Stabdziu nuorinimas
#1 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 22 - 20:29
#2
Parašyta 2008 liepos 22 - 21:01
Oj viruti,muset i abs bloka pateko oras......o atsikratyti tik su spec yrangaTvarkiau galinius suportus ir dabar bandau nuorinti 406 su ABS. Nuolat skystis eina su oru, jau isleidau apie 1,5 ltr. Nuorinimui naudoju specialu slegini inda kuris paduoda stabdziu skysti 1,5 bar spaudimu i bakeli, teoriskai pasiurbti oro niekur negaletu nes sistemoje sudariau slegi. Is kur tas oras galetu buti? ir kaip jo atsikratyti?
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 liepos 22 - 21:02
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 22 - 21:25
#4 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 23 - 07:32
#5
Parašyta 2008 liepos 23 - 09:33
Artimiausias servisas ;)o gal bandyti atsukineti vamzdelius ant ABS kad oras greiciau iseitu, tik va nebus kur skysti nuvesti, apsivarvins viskas. Ir dar gal pasakysit, ar reikia kaip nors orinti sankabos sistema?
#6 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 23 - 10:05
#7 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 23 - 22:15
#8
Parašyta 2008 liepos 23 - 22:45
#9 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 25 - 00:05
Paruosiam instrumenta: kad nereiktu antro zmogaus pasinaudojam stabdziu skyscio keitimo irenginiu, o taip pat dar reiks 11 rakto stabdziu vamzdeliams atsukti, 11 paprastas raktas reikalingas sukiojant vamzdelius nuo abs,o, dar reks 7 prailgintos galvutes ir rakciuko nuorinimo varzteliams atsukti galiniose suportuose, ir dar buteliukas su permatoma slangele cilindriuku nuorinimui
dar reiks daug popieriaus nusausinimui nes skyscio bus daug ir varves per visus galus
Pripildom agregata DOT 4, telpa 5 litrai, aisku tiek nereiks, bet nemazai pazistamu sumaste irgi pasikeisti stabdziu skysti, o ir perkant 5 litrus vienas litras gaunasi nemokamai lyginant su 0,5 ltr kaina.
nuorinimui nustatomas 1,5 atm slegis arba sodimamas antras zmogus kuris maigytu stabdziu pedala.
po masina pakisam inda nes kaip sakiau varves daug ir slyksciai
nuimam issipletimo bakelio dangteli, isimam filtriuka ir IJUNGIAM DEGIMA
sujungiam aparatura
Nuorimama sekancia tvarka
Vamzdeliams atlaisvinti naudojamas specialus 11 vamzdeliu raktas (rimtesnes firmos, kad nesugadinti sesiakampiu) o po to naudojamas paprastas 11 rakciukas, nes su tuo spec raktu tarp vamzdeliu nera eigos sukimui.
#10 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 25 - 00:13
Pilnai issukam vamzdeli, sukeliam verzle, tik neistraukiam vamzdelio is skyscio, pamakaluojam juo, pastuksenam, laidziam skysti kol nenustos eiti burbuliukai.
Nuorinus visus vamzdelius, viska nusausinam, kad matytusi ar nesisunkia skystis
geriausia viska nupusti su kompresoriumi, tik reiketu saugotis kad neapsitaskyti
sukeliam sistemoje slegi iki 2 atm ir nuorinejam ratus, nors nauja literatura raso kad reikia pradeti nuo priekiniu ratu, orinau nuo galinio desiniojo
iskiekvieno cilindriuko nuleidau apie 150 ml, iskaitant tai, kad dar nemazai skyscio isleidau is hidrobloko, tai skaitau kad visas skystis sistemoje pasikeite
#11 Svečias_Edgars_*
Parašyta 2008 liepos 25 - 00:18
Toliau reikia nepamirsti isjungti degima :)ir kuo skubiau vaziuoti kur prie slangos kad nuplauti nemaza kiek stabdziu skyscio po abs, ten toks bliudelis virs amortiko ant kurio jo prisilaisto nemazas kiekis ir is ten niekur nenubega.
Netgi pakeitus visas kaladeles, stabdziu pedalas iskarto pasidare kietas, abs veikia puikiai, stabdai ir dziaugiesi sau.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0