O ka - ji dar ir priziureti kazkaip stebuklingai reikia, apart tepalu keitimo ???kaip priziuri taip ir byra...
Apie Peugeot 406
#881
Parašyta 2009 rugsėjo 22 - 12:02
#882 Svečias_audrenas69_*
Parašyta 2009 rugsėjo 23 - 14:45
#883
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 12:40
#884
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 13:09
Absoliutu lavona nusipirkai, buna tokiu. Vairo stiprintuvo sirbliai nelaiko butent ZF firmos su 11 cm skyveliu, jie eina tiek 1.9 tiek 2.1. Radijatorius varinis, tarnavimo laikas mazdaug 8 metai, buna pratempia ilgiau , bet retai. Todel visi ir iesko , bet rast gera varini padeveta sansu 0.lygtai ir priziurejau, bet nusprogo vairo stiprintuvo siurblys, paskui radiatorius po ziemos prakiuro galutinai,
po to generatorius, galiausiai velenas kuris suka generatoriaus dirza mire viskas puses metu begyje
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#885
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 13:12
Nezinau kodel taip yra , bet jei sis variklis nuvaziaves apie 200 t. km dazniausiai jau mires. Kodel taip yra nezinau, bet taip yra.O galiu papildyt sia tema 1.6 HDi varikliu? ..na, kad nekurt naujos.
Ar vertas sis daigtas demesio, ar geriau begt nuo jo kuo toliau?
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#886
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 14:43
silpnokas tas 1.6 hdi,jaigu didesne masina reikia vilkti ,viskas susidevi,cia kazkas rase kad 2,7 hdi gera ,nu gal del traukimo ir gera,bet man rodos kad ,2,2 hdi ,,ar tik ne geriausias variantas ,nezinau kazkas rase kad traukos nepakanka bet as jau 3 metai vazineju su 607 2,2 HDI ,tai ir traukia jis normaliai,ir 320000 km pravaziuota dabar,o kas ten rase kad netraukia ,gal jau varikliui ragai,o 2,7hdi variklis gal geras ,bet jau apkaustitas labai elektronika,ir genda dazniau ;)Nezinau kodel taip yra , bet jei sis variklis nuvaziaves apie 200 t. km dazniausiai jau mires. Kodel taip yra nezinau, bet taip yra.O galiu papildyt sia tema 1.6 HDi varikliu? ..na, kad nekurt naujos.
Ar vertas sis daigtas demesio, ar geriau begt nuo jo kuo toliau?
#887
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 18:08
Ant daugkartinių C4 kailio pavyzdžių aptikta, kad tipinis pirmųjų 1.6HDI bugas- per liauni vožtuvai, ir per silpnos, dažnai lūžtančios jų spyruoklės. Ir tai paprastai išlenda, vos viršyjus 100kkm ridą.jei sis variklis nuvaziaves apie 200 t. km dazniausiai jau mires. Kodel taip yra nezinau, bet taip yra.
Vėliau ta problema gamykloje buvo pašalinta. Nauji remontiniai vožtuvai su naujomis spyruoklėmis, kiek žinau, problemų irgi nebekelia. Nors mažai kas (o gal ir dar niekas) po pakeitimo jau yra nuvažiavęs tuos 100kkm, reikalingus problemos išlindimui.
Šiaip, kad varikliai per silpni, nelabai eina kabintis; tas "silpnumas" yra daugiau psichologinės kilmės, paremtas maža variklio kubatūra . Galia ir sukimo momentas juk praktiškai tokie pat, kaip ir 2.1TD ar senesniojo 2.0HDI, kurių labai silpnais niekas nelaikė. Tie patys ~110AG, ir ~250Nm.
#888
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 19:17
nu nzn ar vien psichologinis faktorius.Gal praktika parodzius yra,kad mazos kubaturos benziniai labiau yra ridai jautrus nei didesnes kubaturos.Ant daugkartinių C4 kailio pavyzdžių aptikta, kad tipinis pirmųjų 1.6HDI bugas- per liauni vožtuvai, ir per silpnos, dažnai lūžtančios jų spyruoklės. Ir tai paprastai išlenda, vos viršyjus 100kkm ridą.
Vėliau ta problema gamykloje buvo pašalinta. Nauji remontiniai vožtuvai su naujomis spyruoklėmis, kiek žinau, problemų irgi nebekelia. Nors mažai kas (o gal ir dar niekas) po pakeitimo jau yra nuvažiavęs tuos 100kkm, reikalingus problemos išlindimui.
Šiaip, kad varikliai per silpni, nelabai eina kabintis; tas "silpnumas" yra daugiau psichologinės kilmės, paremtas maža variklio kubatūra . Galia ir sukimo momentas juk praktiškai tokie pat, kaip ir 2.1TD ar senesniojo 2.0HDI, kurių labai silpnais niekas nelaikė. Tie patys ~110AG, ir ~250Nm.
Mazesnis kompresinis ziedas,kuriam tenka visas apkrovimas.Mano nuomone mazos kubaturos variklis turi priklausyti lengvo svorio automobiliui,bet deda juos i ir citroen xara picaso ir i puga 407.
#889
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 21:06
#890
Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 21:18
101 viena priezastis pirkti nauja ir nei vienos deveta tarkim ~200 tukst prabegusi.Nes tarkim yra kainos skirtumas 1.6 hdi ir 2hdi.Zinoma pas 1.6 prastesne komplektacija.O del svorio turejau omeni,kad nebepadustu viena syki toki tysdamasKas dėl ilgaamžiškumo, tai bemaž neabejoju, kad nė vienas jų be kapitalinio pusės milijono neatlaikys; duok die ketvirtį be didesnių problemų pratempti. Jie neskaičiuoti didelei ridai.
Kai rašiau apie tariamą "silpnumą", aš turėjau omenyje išimtinai galią ir sukimo momentą, o ne darbą kurjerių firmoje . O galios, tampant ne per didžiausias lengvąsias mašinas, jiems pakanka.
Vienas iš didesnių šių variklių pliusų, tai tik neįtikėtinai mažos kuro sąnaudos; daugiau ypatingai kuo pasigirti jie nelabai turi.
#891
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:44
Žinovai blemba. Komplektacija, ką užsakysi tą ir sukraus. Variklis? Vakar buvau atsidaręs kapotą pažiūrėt, kad nepamirščiau kaip atrodo. O dėl padusimo tysiant, tai jokio skirtumo ar variklis 2 litrai, su 110Ag ir ~250Nm ar 1,6 litro su tais pačiais 110 ir ~250. Būtent variklio dinaminės charakteristikos, o ne pimpio ilgis sprendžia ką tas variklis gali. Kitas dalykas, kokia pavarų dėžė, t.y. perdavimai paskaičiuoti prie šių variklių, va čia ir yra didžiausia esmė, bus pjaunamas variklis ar ne.Zinoma pas 1.6 prastesne komplektacija.O del svorio turejau omeni,kad nebepadustu viena syki toki tysdamas
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#892
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 17:51
Stop, bratka... Praktiškai visose serijinėse mašinose bent jau aukščiausia pavara yra paskaičiuota tiksliai pagal variklio parametrus; argi šiuo klausimu yra nusiskundimų? Važinėjau gal tik kokį 50km su 1.6HDI po miestą, bet net ir priekabiaudamas nepastebėjau jokių dėžės darbo ar nustatymų bugų?...Kitas dalykas, kokia pavarų dėžė, t.y. perdavimai paskaičiuoti prie šių variklių, va čia ir yra didžiausia esmė, bus pjaunamas variklis ar ne.
Šiaip, tokie mažatūriai varikliai daug greičiau supjaunami perkrovomis, o ne apsukomis. Ir su šituo nelabai ką padarysi; kaip jau ir minėjo kolegos, daug ką lemia detalių apimtys.
Ir šiaip, džiaukis, kad neįsigijai nieko su 1.4HDI . 1.6HDI, palyginus su šiuo "monstru", tai kaip steriliai išravėtas rūtų darželis...
Ups. Nukrypau nuo temos apie 406 .
#893
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 18:10
Vot ir zinovai.Pasidomek bazine iranga ir po to cia kliedek.1.6 hdi gali iseiti basiausias is gamyklos nei su kitais dyz varikliais tarkim peg 407.Daugiausia ir iseina automobiliai su bazine iranga,daugiau nieko neuzsisakiusŽinovai blemba. Komplektacija, ką užsakysi tą ir sukraus. Variklis? Vakar buvau atsidaręs kapotą pažiūrėt, kad nepamirščiau kaip atrodo. O dėl padusimo tysiant, tai jokio skirtumo ar variklis 2 litrai, su 110Ag ir ~250Nm ar 1,6 litro su tais pačiais 110 ir ~250. Būtent variklio dinaminės charakteristikos, o ne pimpio ilgis sprendžia ką tas variklis gali. Kitas dalykas, kokia pavarų dėžė, t.y. perdavimai paskaičiuoti prie šių variklių, va čia ir yra didžiausia esmė, bus pjaunamas variklis ar ne.
#894
Parašyta 2009 spalio 01 - 08:59
Na ne apie tai aš turėjau omeny, bet bala nematėStop, bratka... Praktiškai visose serijinėse mašinose bent jau aukščiausia pavara yra paskaičiuota tiksliai pagal variklio parametrus; argi šiuo klausimu yra nusiskundimų? Važinėjau gal tik kokį 50km su 1.6HDI po miestą, bet net ir priekabiaudamas nepastebėjau jokių dėžės darbo ar nustatymų bugų?...
Šiaip, tokie mažatūriai varikliai daug greičiau supjaunami perkrovomis, o ne apsukomis. Ir su šituo nelabai ką padarysi; kaip jau ir minėjo kolegos, daug ką lemia detalių apimtys.
Ir šiaip, džiaukis, kad neįsigijai nieko su 1.4HDI . 1.6HDI, palyginus su šiuo "monstru", tai kaip steriliai išravėtas rūtų darželis...
Ups. Nukrypau nuo temos apie 406 .
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#895
Parašyta 2009 spalio 01 - 09:23
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#896
Parašyta 2009 spalio 02 - 00:37
#897 Svečias_lauris_*
Parašyta 2009 spalio 07 - 18:19
#898
Parašyta 2009 spalio 26 - 12:56
#899
Parašyta 2009 spalio 27 - 18:27
Galia su ekonomiskumu nesuderinama ypac kalbant apie benzininius variklius.Jei daug spausi ir tas pats 2l 16v ris kaip 3.0l.Tai is kart imi didziausios kubaturos ir tapke daug spaust nereikes.O siaip sie visi varikliai jau isdiskutuoti -reiks pasinaudoti paieska.Sveiki.rusiuos ysigyti 406ta,bet nzn is ko pasirinkt.20l 16v kazkaip low power,3.0l lb jau neekonomiskas,2.2l 16v rast lb sunku,telieka dar 2.0TURBO 108kw.galios mazoka,bet kaip is turbininio manau dar siektiek galima isgaut.dar ydomu butu kaip sitie varikliai tarnauja,kaip patwarumas ju,ir seip kas gero/blogo apie jy.is anksto aciu.
#900
Parašyta 2009 lapkričio 10 - 10:22
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0