Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 406


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1830

#541 Provocateur

Provocateur
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 348
  • Vieta:MEMEL
  • Automobilis:Seat Ibiza ST 2012

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 16:37

Arba as durnas, arba keleivio pagalve buvo issovusi - ten vientysa panele turi buti. Ir abejoju kad kompas yra, nes kondicionierius ir tas mechaninis :D
  • 0
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012

#542 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 17:22

Arba as durnas, arba keleivio pagalve buvo issovusi - ten vientysa panele turi buti. Ir abejoju kad kompas yra, nes kondicionierius ir tas mechaninis :D

Beje keleivio pusėj ir faros skaidresnės
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#543 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2007 gruodžio 21 - 18:03

Kad pagalve keleivio buvo sovusi tai faktas :ph34r: ...lempu skirtumo neizvelgiu, bet iziuriu patrinta vairiuka... :blink: Seip skaitau 80 kw visom prasmem geresnis: kuro tas pats, trauka smagesne, hmm.... kazkaip ir nesumastau daugiau prasmiu :blush:

Šį pranešimą redagavo Bildas: 2007 gruodžio 21 - 18:09

  • 0

#544 Svečias_joris_*

Svečias_joris_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 08 - 19:31

Algirdas Parašyta Oct 1 2007, 03:58 PM
--------------------------------------------------------------------------------
600 tai nesusipratimas ant ratu , visi kiti - ne auksciau zapo lygio.... Taip, kad as nors ir pries Peugeotus, bet siuo konkreciu atveju rinkciausi tik Peugeot...


Algirdas Parašyta Oct 1 2007, 06:00 PM
--------------------------------------------------------------------------------
siaip geriau nei Peugeot - tik skardos poplones ir garso izoliacija viduje prastoka... daugiau priekaistu neturiu...


ALGIRDAI - apsispręsk galų gale kas geriau :lol:

antra citata gi apie honda buwo, idemiau skaityk foruma ;) ;)
  • 0

#545 Svečias_Dumas_*

Svečias_Dumas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 14 - 09:29

Daviau vakar uzstata, uz 2003 metu 80Kw peza. Vaziaves is Danijos, buvo ant furos. Gaila bet ant trasos nebandziau. Buvo paciam furos prieki, nenorejo nuimineti. Siandien varau i aisktute bandyti. Tikekimes viskas gerai bus :)
  • 0

#546 Svečias_Dumas_*

Svečias_Dumas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 19 - 14:08

Kalbejau del FAP filtro CP servise. Yra sitie aptarnavimo variantai: 1. Pagal gamintoja. Kai kompas papraso pripilti skyscio (500LT). 2. Kai kompas papraso pripilti ten dyzelio (kompui viskas ok, bet kas atsitiks filtrui niex nezino) 3. Pjauti ta filtra lauk. sutvarkyti elekrtonika, kad ji del to nepyktu. Idomu kaip tada, ar katalizo nuuzkis? Ka manot?
  • 0

#547 Svečias_linukis2_*

Svečias_linukis2_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 19 - 18:29

pritariu visos masinos turi savo bedu, pazystamas turejo 600, parejo motoras tai 2000lt atsikrate, su viskuo, bet tas buvo pries metus :huh:
  • 0

#548 2cv

2cv
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:citroen

Parašyta 2008 sausio 19 - 23:11

jau senokai vazineju peugeot ir citroen auto. siuo metu turiu ir rover 75 dyzeli. 2001-11, 130000km nuriedejes, stovis puikus. pasakysiu trumpai ir aiskiai- tokio s... seniai nesu mates! uz toki auto net 205 pugo 85 metu neduociau! trantas ir tiek! kai sedu prie jo vairo man panika! kazkodel ziauriai jis man nepatinka! kai tik pasikelsiu expert'a, kaip mat jis autopliuse atsidurs! automobiliu galiu pavadint tik citroen arba peugeot, tiek vairavimo, tiek patikimumo, tiek konstrukcijos atzvilgiu. stai taip! ir ner cia ka diskutuot! :)
  • 0

#549 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.388
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 sausio 21 - 16:04

jau senokai vazineju peugeot ir citroen auto. siuo metu turiu ir rover 75 dyzeli. 2001-11, 130000km nuriedejes, stovis puikus. pasakysiu trumpai ir aiskiai- tokio s... seniai nesu mates! uz toki auto net 205 pugo 85 metu neduociau! trantas ir tiek! kai sedu prie jo vairo man panika! kazkodel ziauriai jis man nepatinka! kai tik pasikelsiu expert'a, kaip mat jis autopliuse atsidurs!
automobiliu galiu pavadint tik citroen arba peugeot, tiek vairavimo, tiek patikimumo, tiek konstrukcijos atzvilgiu.
stai taip! ir ner cia ka diskutuot! :)

Grazi tikro masinu specialisto kalba :beer:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#550 Inspiron

Inspiron
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2008 sausio 22 - 20:39

Jau prasideejo 406 pajieskos, tai va apziurejau viena 406 sedana 2lHDi 80kW Taip atrode viskas lyg narmaliai, tik va esant uzkurtam varikliui atidarius tepalu ipilimo anga meta baltus dumus, tai labai blogai?
  • 0

#551 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2008 sausio 22 - 21:41

Kalbejau del FAP filtro CP servise. Yra sitie aptarnavimo variantai:
1. Pagal gamintoja. Kai kompas papraso pripilti skyscio (500LT).
2. Kai kompas papraso pripilti ten dyzelio (kompui viskas ok, bet kas atsitiks filtrui niex nezino)
3. Pjauti ta filtra lauk. sutvarkyti elekrtonika, kad ji del to nepyktu. Idomu kaip tada, ar katalizo nuuzkis?

Ka manot?

Antras variantas. Nieko filtrui nebus, nes skystis ish bakelio eina i kuro baka, kur tipa susimaisho su kuru. Skystis nebega i filtra kaip tu galvoji, todel nieko jam neatsitiks.
  • 0
Nuotrauka

#552 Svečias_Dumas_*

Svečias_Dumas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 22 - 23:28

Antras variantas. Nieko filtrui nebus, nes skystis  ish bakelio eina i kuro baka, kur tipa susimaisho su kuru. Skystis nebega i filtra kaip tu galvoji, todel nieko jam neatsitiks.

Tada klausimas - kam PSA ta itint toxiska skysti pyla kas 80k, jei galima ten dizelio privaryti? Atsakymas cia
Trumpai - tas skystaliukas padeda palaikyti temperatura filtre, kad sudegtu nuosedos.

Tarp kitko cia raso, kad uzsikisusi filtra galima ispjauti, isplauti,ideti ir viskas del bus OK. Atseit dileriai netgi stato naudotus filtrus i masinas vietoj nauju..

O cia jau raso, kad uztenka poros kibiru vandens filtrui praplauti. Tik nebesuprantu, jis ka issiima? tipo nereikia nieko pjauti?

Šį pranešimą redagavo Dumas: 2008 sausio 22 - 23:34

  • 0

#553 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2008 sausio 31 - 09:59

Peugeot 406 pasižymėjo įrangos ir variklių gausa. Benzininių variklių šeimyną pradėjo 1,6–2 litro darbo tūrio, 90-147 AG varikliai (XU serija), o baigė 2,9 litro, V6 agregatas (ES serija). 406-asis turėjo ir du turbodyzelius variklius (XUD serija): 1,9 litro 90 AG bei 2,1 litro 109 AG. Visiems varikliams buvo pritaikyta 5 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, tačiau su dviem varikliais – 2 litrų bei V6 – buvo galima pasirinkti ir 4 laipsnių automatinę transmisiją. Tačiau su ja apetitas degalams išaugdavo (atitinkamai iki 15,9 ir 17,2 litro mieste). 1999 m. Peugeot 406 modernizuotas, o naujosios kartos varikliai senuosius pamažu pradėjo išstumti nuo 1998 m. Tai 1,8–2,2 litro (116–158 AG) EW serijos bei 2,9 litro V6 (207 AG) ES serijos benzininiai ir 2–2,2 litro (90-133 AG) modernūs HDi šeimynos turbodyzeliniai DW serijos varikliai. Naujieji varikliai pasižymėjo geresnėmis dinaminėmis bei ekonominėmis charakteristikomis, o 2 ir 2,9 litro varikliai su automatinėmis transmisijomis mieste „suvalgydavo“ mažiau benzino (atitinkamai 12,3 ir 14,3 litro). Nors automobilis buvo atnaujintas ne kardinaliai, tačiau ir smulkūs dizaino sprendimai padidino šio modelio patrauklumą. Pakeisti priekiniai ir galiniai žibintai, radiatoriaus dekoratyvinės grotelės pakeistos juodomis, o ant jų – masyvesnė Peugeot emblema. Dėl papildomų apsauginių juostelių ant priekinio ir galinio buferio automobilis pailgėjo 40 mm. Variklio dangtis įgavo išgaubtą formą. Padidėjo standartinės įrangos sąrašas – joje atsirado priešrūkiniai žibintai, diskiniai galiniai stabdžiai, 15 colių skersmens ratai. Taip pat atnaujintas interjero bei prietaisų skydelio dizainas. 2004 m. pradžioje Peugeot 406 istorija baigėsi. Jo įpėdiniu tapo naujas modelis 407. Gurmaniška pakaba Peugeot 406 valdymą galima apibūdinti kaip „malonų“, greitai reaguojantį į vairuotojo sprendimus. Automobilio pakaba kiek minkštesnė nei konkurentų iš kitų šalių, tačiau ji leidžia vairuotojui dideliu greičiu įveikti posūkius. Vien dėl optimaliai subalansuotos pakabos šį automobilį gerai vertino automobilių žinovai. Priekinė pakaba tradicinė, McPherson tipo, galinė – nepriklausoma, daugiasvirtė, su spyruoklėmis bei pasisukančiais ratais posūkio kryptimi. Nuo 1997 m. buvo pakeista priekinių stabilizatorių tvirtinimo konstrukcija, o rutulinės atramos unifikuotos su didesniais 605 ir 607 modeliais. Jos tarnauja ne mažiau kaip 100 000 km. Tepalinius amortizatorius pakeitė patikimesni dujiniai, originalios Peugeot konstrukcijos. Šis gamintojas išsiskiria iš kitų nepatikėdamas niekam kitam amortizatorių gamybos. Galinė pakaba gana patikima. Nuo 1997 m. apatinėse skersinėse svirtyse rutulinius guolius pakeitė ilgaamžiškesnės guminės-metalinės įvorės. Kas 50 000-80 000 km gali tekti patikrinti už ratų suvedimą „atsakingą“ trauklę bei skersinio stabilizatoriaus statramsčius. Galiniai guoliai yra apjungti su stebule ir gali atlaikyti daugiau kaip 250 000 km ridą, priekiniai – 100 000 km. Ratų geometrija reguliuojama pagal specialią technologiją, nes važiavimui įtakos turi visų keturių ratų padėtis. Dar iki automobilio atnaujinimo 1999 m. prancūziškos konstrukcijos hidraulinį vairo stiprintuvą pakeitė ZF firmos gaminys. Apskritai stiprintuvai didesnių problemų nekeldavo. Įdomu tai, kad adaptyvaus vairo stiprintuvo jautrumas automobiliuose su 4 cilindrų varikliais priklausė nuo alkūninio veleno apsisukimo skaičiaus, o V6 – nuo važiavimo greičio. Kartu su galingesniais varikliais (V6, 2,1 TD) buvo naudojama hidraulinė sankabos pavara, o su kitais – automatiškai besireguliuojanti lyninė. Vidutinis pavarų amžius – apie 150 000 km, dyzeliniuose – dar ilgesnis. Iki 1999 m. mechaninėse pavarų dėžių pavarose naudotos trauklės (vienu metu net itin prastos plastmasinės), kurių šarnyruose susikaupus nešvarumams apsunkindavo pavarų perjungimus. Nuo 1999 m. jas pakeitė patikima lyninė pavara, o pavarų dėžėse tenka tik periodiškai patikrinti sintetinės alyvos lygį (anksčiau alyvą reikėjo keisti kas 60 000 km). Nuo 1999 m. ZF automatinę pavarų dėžę pakeitė prancūziška transmisija, kuri turėjo problemų per šalčius dėl termoelemento darbo sutrikimų. EW serijos benzininiuose varikliuose per šalčius gali užšalti karterio ventiliacijos vamzdelyje susikaupęs kondensatas. Dėl to alyva pradeda tekėti pro riebokšlius ar alyvos lygio matavimo iešmą. XU serijos varikliuose neretai alyva prasisunkia pro plastmasinį cilindrų galvutės dangtį – tereikia pakeisti tarpiklį. Po 80 000–100 000 km pastebimas aušinimo skysčio pratekėjimas pro vandens siurblį, kurį galima keisti kartu su dujų skirstymo mechanizmo diržu – kas 90 000 km. Visuose benzininiuose varikliuose, išskyrus 2 litrų su turbokompresoriumi, trūkus šiam diržui stūmokliai „susitinka“ su vožtuvais. Alyva ir filtrai keičiami kas 15 000 km, tuo pačiu vožtuvų reguliuoti nereikia – jie turi hidrokompensatorius. Prancūziški dyzeliniai agregatai pasižymi patikimumu ir ekonomiškumu. Jų maitinimo sistemoje yra rezervuaras. Jį kelis kartus nesunkiai paspaudus degalais užpildoma visa sistema (pvz., po filtro keitimo ar bako praplovimo). Nuo aušinimo sistemos pašildomas smulkaus valymo filtriukas. Apie vandenį dyzeline informuoja daviklis. XUD serijos varikliai yra paprastesni. Tuo tarpu geresnių charakteristikų ir modernesnių HDi serijos variklių priežiūra yra sudėtingesnė ir brangesnė.

Šį pranešimą redagavo kebabas: 2008 sausio 31 - 09:59

  • 0

#554 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2008 sausio 31 - 10:28

šaltinis? :huh:
  • 0

#555 Katinas

Katinas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Yaris, 106XSi, Pantheon 125.

Parašyta 2008 sausio 31 - 10:43

šaltinis? :huh:

Nepatiklus tu, odnako.. ^_^ Nesiimu spręst, gal yra ir klaidelių, bet iš pirmo žvilgsnio gana rimta. Šitą kur nors matomoj vietoj prikalt reiktų. Sumažėtų visokių "dėl 406" ir "vaflių-kūpistų"..
  • 0
Variantas B

#556 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2008 sausio 31 - 10:54

Šaltinis...
  • 0

#557 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2008 sausio 31 - 11:13

Šaltinis...

Dėl Žilionio kompetencijos gal Kuršis gali ką pasakyt? O šiaip tokį daiktą reiktų padėt į tinkamą vietą.
  • 0

#558 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2008 sausio 31 - 15:06

pritariu galetu adminas perkelt kur nors
  • 0

#559 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2008 sausio 31 - 15:27

Na viena klaidelė yra. Senesni 406 vistik turėjo 3 dyzelinius variklius.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#560 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2008 sausio 31 - 15:39

Na viena klaidelė yra. Senesni 406 vistik turėjo 3 dyzelinius variklius.

cia polievis vertimas is kazkurios salies ineto saito. speju jog is desiniavairiu salies.
gali buti jog toje salyje to treciojo variklio ir nebuvo...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0