Jump to content


Photo

mi16 XU9J4 D6C + cti


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2008 August 04 - 08:21

Keičiant kabriaus variklį priėjau darbus kurių labiausiai nemėgstu ir apie kuriuos nelabai ką tenutuokiu, tai elektra. Todėl prašau gudresniu pagalbos. :blush:
Sulitavau mi16 ir cti pravodkes kaip surašyta 205gti.com. Viską sujungus, kažkodėl nebuvo kibirkšties. Dėja neturėjau XU9J4 schemos, todėl teko vadovautis XU9JA. Iš keturių laidų ateinančių į babiną du buvo po įtampa (tiesa, vienas gal mažiau nei 12V, nes indikatorius ne taip ryškiai švietė). Palyginus su grifu, tai pas jį tik vienas laidas turėjo „+“. Tada pagal turima schema pažiūrėjau, kad į komutatorių turi ateiti šeši laidai, trys iš jų turi būti iš daviklio (detonacijos lyg), kuris skaičiuoja smagračio apsisukimus. Bet į mano migo komutatorių ateina tik keturi laidai ir tie patys matosi kad ne viena kartą karpyti ir lituoti. Tai aš pajungiau kabriko komutatorių pagal schema: trys laidai iš detonacijos daviklio, žemė, pliusas ir berods tachometras. Tokiu būdu radau kibirkštį. Bet kad ir kiek besukčiau starterį, nei užuominos apie užsikūrimą. Kuras iki purkštukų ateina, bet net ir ilgai pasukus, išmetimo kolektoriuje benzino nei kvapo, todėl kaip suprantu purkštukai nepurškia kuro. Sudėjau visus purkštukus iš kabriko variklio, bet vėl tas pats. Vat čia ir baigėsi žinios, nes nesuprantu kas tuos purkštukus valdo ir iš kur žino kada kurį atidaryt ir kaip tas atidarymas vyksta, nes purkštukų fyškėse pastoviai abiejuose laiduose įtampa. :unsure:
  • 0

#2 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • posts 2,403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Posted 2008 August 04 - 09:00

A tu su kuom matuoji itampa? su lempute? :)
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#3 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2008 August 04 - 10:25

Kas žino ka reiškia sekantys prietaisu pavadinimai ir kurioj vietoj po kapotu jie yra?

22 – Canister purge solenoid (catalyst models only) kaip suprantu jei nebuvo katalizatoriaus tai ir sito prietaiso neturetu buti
102 – idle solenoid, cia kaip suprantu laisvu sukiu reguliatorius, kuris ant ysiurbimo kolektoriaus tvirtinasi…
148 – suppressor ?
149 – tachymetric relay ?

Posted Image
  • 0

#4 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • posts 2,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Posted 2008 August 04 - 10:48

> 22 – Canister purge solenoid (catalyst models only) kaip suprantu jei nebuvo katalizatoriaus tai ir sito prietaiso neturetu buti Anglies filtro vožtuvas > 102 – idle solenoid, cia kaip suprantu laisvu sukiu reguliatorius, kuris ant ysiurbimo kolektoriaus tvirtinasi… Taip, tas. > 148 – suppressor ? Bbz, pas mane nieko panašaus nebuvo. > 149 – tachymetric relay ? Pagrindinė rėlė, tokioj juodoj dėžutėj pas migą jinai būna, kartu su pompos rėle.
  • 0

#5 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • posts 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Posted 2008 August 04 - 11:39

Jei turi tu kitu tachymetriniu reliu pabandyk pakeist, jos su kuro valdymu/padavimu/siurbliu susijusios...
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#6 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2008 August 04 - 12:11

Jei turi tu kitu tachymetriniu reliu pabandyk pakeist, jos su kuro valdymu/padavimu/siurbliu susijusios...

Na jei jos tokios pacios ir pas mi16 ir pas gti, tai pabandysiu is griffo ydet.

Dabar schemoj ziuriu yra toks dalykas kaip "Engine Speed Sensor" nr 76, tai cia turbut tas daviklis kuris skaiciuoja smagracio apsisukimus. jei tai tiesa, tai pas miga pasirodo jis ir neturi jungtis y komutatoriu kaip as galvojau, o is jo laidai turi eiti y kompa.
Ir kas yra "Knock Sensor" nr 119 ir kur jy rast :unsure:
  • 0

#7 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • posts 2,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Posted 2008 August 04 - 12:43

Jo, 76 tai ir yra smagračio daviklis. O knock sensor yra detonacijos daviklis, jei pas tave senesnis matoras tai nebus jo.
  • 0

#8 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • posts 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Posted 2008 August 04 - 12:51

Reles tikrai tos pacios, pats vazineju dabar su migo relem, AFM, komutatorium idomumo delei. Net kompas tinka, tik ant laisvu durniuoja. O tas kur smagracio apsisukimus skaiciuoja tai holo daviklis, rodos jis labiau kibirksciai skirtas nei kuro padavimui... As far as i understand B)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#9 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2008 August 05 - 14:24

Besiknaisiodamas po interneto savartyna, radau visai ydomu tools'a, kurio nebuvau dar mates. Tai gal kam irgi tai bus naudinga ;)
Download
Ir paciam saite galima rasti sy ta naudingo :)
  • 0

#10 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • posts 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Posted 2008 August 07 - 02:08

Pravers, pravers :)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users