o tu matai varai ne kaip pensininkas ir du litrus i ora paleidi... vistiek greiciau nenuvaziuoji i reikiama taskaKokia pas tave yranga kad vien mieste 11 litru gaunas, arba gal vaziuoji pensininko rezimu, pas mane toks pats variklis maziau 13 vien mieste neiseina, na nebent labai jau kaip diedukas vaziuociau.

kiek jum ryja duju?
#201
Posted 2011 October 31 - 00:27
#202
Posted 2011 October 31 - 09:37
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#203
Posted 2011 October 31 - 16:38
Gal pas tave Kaune kamsciai didesni arba tapke sunkesneKokia pas tave yranga kad vien mieste 11 litru gaunas, arba gal vaziuoji pensininko rezimu, pas mane toks pats variklis maziau 13 vien mieste neiseina, na nebent labai jau kaip diedukas vaziuociau.
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)

Edited by Hitman, 2011 October 31 - 16:39.
#204
Posted 2011 November 06 - 19:50

Edited by engage, 2011 November 06 - 19:56.
#205
Posted 2011 November 16 - 09:51
Kokiu greiciu spidometras rode vaziuojant ta trasa, kad 10l/100km ir antras klausimas, kokia stovi duju iranga?na dabar pravaziavus trasa klaipeda-silute-taurage-jurbarkas-kaunas-kryzkalnis-taurage surijo 10l/100km sakyciau labai neblogai

#206
Posted 2011 November 16 - 11:56
greitis buvo pagal keliu eismo taisykles o iranga IV kartos ir cia yra visos keliones vidurkis o ne atkarposKokiu greiciu spidometras rode vaziuojant ta trasa, kad 10l/100km ir antras klausimas, kokia stovi duju iranga?
Edited by engage, 2011 November 16 - 12:42.
#207
Posted 2012 September 03 - 13:08




Edited by Eddy, 2012 September 03 - 13:26.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#208
Posted 2012 September 03 - 18:43
Cia kazkokias mistines sanaudas rasot, arba vaziuojat nuo kalno, draugas 406 3.0 turi yranga brc trasoj 13 l. kaip bevaziuotum, mieste 15,16 l. deze automatine.pratesimas su buvusiu marazmo ir engage automobiliu. Peugeot 605 3,0 140kw es9j4 variklis IV kartos dujos..
Vakar uzpilta duju pilnas bakas 50ltr ant visiskai tuscio.
Pyliausi duju neseniai, kai nuo pilno bako pravaziavau 50km. 40km uzmiesciu nevirsijant 90km/h greicio., likusieji 10 km, pasivazinejimas po miesta.
duju tilpo 5,2 ltr.. sedziu dabar nustebes, kas blogai, ar baliono voztuvas per anksti suveike, ar koloneles kur pyliausi pistoletas kazkas ne taip
![]()
kaip tokiam varikliui tikejausi bent pora litru daugiau.. nes tapke paspaudes buvau bent kelis sykius, kad i eisma isipaisyt.. isipilsiu dabar kai 100km nuvaziuosiu ziuresim... bet man minejo, kad su situo tilpdavo nuo 9- 10 vien trasoje
nevirsijat 110km/h.
#209
Posted 2012 September 03 - 19:11
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#210
Posted 2012 September 03 - 20:59
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#211
Posted 2012 September 03 - 21:34
nekreipk demesio. su panasiom matavimo metodikom galiu saviskiam 2.2 paskaiciuoti 6 l mieste sanaudas..Cia kazkokias mistines sanaudas rasot, arba vaziuojat nuo kalno, draugas 406 3.0 turi yranga brc trasoj 13 l. kaip bevaziuotum, mieste 15,16 l. deze automatine.
#212
Posted 2012 September 03 - 21:42
drįstu labai griežtai paprieštarauti.Sanaudas itakoja netik tapkes svoris o ir technine automobilio bukle. Vazinek su uzianciais guoliais, mirusiais davikliais, tai gal ir 20ltr neuzteks.
dar dujų sanaudos su pug neaiškios mano asmenine patirtimi (benzino atitinka normą)
bet asmenine patirtimi vairuojant 323f yra tokia:
vairuoju aš - ima 12,5
vairuoja žmona - ima 8,5.
iš pradžių ir aš galvojau kažkas negerai, gal blogai skaičiuoju, bet pasirodo tai ne atsitiktinumas - tai dėsnis.
priežastis paprasta - aš mėgstu 2 bėgiu kad ir iki 90kmph įsibėgėti. na o žmona visada ramiai 1.8 - 2.5 rpm zonoje prilaiko variklį.
su netvarkinga mašina važinėjau, ir ne vieną 1000km, tai tokiu atveju labiau trauka dingsta, o sanaudos tepakyla apie 1 litriuką. net babina buvo parėjus (neskaitant liambdu ir kt einamųjų remontų), ir tai, vistiek man ėmė 10, kai užmiestyje man gaunas apie 9.
tad asmeninė patirtis sako - tapkė yra pagrindinis kintamasis.

#213
Posted 2012 September 04 - 12:01
#214
Posted 2012 September 05 - 07:37
Edited by sukys, 2012 September 05 - 07:39.
#215
Posted 2012 September 10 - 07:36


Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#216
Posted 2012 September 10 - 09:08

#217
Posted 2012 September 10 - 09:11
sakyciau daugokai., noretusi 10 ltr tokiam motorui tokiu greiciu.. nors manojo tecio xm su 2,0 16v 98kw variklis su 4 kartos dujom trasoj paima 11 - 12ltr. bet greitis irgi buna 120-130km/h.Vakar žiūrėjau kiek manasis 406 1.8 16v 81 kw trasoj suvalgys- nemaloniai nustebino- Kelias Kaunas Klaipėda- greitis 120km/h, prie 3000aps/min- 11 ltr..Čia norma ar per daug? Dujos tiesioginės, Stag..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#218
Posted 2012 September 10 - 10:14



Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#219
Posted 2012 September 10 - 10:22
apie ta as ir sakau, kad toks variklis taupus ., jeigu nori vaziuoti letaiMano 2.9 140kw: Skaičiavimai apytiksliai pagal užpiltą litražą, tenkantį kilometų parodymams pagal prietaisų skydelį:
Mieste iki ~17l (nuskrendant pačiam pirmam nuo šviesoforo). T.p. pavaras jungiant vėlai. Svarbu(!!!) neprasukti ratų (tada sąnaudos nesuskaičiuojamos).
Mieste nelakstant, judant truputį greičiau nei kiti ~ 12l (dažniausiai taip ir būna.).
Mieste labai taupant, t.y. ankstyvas bėgių jungimas (2.9 puikiausiai išvažiuoja iš vietos su 2 pavara)-maždaug 11.
Užmiestyje - maždaug 100km/h - iki 11l
Užmiestyje - pastoviai laikant 160km/h - iki 16l.
Labai įtakojantys faktoriai: murkiantis variklis, kuris tiesiog prašo, kad būtų spusteltas akseleratorius.
Pakankamai tylus galinis duslintuvo bakelis. Prieš tai buvęs N1 tipo "dusulys" įtakodavo ramesnį važinėjimą, taip pat ir mažesnes kuro sąnaudas, kadangi garsas iš duslintuvo kompensuodavo keliasdešimt km/h.
Tai tiekManau, kad taupus liūtukas

bet siuo momentu, man savaja duju iranga reikia patvarkyt

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#220
Posted 2012 September 13 - 07:01

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users