Peršokti prie turinio


variklio lempute


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Svečias_stania_*

Svečias_stania_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugpjūčio 12 - 12:41

sveiki pas mane 607,2005m, 2,0l dyzeliukas. siandien ryte uzkuriau masinuke ir nebeuzgesta variklio lempute bei ismete uzrasa.depolution system faulty, kas per beda gali buti,masina traukia kuo puikiausiai,
  • 0

#2 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2008 rugpjūčio 12 - 13:28

Cia tokiems klausimas reiketu sudaryti FAQ. Dega lempute, vaziuoji i diagnostika. Kad ir kas ka patars juk visko is eiles nekeisi, o diagnozaves pasikeisi ir vaziuosi. Nu zodziu, kvailas klausimas, kaip ir atsakymas i ji. Ramunc
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#3 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 rugpjūčio 12 - 19:18

nuo 2005m. (ten viskas laikosi "ant" elektronikos) tokiu klausimu forume geriau neuzdavineti. tik diagnostika (pas patyrusi meistra( vien kompo neuztenka ;) ). buna ir "softo gliuku",bet 607 jie labai,labai,labai reti. ne tik daugiausia demesio skiriama irangos "softams",bet ir isbandoma rimciausiai (vienintelis peugeot modelis pagal kuri formuojama PPS diagnostikos platforma).
  • 0
spakenas@gmail .com

#4 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 rugsėjo 28 - 07:40

Stania ir kuom gi tau tas gedimas pasibaige? del ko kompas spjaudesi? Nes pas mane irgi pradejo metyti klaidas: Engine depollution system faulty, Engine management system faulty, Speed control system faulty. Kas idomiausiai kad visos sios klaidos uzsidege staigiai paspaudus ekseleratoriu, uzgesinus varikli ir palaukus minute dingsta viena klaida (Speed control system faulty) bet vel staiga paspaudus gaza ismeta ta greicio ribojima. Uzgesinus varikli ir palikus masina tarkim nakciai, kita diena jokiu klaidu kompas isvis nemeto,toks vaizdas kad aplamai niekad jokiu klaidu nebuvo, galiu nuvaziuoti net keleta simtu kilometru ir vel staiga paspaudus gaza, pabyra visos sios klaidos. Taip tas dalykas pradejo dazneti kol galugale nuolat rodo kompas klaidas ir net vaziuojant variklis gesta. Ruosiuos diagnostikai ir moraliskai raminu save kad nieko rimto gal nebus:)
  • 0

#5 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 rugsėjo 29 - 20:02

Na pagaliau padariau diagnostika, rezultatas toks: mechaniskai sugedo (BOSCH) kuro pompa kartu su kuro slegio reguliatoriumi. Kaip tai pamatyti vizualiai? isemus kuro filtra, toje talpoje ant dugno matosi metalo pjuvenos, is ko ir sprendzia meistrai kad numirus pompa. Nuo ko ji numire as neisivaizduoju, juk masinai vos 3 metai, prabegus 170 000 km, ir jau tokios rimtos problemos. Pakeitus pompa i nauja, problema neisnyksta, nes reikia visa sistema valyti, iskaitant kuro bako nuemima ir jo praplovima, beto reikia keisti nauja variklio dirza ir t.t... Rasiau anksciau as ir apie vairo koloneles liga kur kainuona apie 10 000 litu malonumas, teko mano piniginei kenteti, o dabar siurblys ant deserto ir kainuos panasiai kaip ir vairo kolonele. Taip kad kas planuojat isigyti 607-ta modeliuka, argumentuotai jums siulau iskart pirkti du vienodus, tebunie vienas atsarginis, pigiau kainuos ir dar paprasciau ta atsargini nuolat ant priekabos su savim veziotis, neduok dvieve bet kuria sekunde kazkas nutiks, suges, uzges ar subires, nes tai juk Peugeot 607 limuzinas:)))
  • 0

#6 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2008 rugsėjo 30 - 07:16

Nes pas mane irgi pradejo metyti klaidas: Engine depollution system faulty, Engine management system faulty, Speed control system faulty.

Na pagaliau padariau diagnostika, rezultatas toks: mechaniskai sugedo (BOSCH) kuro pompa kartu su kuro slegio reguliatoriumi.


As ne specialistas, bet man mazu maziausiai keisti tokios "diagnostikos" rezultatai....Nuo kada mechaninins siurblio gedimas padaro "Engine management system faulty"???? Gal tu geriau bek toliau nuo tokiu "diagnostiku". Speciau, jog beda kazkuriame prasitrynusiame laide arba kontaktuose
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#7 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 rugsėjo 30 - 09:33

Aroone, na matai nelabai as kur pabegsiu, nes veiksmas vyksta Vokietijoje (vis man pasiseka cia sugesti), atlikus diagnostika jie pasake kad sugedo auksto slegio kazkoks reguliatorius ar panasiai, katras randasi auksto slegio kuro pompoje, todel ant laisvu apsuku jokiu klaidu nemeta atsalus varikliui, o vos tik as pagazuoju kai vel pasipila kruvos klaidu ir vaziuoti pasidaro neimanoma. Tas meistras irgi gan gudriai dirba, atsuka kazkatai, apziuri, pasiskambina i Peugeot atstovybe ten kazka su jais padiskutuoja ir priejo vieningos nuomones, kad kaput tai pompai su auksto slegio reguliatoriumi, nes tai jau atseit nepirmas kartas ir jie viska zino. Praso manes nesinervinti, nes atseit cia ne ju kalte, kad pabirejo tas s*das, pasizadejo paieskoti per visus tinklus ir rasti pigiau ta pompa. O as sedziu cia ir laukiu kada jie gaus ta pompa, pakeis ja ir labai geru zodziu pagiriu savo prancuza.
  • 0

#8 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 rugsėjo 30 - 10:18

tas voztuvas nusiima atskirai, pagal zibinto kainas (puslapis http://public.servicebox.peugeot.com):
0000193338 REGULATOR 1,615.25 LTL 1,906.00 LTL 1,906.00 LTL
00001920AL NE HDI HP PUMP 3,438.98 LTL 4,058.00 LTL 4,058.00 LTL
kiek teko susidurt tai jis greiciausiai reaguoja i nesvarumus, praputi-praplauni, jei reikia gale esancioj sietkutej pragrezi sklylute ir vaziuoji, buna ir be sietkutes, tada belieka keist. Siuksles gali atsirast ir nekompetentingai keiciant kuro filtra. Uzsikises voztuvas nesugeba reguliuot slegio ir davus gazo, gesinamas variklis, nes slegis uzkyla per daug pagal nustatytus parametrus. Pajungus kompa (normalų) tie slegiai matosi. Pompas teko keist, nes jos pradeda leist pro soninius dangtelius arba po ju remonto, kai jos nesukeldavo slegio davus gera apkrova auksta pavara ant zemu sukiu (tuomet variklis irgi gesdavo).
http://www.250kb.com.../j/da0d284d.jpg

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2008 rugsėjo 30 - 10:52

  • 0

#9 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 rugsėjo 30 - 19:39

Dekui uz issamu atsakyma, taciau jau man pakeite visa pompa, beliko tik sulaukti kol atkeliaus variklio dirzas, bet kodel tada isemus kuro filtro kasete ant dugno matosi daug metalo pjvuvenu, kaip atstovai Peugeot aiskina, kad tai butent nuo pompos, todel ja reikia butinai keist. O su vokieciais nepasigincysi, kas dar idomu Peugeot atstovai vokietijoje neapsiima praplauti bako, sako kad jie niekad to nedare ir nedarys, pakeicia pompa i nauja ir tegul vel ta likusi bruda ji surenka. Nesuprantu as ju, o ypac nesuprantu kam tas filtras aplamai ten reikalingas jei nesurenka to brudo.

Šį pranešimą redagavo Stebetojas: 2008 rugsėjo 30 - 19:43

  • 0

#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugsėjo 30 - 22:21

Kaip supratau pas tave- 4HX variklis su cp1 auksto slegio pompa.Sitas tipas pomtu gana vykes,net i Mercedes buvo montuojami.Itarimas toks:arba del reguliatoriaus sietelio uzsikisimo parejo siurblys,arba chiptiuningas,jeigu jie "per prievarta"ji sukonfiguravo.Vanduo kure taipogi suardo siurbli ;)

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 rugsėjo 30 - 22:24

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 spalio 02 - 20:44

Ramus, tu teisus, apie ta pompa kalba eina, kas idomiausiai kad vokieciu Peugeot neiviena atstovybe neturejo sios pompos, siulesi is prancuzu gamyklos skubos tvarka atsiusti uz kosmine kaina, taciau BOSCH atstovai pasirode tikri saunuoliai ir pusdienio begyje pristate ta pompa uz 2000 euru. Paprase jie manes jei as sutiksiu jiems atiduoti savo senaja sugedusia pompa jie man nauja uz 1000 euru parduos, as zinoma iskart sutikau. Paklausiau ju kam jiems ta sugedus pompa, jie atsake kad jai padarys skrodima ir iieskos priezasciu kodel ji sugedo ir imsis visu priemoniu kad ateityje tai nepasikartotu. Vienu zodziu dzin man ka ten jie darys, nes as nudziugau ja palankiom salygom isigijes:)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0