Peršokti prie turinio


kaista variklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 52

#41 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 balandžio 12 - 21:41

Trys reles,stovincios per viduri tarp tu ventiliatoriu.
  • 0

#42 Svečias_Karinis_*

Svečias_Karinis_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 balandžio 13 - 21:20

tai visas tris reikia keisti? ar galima issiaiskinti kuria tiksliai?
  • 0

#43 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 balandžio 13 - 22:31

Pas mane viena kai buvo nusprogus,tai vienas tik junginedavosi.Tai isijungia tai issijungia.nekreipiau demesio,nes nezinojau kaip ten kas turi veikti,kol viena vasara teko pildyti kondiske,tai meistras paprotino,kad cia kazkas netvarkoj.Gali but viena,gali but ir ne viena parejus.
  • 0

#44 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 balandžio 13 - 22:38

Patikrinimas paprastas.Jei kiek rauki darbo principa reliu.As pats tai nelabai,bet tevukas atrado.Zodziu isemem tas reles,buitinem salygom paduodi 12v tarp reikiamu kontaktu,o tarp kitu su testeriu matuoji ar atsiranda tas 12v.Taip radom viena KLAKSINCIA bet savo darbo neatliekancia.is principo jos ten neardomos,bet tevukas isarde ir sutvarke.
  • 0

#45 hose

hose
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 24
  • Automobilis:Pegeot 607

Parašyta 2014 spalio 25 - 21:57

Man tokia beda buvo su 307, bet ten kalta klima buvo, kai sutvarke klima kamsciuose stovint iki 90 laipsniu temperatura net nepakyla.

pasikapsciau po temas ir suradau kazka psnasaus,pas mane ir kai pastovi kamsciuose sukyla temperatura,o kai vaziuoji ji normali,bet kai sukyla temperatura tai nebesikuria,jauciu atjungia apsaugos sistema,atvesta iki normalios temperaturos vel kuriasi,tai galvoju gal irgi klima knisa prota ir ventiliatorius gan velokai isijungia ar cia normalu pas juos,nesu turejas benzino cia pirmas tai prireike konsultacijos.Cia pegeot 307 1.6 16 voztuvu 2003 m


  • 0

#46 Wycka

Wycka
  • Nariai
  • Pranešimai: 88
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 307 SW

Parašyta 2014 spalio 27 - 12:07

o ijungus kondicionieriu ventiliatorius isijungia ar ne? viena is priezasciu kodel streikuoja ventiliatorius gali pasiskaityti cia


  • 0

#47 Vincenzo

Vincenzo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 57
  • Vieta:Alytus - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v 81kw 1996

Parašyta 2014 spalio 31 - 12:46

Sveiki, galiu papsakoti is patirties apie ausinima benzininiu motoru P406. Kiek radau pagal katalogus info, tai isamiausiai parasyta lenkiskam kataloge (nors turiu ir angliska ir rusiska). 1.6, 1.8 ir 2.0 motoruose viskas vyksta praktiskai panasiai. Pagal kataloga raso kad auto su kondiskem termostatas atsidaro ties 82 - 85 laipsniais, tada pirmas isijungimas abieju ventiliatoriu  turi ivykti ties 96 laipsniais, antras didesnis greitis turi isjungti ties 101 laipsniu ir jei auto dar kaista tai ventiliatoriai dirba prailginta laiko tarpa kai auto pasiekia 105 laipsniu temperatura. Pagal kataloga kritine temperatura yra 118 laipsniai tada skydelyje turetu uzsidegti raudona lempute ispejanti apie galima motoro perkaitima. Auto kurie yra be kondiskes turi viena ventiliatoriu, pirmas greitis jungiasi ties 92 laipsniais o antras ties 96 laipsniais.

Auto su kondiske nuspaudus kondiskes mygtuka, abu ventiliatoriai turi pradeti suktis iskarto ir turi suktis tol kol kondyske yra ijungta. Taip pat kaip jau minejau anksciau jei ir kondyske neijungta pasiekus tam tikra temperatura jungiasi abu ventiliatoriai, jei jungiasi tik vienas ir dirba su tarpais tai reiksia kad gedimas arba relese arba daznai maitinimo laiduose, arba ventiliatoriais fyskej, zodziu tai signalizuoja kad yra gedimas.

Dabar praktikoje galiu papasakoti kaip elgiasi mano auto: P406 96m 1.8 16v su kondiske. Termostatas atsidaro ties ~83-85 laipsniais, tada matosi kaip rodykle pajuda zemyn ir nukrenta iki ~75-78 laipsniu ir kuri laika stovi, o po to pradeda letai kilti jei stovi kamstyje arba judi letai. Pasiekus ~95 laipnius jungiasi pirmas greitis ir ausina auto, numeta iki ~87-90 laipsniu. Uzmiestyje vasarom laikosi apie 80 o vesesniu metu laiku ~76 laipsniai. Ijungus kondyske sukasi abu ventiliatoriai.

Kai buvo isimovus vieno is  ventiliatoriu fyske, o kita karta po ziemos nukirmijes vieno ventiliatoriaus maitinimo laidas, ijungus kondyske vienas ventiliatorius sukdavosi su pertraukom. Be kondyskes pakilus temperaturai jis nors turetu jungtis ties 95 laipsniais ta taska praleisdavo, ir sulaukes 100 laipsniu jungdavosi vienas ir sukdavosi be pertrauku kol temp. nukrisdavo iki ~92 laipsniu.


  • 0
Skrendu kaip pūkas, ariu kaip plūgas.

#48 macintosh

macintosh
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,2 HDI 98 kW

Parašyta 2016 gegužės 13 - 13:25

sveiki,

kadangi naujos temos neleidzia kurti, tai busiu užkurys. Atėjo šiltesnis metų laikas, pradėjo degt antifryzo lemputė. Dega ne visada: kai alyva 100c, o variklio 90c, kai didesnės apsukos ~2000.Antifryzas nei kyla, nei leidžiasi. Gal kas žino kame bėda? Variklis 2.2 dyzelis


  • 0

#49 skarpas

skarpas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:1.8 81kw

Parašyta 2016 birželio 08 - 09:00

Kadangi sioki toki kaitima turiu ir as ar normalu jog pasiekus 90 laipsniu pergazavus darosi stai tokie reikalai zemesnej temperaturoj gazuok kiek nori nieko https://m.youtube.co...e&v=VwLcYSRdK94
  • 0

#50 Aaudrius

Aaudrius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Automobilis:807, 406

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 19:02

sveiki,

man 307 benzinui 2 litrai 16V visai neįsijungia aušinimo ventiliatorius. Nesenai nupirkau dar daug pasakyt negaliu, bet matau kad kaista iki 100 stovint ir nesuveikia ventiliatorius. Radijatorius karštas, tai termostatas atkristų, nuo ko pradėt ieškot, saugikliai, daviklis...


  • 0

#51 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 20:30

Pradzioj nuo diagnostikos kompiuterines, po to tikriausiai mechanines/testerines. Su uzstrigusiu termostatu puikiausiai leistusi ventilis, tik nebutu ka ausinti
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#52 Aaudrius

Aaudrius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Automobilis:807, 406

Parašyta 2017 spalio 03 - 10:39

tai vat, pas mane pakeite temperaturos davikli, ir RELE 35a kazkokia :) ir nekaista jau :)

sveiki, kurioj vietoj stovi temperaturos daviklis, kuris ijungia ventiliatoriu, gal zinai? Tas prie termostato tai rodo temperaturos laipsnius, jis nevaldo ventiliatoriaus.


  • 0

#53 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 spalio 03 - 14:19

sveiki, kurioj vietoj stovi temperaturos daviklis, kuris ijungia ventiliatoriu, gal zinai? Tas prie termostato tai rodo temperaturos laipsnius, jis nevaldo ventiliatoriaus.

Ventiliatorių valdo variklio kompiuteris, remdamasis būtent to daviklio rodmenimis. Taip pat ir skydelis rodo pagal tą vienintelį daviklį.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0