Labai tikiuosi ateis greitai tas metas, kai policija baus už bereikalingą priešrūkinių naudojimąnu nu kad pas lenkus draugeli "nubaude" (sau i kisine) uz geru matomumu naudojamas priesrukines - tai zinau, bet ir tai ji nubaude pasienieciai!! ne mentai, o butent pasienieciai, kurie tik ir ieskojo prie ko prikibti, bet kad cia, Lietuvoj, mentai kibtu prie priesrukiniu niekad negirdejau, nebent kas nors papasakosit konkretu atveji, o ne KET citata
auto+priešrūkiniai+xenon=?
#21
Posted 2008 October 08 - 15:08
#22
Posted 2008 October 08 - 15:46
gal galima suzinoti baudos dydi? beja, gal ir aplinkybes zinai... nes kaip zinia nubaudima/ispejima arba net nepastebejima nusizengimo itakoja ir kaip kalbi su policija, neissisoki ir pan. ?Kolega nubaude uz priesrukiniu naudojima esant geram matomumui dienos metu, kuomet KET to daryti neleidzia.
Labai tikiuosi ateis greitai tas metas, kai policija baus už bereikalingą priešrūkinių naudojimą
nesuprantu, kuom trukdo preisrukines? kelyje nedarau to, ko nenoreciau, kad man darytu, taigi manes kitu naudojamos priesrukines neakina, todel ir pats jas naudoju kartu su normaliom sviesom, o kam skauda galva vien is principo (ale naudoti tik pagal tiesiogine paskirti) - ne mano problemos
#23
Posted 2008 October 08 - 16:07
A kam jos reikalingos kai geras matomumas?nesuprantu, kuom trukdo preisrukines?
Tavo problemos bus kai keliukai sustabdystodel ir pats jas naudoju kartu su normaliom sviesom, o kam skauda galva vien is principo (ale naudoti tik pagal tiesiogine paskirti) - ne mano problemos
#24
Posted 2008 October 08 - 16:17
nenoriu pradeti is tuscio i kiaura su aiskinimais ir kiekvieno nuomoniu isreiskimu - reikalinogos... nereikalingos... ir pan.A kam jos reikalingos kai geras matomumas?
Tavo problemos bus kai keliukai sustabdys
be abejo, jeigu sustabdys tokios pat nuomones, kad naudoti galima tik pagal paskirti, kaip ir numato KET - tai bus mano problemos, nesiginciju... bet, pfu pfu pfu, kiek stabde - tiek tik dokumentus patikrindavo ir priesrukines visad ijungtos budavo.
#25
Posted 2008 October 08 - 18:40
#26
Posted 2008 October 09 - 17:37
#27 Svečias_kazinak_*
Posted 2008 October 09 - 18:05
Edited by kazinak, 2008 October 09 - 18:06.
#29
Posted 2008 October 09 - 20:31
Nu ir dar kas nors pabandykit paaiškint, kad priešrūkinis neakinapas mane xenonai trumpose ir priesrukinese,uzmiesti nakti geras dalykas,mieste naudos mazai,bet ne viskas nauda skaiciuojama
#30
Posted 2008 October 09 - 22:51
dabar isikandes mano zodi - "neakina" savo tiesa irodai sita nuotrauka? manau ir taip aisku, kad tureta omeny gamyklines priesrukines...Nu ir dar kas nors pabandykit paaiškint, kad priešrūkinis neakina
#31
Posted 2008 October 10 - 01:47
as isidejes irgi, bet pareguliavau, kad sviestu i zeme, o ne kitai masinai i priekini langadabar isikandes mano zodi - "neakina" savo tiesa irodai sita nuotrauka? manau ir taip aisku, kad tureta omeny gamyklines priesrukines...
Nu ir dar kas nors pabandykit paaiškint, kad priešrūkinis neakina
#32
Posted 2008 October 10 - 07:38
TAU aš nieko neįrodinėsiu. Tiesiog esu įsitikinęs, kad dauguma važinėjančių įjungtais priešrūkiniais žibintais (gamykliniais/negamykliniais - nesvarbu) normaliomis sąlygomis, turi psichologinių trumpapimpiškumo problemųdabar isikandes mano zodi - "neakina" savo tiesa irodai sita nuotrauka? manau ir taip aisku, kad tureta omeny gamyklines priesrukines...
Nu ir dar kas nors pabandykit paaiškint, kad priešrūkinis neakina
#33
Posted 2008 October 10 - 10:34
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#34 Svečias_Hausas_*
Posted 2008 October 10 - 16:02
#35
Posted 2008 October 10 - 17:18
nu tiesiog beprotiskai fantastiska ideja tave aplankeSveiki kolegos. Kadangi pastebejau, kad daugumai lietuviu nusispjaut ant visokiu teises aktu, istatymu, norminiu aktu, protingumo principu, tai ir as nusprendziau pasiilginti savo vyriskumo irodyma.
Noreciau uzsidet ant stogo melynus svyturelius. Diena gal ir jokio poveikio nebus, nes masinos spalva ne balta, bet nakti tai ledas. Varai sau su zypsinciais svytureliais ir siurpini kitus vairuotojus (juk svarbiausia, kad as patenkintas). Dar pagalvojau, gal neblogai butu ir priekyje, po grotelem, susimest melynas lemputes.
Kaip manot?
#36
Posted 2008 October 10 - 20:17
va cia tai zmogus turi jumoro jausma ir stora pinigine, del manes dekis tuos svyturelius, busi pirmas civilis lietuvis su svytureliu be leidimoSveiki kolegos. Kadangi pastebejau, kad daugumai lietuviu nusispjaut ant visokiu teises aktu, istatymu, norminiu aktu, protingumo principu, tai ir as nusprendziau pasiilginti savo vyriskumo irodyma.
Noreciau uzsidet ant stogo melynus svyturelius. Diena gal ir jokio poveikio nebus, nes masinos spalva ne balta, bet nakti tai ledas. Varai sau su zypsinciais svytureliais ir siurpini kitus vairuotojus (juk svarbiausia, kad as patenkintas). Dar pagalvojau, gal neblogai butu ir priekyje, po grotelem, susimest melynas lemputes.
Kaip manot?
Negryskime prie to pacio, jei draustu xenonus tai kelyje ju nematytume, bet jei istatymas leidzia kodel gi ju neisimetus juk saugiau vazinejame.
PS Jei kokie cia gudragalviai bandys irodineti kad keiciama konstrukcija ir tt, toli neziurekite tik i savo namus. Gal baigiame pilstyti is tuscio i kiaura ir geriau pasiziurekime i save, kaip patys laikotes KET
Edited by Pilotas, 2008 October 10 - 20:20.
#37
Posted 2008 October 10 - 21:58
Nu kad ne. Taip pamandravot dar prieš kelis metus bandė Ezopas, kai dar buvo ŽAS-ų narys. Ant savo MB kupo migalkę užsimetęs pasifrantino. Net per žinias rodė, kaip jį mentai nurūrino...... busi pirmas civilis lietuvis su svytureliu be leidimo ...
#38
Posted 2008 October 17 - 09:13
Žinoma prieš, bet juk reikia kažkaip kovotio kartais nebuvai tu vienas is tu kurie buvo pries sita dalyka?
O dabar šiek tiek praktikos patvirtintų išvadų. Važinėjant 4300 K zenonais, maksimaliai nuleistais žemyn, į priekį šviesos srautas sklinda vos kiek daugiau nei gamyklinių artimųjų. Pakėlus aukštyn beveik gali prilygti tolimosioms. Iš esmės man zenonai geriau tik tiek, kad kur kas geriau apšviečia šonus (nors tai gana sėkmingai darytų ir priešrūkiniai, jei tokie pas mane būtų) ir efektyvesni lyjant lietui ar per rūką - ne taip sugeriama šviesa. Nežinau, ar tai galima pagrįsti moksliškai, bet praktiškai važinėjant skirtumas akivaizdus. Baltas šviesos srautas draugiškesnis akims tamsoje važiuojant ilgą distanciją. Daugiau privalumų kaip ir nėra. Jeigu turėčiau gamyklinius priešrūkinius, vargu ar būčiau dėjęs zenonus.
#39
Posted 2008 October 17 - 09:46
O as sakyciau, kad tai yra labai blogai. Kodel? Akys nevalingai iesko geriau apsviesto ploto, pripranta prie tame plote skelidziamos sviesos, ir nebemato nieko, kas yra uz to didelio apsviestumo ploto ribu (ypac, jei apsvietimas yra smarkiai netolygus, t.y. priekyje apsvietimas gerokai intensyvesnis, nei 10-15 metru toliau). Kadangi geriau apsvieciami vos keli metrai pries automobili, automobiliui vaziuojant didesniu greiciu, bei atsiradus kliuciai, tamista paprasciausiai nespes sureaguoti. Lygiai taip pat ir su priesrukiniais - saves apgaudinejimas, jog matai geriau. Matai geriau, bet tik tuos kelis metrus pries bei i sonus nuo automobilio, kai tuo tarpu reiktu gerai matyti gerokai toliauIš esmės man zenonai geriau tik tiek, kad kur kas geriau apšviečia šonus
#40
Posted 2008 October 17 - 10:13
Dėl šios priežasties greitį reikia rinktis pagal eismo sąlygas. Deja, tūlas lietuvis tai daro prie maksimalaus leistino (nemaišyti su saugiu) greičio pridėdamas 30 km/h...Kadangi geriau apsvieciami vos keli metrai pries automobili, automobiliui vaziuojant didesniu greiciu, bei atsiradus kliuciai, tamista paprasciausiai nespes sureaguoti.
Edited by Kelmas, 2008 October 17 - 10:13.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users