Jump to content


Photo

Kur ieškoti "galų"?


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • posts 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Posted 2008 September 10 - 20:18

Respect visiems
Savaitė kankinuosi, ne kaip sekasi surasti kame šaknys .. Posted Image
Yra keletas nuomonių, bet jos pakankamai skirtingos (guolis, stabilizatorius, gumos).
Sukant ratą, ūžimo nėra. Važiuojant per duobes, kartais dunksėjimas.
Nenoriu visko keisti iš eilės ...
Gal kas galėtų pakomentuoti ... :blush:
P.S. ratas priveržtas Posted Image
Posted Image
Posted Image

Edited by arthuras, 2008 September 10 - 20:41.

  • 0
arthuras

Nuotrauka

#2 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • posts 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Posted 2008 September 11 - 08:17

Stabilizatoriai. Horizontalius galima patikrinti pakelus automobilio gala ir rata sukiojant i sonus. Neturi buti laisvumo. Vertikalius patikrinti galima kilnojant masinos gala ausktyn zemyn.
  • 0

#3 Svečias_dariukas_t_*

Svečias_dariukas_t_*
  • Svečiai

Posted 2008 September 11 - 08:43

gali buti jei ratas tikrai kliba, tai bus suvedimo trauke.
  • 0

#4 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • posts 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Posted 2008 September 11 - 09:48

gali buti jei ratas tikrai kliba, tai bus suvedimo trauke.

Parašyk skaičių iš brėžinio.
Bo visi šneka šneka, bet ....
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#5 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Posted 2008 September 11 - 12:55

suvedimo trauke pagal tavo parodymus 1, del jos gali judet i sonus ratas, bandant ja klibint lomais, kartais sunku diagnozuot, geriau rata pakelt ir patraukinet uz jo ne silpnai, uztenka ir silpnai jei labai isdilus :) isdilti gali abiejuose galuose ir atskirai, siaip pagrindiniai kalimai eina is sitos traukutes, apatinio plaukiojancio selenbloko (berods nr. 7, del ju ir girgzdet gali per duobes), ir stabiliztoriaus gumu ar taukuciu. Paklibink ir duslintuva, baka kuro (aukstyn zemyn, visouse kampuiose), bei zapaske paziurek...

Edited by jawasaki, 2008 September 11 - 12:56.

  • 0

#6 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • posts 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Posted 2008 September 12 - 13:54

pas mane buvo Nr 4 tavo zymejime. ir niekas nerado (tampe su visokiom mantiruotem ir visokiais meslais lankste ratus) , o kai vaziuodavau bildedavo tokiu durnu dungsejimu ir lyg ir tampydavos galas kazkaip. 60 lt + pakeitimas ir viskas ledas.

Edited by Mariukas, 2008 September 12 - 13:55.

  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#7 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • posts 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Posted 2008 September 15 - 10:20

Labiausiai tiketina, kad #1 bus :)
  • 0

#8 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • posts 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Posted 2008 September 15 - 15:02

Visiems "nisky poklon" ir :beer: . Pasikeičiau Nr.1 ir Nr.4. Kadangi Nr.4 korpusas buvo plastikinis, Robete paėmiau metalinę. Vistiek vienas krapštymasis išėjo, tai "susigundžiau" ;) Dabar galvoju gal vertėtų ir kitą pusę keisti :blink: Nors .....

Edited by arthuras, 2008 September 15 - 19:47.

  • 0
arthuras

Nuotrauka

#9 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • posts 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Posted 2008 September 16 - 09:19

As asmeniskai kai keiciu tai keiciu abieju pusiu ;)
  • 0

#10 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2008 October 03 - 01:26

Pas mane irgi buvo tokie pat simptomai:rato dungsejimas per duoes ir rato klibejimas is sonu.......Pagalvojau nuvarysiu i technikine apziura ir man ten kvalifikuotai apziures ir diagnozuos.Susimokejau tuos 10 litu uz vaziuokles apziurejima ,pasakiau kokios bedos.O tas tikrino tikrino ir pasake sorry nieko padeti negaliu visos gumos geros....Se tau ir lietuvoj technine apziura geriau irasys kokia slapia slanga slanga nei ziures esminius dalykus.Griztant prie temos po to nuvariau i serviza pakelem masina.As klibinau rata,o mechanikas uz kiekvienos gumos kiso mantiruote ,kol liausis klibejimas.Pas mane pasirode detale NR1 kur is vienos puses sarnyras,o is kitos salen blokas.Ir masinos stabilumas pagerejo 100 proc.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users