurią iš automobilio jau seniai šėmiau ir pakeičiau kita. Ta prasme nuo vienos plastmasės iki kitos praktiškai nuolatinis elektros lankas matomas. Anksčiau, beje, kaip ir daugeliui čia esančių, babinai artėjant visiškai prie pabaigos, tiesiog atsijungdavo keli cilindrai. Mano atveju 406 dar turėjo parako ir dirbant 4 cilindrams, bet pats faktas, kad išaugo sąnaudos, tiek benzino, tiek dujų, o ir nuolatinis šaudymas(ne tik dujom, bet NET ir benzinu! per kelias valandas privertė susišaudyt kitą babiną, po to dar kitą).
p.s. labai norėtųsi sulaukti EsTr3ToR komentaro
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 21 - 23:44
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#50
Parašyta 2014 vasario 22 - 10:18
#51
Parašyta 2014 vasario 22 - 12:26
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#52
Parašyta 2014 vasario 23 - 15:38
#53
Parašyta 2014 vasario 23 - 16:55
Tai va va. Čia ir yra pagrindinė problema. Šiaip nuo svetainės priklauso. Pakankamai nepigus malonumas serveryje vieta, kad galima būtų kelti į patį tinklapį nuotraukas, ir čia gal jau forumo valdybai siūlyt reikia, bet vertėtų pabandyt šitą dalyką padaryt kaip nors.. Susimestumėm manau už vietą servery.gal butu imanoma sudeti vel tas nuotraukas per naujo, kaip pirmoje temoje buvo. nes dbr tos nuotraukos deja, bet nebegyvos
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#54
Parašyta 2014 vasario 23 - 17:40
Gera įdėja. Nuotraukos daug tikrai neužima ir niekas kasdieną nekelia jų kad reiktu serverio su didelia talpa. Paprasčiausiai tegul leidžia kelti nuotraukas tiems kurie bent 50 žinučių forume parašė ir tikrai forumas atsigautu. Nes dabar pasinaudojęs paieška, randi tema o toje temoje buvo nuotraukos su nurodymais kaip ką daryti iš tarkim 2007 metų ir ragai nieko nepamatysi.Tai va va. Čia ir yra pagrindinė problema. Šiaip nuo svetainės priklauso. Pakankamai nepigus malonumas serveryje vieta, kad galima būtų kelti į patį tinklapį nuotraukas, ir čia gal jau forumo valdybai siūlyt reikia, bet vertėtų pabandyt šitą dalyką padaryt kaip nors.. Susimestumėm manau už vietą servery.
#55
Parašyta 2014 vasario 23 - 18:04
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 23 - 18:04
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#56
Parašyta 2014 vasario 23 - 20:52
#57
Parašyta 2014 vasario 23 - 21:36
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#58
Parašyta 2014 vasario 23 - 22:30
#59
Parašyta 2014 vasario 27 - 22:58
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0