Peršokti prie turinio


pasigavau hidorsmugi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 29

#21 Svečias_gorzv6_*

Svečias_gorzv6_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 19 - 11:53

kazkaip del to numerio kol kas nepergyvenu, o jei bus kokie reikalai tai reix tvarkyti. O pinigine suplonejo kaip ir planavau truputeli virs 3 000 Lt. :unsure:
  • 0

#22 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 liepos 20 - 09:39

o ka darysi su senu varikliu? jei ardysi duok zinot , atsivesiu :beer: , nes labai noris suzinot kas nutinka varikliui gavus hidro smugi. beje , galiu padet ir isardyt.

Šį pranešimą redagavo MKS999: 2008 liepos 20 - 09:41

  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#23 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 20 - 10:17

o ka darysi su senu varikliu? jei ardysi duok zinot , atsivesiu :beer: , nes labai noris suzinot kas nutinka varikliui gavus hidro smugi.
beje , galiu padet ir isardyt.

cia toks ziauresnis variantas Mygt
  • 0

#24 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 liepos 20 - 19:20

Parasyk PM, jei noresi remontuoti varikli, duosiu savo meistro kontaktus, is anksto sakau pas ji eiles menesis i prieki
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#25 Svečias_Niko_*

Svečias_Niko_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 rugsėjo 11 - 21:27

Sveiki, Liutai, rasau istikus problemai, o mano galva, problema tikrai didele. Viena lietinga vakara neivertinau gilios balos ir beplaukdamas ja, uzgesau...Po kurio laiko issistumus savo biciuli, o tiklsiau 406 (96m, 1.8, benzinas-dujos), pradejau savo vargus. Partemptas pezas uzkurus dirba ne savo balsu...is duslintuvo purskia ne tik balti dumai, bet ir dar taskosi vandeniu (dziovinau ji gera savaite, o dar ir ikalneje laikiau, kad vanduo isbegtu). Oro filtra isdziovinau ta pati....Be to pastebejau, kad ausinimo skystis ipylus, dingsta akimirksniu kai uzvedi..Ir kas keisciausia ir man nesuprantama, dingsta per duslintuva... Itarimai kile is pradziu: 1. Pramusta tarpine...Bet nei tepalo rodiklis pabaltaves, nei skysciu lygis ten kyla... 2. garuoja sistemoje susikaupes skystis...galbut.. 3. hidro smugis...bet ar po jo nebeturetu uzsivesti masina..??? Daugiau minciu neturiu...Gal kas is jusu susidure ar bent girdeje tokia problema? Kaip gali ausinimo sistemos skystis isbegti per duslintuva? Busiu dekingas uz atsakyma.
  • 0

#26 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2010 rugsėjo 12 - 08:46

prapusta tarpine, trukusi galva antifryzo dingimo priezastis. po hidro smugio galejo linkti svaistiklis, kad ir sakykim vienam cilindre ir dirba negraziai..
  • 0

#27 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 rugsėjo 12 - 13:38

Keli galva ir ziuri, daugiau nieko ten neprigalvosi.
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#28 Svečias_Niko_*

Svečias_Niko_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 rugsėjo 13 - 10:17

Sveiki, panasios diagnozes labiausiaiir bijojau. Kas belieka, reiks pas meistrus vaziuot. Dekui
  • 0

#29 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 spalio 12 - 09:53

sugrudai es9j4 ar es9j4s ?
  • 0

#30 Svečias_Niko_*

Svečias_Niko_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 spalio 12 - 11:55

Kiek zinau, tai - es9j4.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0