
Jau metai su dojom
#1
Parašyta 2008 rugpjūčio 08 - 08:54
#2
Parašyta 2008 rugpjūčio 08 - 10:12
matyt neprofesionaliai bus elektos instaliacija pravesta duju irangos neapgavus kompo ar pan...(daznas atvejis).Sveiki gyvi,
Mano Liutas jau kaip metai apdujintas. Ir jau savaite pastebiu, kad rytais kai persijungia dujos. Dirba variklis negraziai. Truksta traukos. Trukcioja. Gal sakau koks filtras ar reduktorius apsineses?
Pas mane 4 kartos LPG.
P.s. pastebejau kad duju pradejo valgyti daugiau. Tilpdavai trasoj i 10L dabar 12.
P406 1.8, 16v. 1996metu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3
Parašyta 2008 rugpjūčio 09 - 00:08
IV kartos irangoje? kam ten benzo kompa apgaudineti-kaip tik tikslas padaryti,kad benzo kompas dirbtu normaliai neapgaudinejant jo,nes banzo kompas isskaiciuioja ipurskimo impulsu trukme,kuriais ir nauduojasi dujinis kompas.matyt neprofesionaliai bus elektos instaliacija pravesta duju irangos neapgavus kompo ar pan...(daznas atvejis).
#4
Parašyta 2008 rugpjūčio 09 - 09:42
Nesvarbu ar 1 ar 4 karta purktukus bendzininius reikia atjungineti ir imituot(emuliatoriu statyti).O kompo davikliai visi kiti lieka kaip buve ;)O ir emuliatorius neteisingas buna gedimu priezastis(pavyzdziui:ant duju nenori vaziuoti,trukcioja ir pan....)IV kartos irangoje? kam ten benzo kompa apgaudineti-kaip tik tikslas padaryti,kad benzo kompas dirbtu normaliai neapgaudinejant jo,nes banzo kompas isskaiciuioja ipurskimo impulsu trukme,kuriais ir nauduojasi dujinis kompas.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 rugpjūčio 09 - 09:46
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#5
Parašyta 2008 rugpjūčio 09 - 15:40
ir problema :P406 1.8, 16v. 1996metu
emuliacija cia neko deta ir neteisinga instaliacija irgi-jog metukus atvazinejo be problemu.O vat kad duju purkstukai susidevejo (t.y. guminiai ziedeliai purkstukose) tai cia beveik 90%.kai persijungia dujos. Dirba variklis negraziai. Truksta traukos. Trukcioja.
#6
Parašyta 2008 rugpjūčio 09 - 16:15
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#7
Parašyta 2008 rugpjūčio 10 - 08:38
ne membrana ir ne filtras-jie neitakoja "trukciojimui".gal reduktoriaus membrana sukietejo, gal filtras gal dar kazkas,
viskas juk paprasta.
trukcioja ,reishkia nesudega misinis.Reishkia arba uzdegimo sistema sugedo (babina,zvake ...) ,arba duju dozavimas vyksta blogai-t.y. netolygiai pasiskirsto per cilindrus(kazkokiam cilindre buna labai riebus ar liesas misinis-del to jis nesudega).dazniausia buna kalti duju purkstukai-pradeda nevienuodai dozuoiti dujas-cia yra silpnoji vieta duju ipurskimo sistemose.Kitu variantu buti neturetu.
Šį pranešimą redagavo chibre: 2008 rugpjūčio 10 - 08:44
#8
Parašyta 2008 rugpjūčio 10 - 10:34
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Svečias_mmx_*
Parašyta 2008 rugpjūčio 11 - 09:31
#10
Svečias_mmx_*
Parašyta 2008 rugpjūčio 11 - 09:32
diagnostika daryt reik tada kai ECU meta klaida:)) tada diagnostikos pagalba tu ta klaida perskaitai.Nu viskas ir taip aisku,diagnostika reikia daryti variklio-vienareiksmiskai (pradziai ant benzino)
#11
Parašyta 2008 rugpjūčio 11 - 21:18
#12
Parašyta 2008 rugpjūčio 18 - 09:42
Pas mane valtek purkstukai. Metus atvazinejau ir...Geriausi -"Keihin",neblogi "Matrix"(deja del musu duju kokybes jie ilgai netarnauja),neblogi "Planijet",bet resursas nelabai stabilus nuo 50000 iki 80000 km. "Valtek"-paprasciausias purksukas,nelabai tikslus ir nelabai tinka automobiliams su EURO IV varikliais,bet senesnem tinka.Kai jie nauji,tai dirba gan tyliai, bet veliau po bishki,po bishki devisi purkstuku gumites, del kuo ir pradeda garsiai dirbti.Kai gumites visishkai nebelieka(purkstukas dirba kaip dizelinis variklis),tai variklis pradeda trukcioti,sanaudos isauga.Tada reik keisti remkomplektus ir kalibruoti purkstukus (kuo niekas praktishkai nedaro)
Nuvaziavau pas dujininkai kuris dejo.
Trecio cilindro purkstukui amen. Na jis nusieme. Graze per 15 min patvarke. Ale pravele ten viska. Ir ves uzdejo. Toliau trecias cilindras negerai dirba.
Dujininkas sako varyk pasikeisk zvakes, nes gali buti zvakei amen.
Pasikeiciau visas. Nepadejo. Toliaus tas pats. Trukcioja ir vienas cilindras nedirba tvarkingai.
Kagi 60LT uz ale pareguliavima, o naudos jokios. Tik zvakes be reikalo pasikeiciau

Kaip tokiu atveju priversti dujininka sutvarkyti ir ispesti bent okonomine nauda.
P.S. grantija dar yra, bet sako kad va butent purkstukam negalioja

Šį pranešimą redagavo aurimaz: 2008 rugpjūčio 18 - 09:43
#13
Parašyta 2008 rugpjūčio 18 - 09:51
206
#14
Parašyta 2008 rugpjūčio 18 - 11:57
Bet ant benzino tai tokios problemos nera...Žvakes nebereikalo pakeitei. Dar ir žvaklaidžius reikėtų. O tada jau numest dujininkam ir tegu tvarko - nebeatsifutbolins kad aukšta įtampa netvarkoj ar dar kažkas..
#15
Parašyta 2008 rugpjūčio 18 - 13:22
#16
Parašyta 2008 rugpjūčio 18 - 19:13
Šį pranešimą redagavo chibre: 2008 rugpjūčio 18 - 19:14
#17
Parašyta 2008 rugpjūčio 19 - 22:02

#18
Parašyta 2008 rugpjūčio 20 - 07:59
Kol nepakeite ko?turėjau tokia pat problemą, kol nepakeitė visą purkštukų reilą ,jojau kaip ant arklio
, dabar liuks, ir sanaudos sumažėjo nuo 13 iki 10 ltr

#19
Parašyta 2008 rugpjūčio 20 - 08:06
Šį pranešimą redagavo aurimaz: 2008 rugpjūčio 20 - 08:06
#20
Parašyta 2008 rugpjūčio 20 - 13:41
purkštukų komplektą pakeitė ir viskas ok, greičiausiai nebuvo sukalibruotiKol nepakeite ko?
nepyk bet nepagauu nuo ryto?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0